Hustlernes løbsarrangementer 2006

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Hustlernes løbsarrangementer 2006

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Har været DustCup møde her til aften, ang planlægning af 2006 sæsonen, www.dustcup.dk vil blive opdateret asap. Jeg kan dog røbe at vi har 2 løb i serien i år, med mindre der er nogle som falder bagover?

Det er ikke så svært, vi skal bare fine sponsorer, hvis vi vil ha' lidt penge i kassen, ellers skal vi selv betale præmier ud af 'overskudet' (Så blir der ikke noget til klubkassen)

Vi har et løb i Maj, og et i Aug. Nu er vi så mange, at vi må kunne lave 2 teams af 4-5 mand som har ansvaret for 1 løb.

Feedback?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ok. Sidder og laver Team Copenhagen ansøgning, med mål for 2006 - skal nok opdaterer min profil herefter - det bliver hot :-)

Er top10 i 24t mulig ? jeg kan ikke finde 24t resultater for 2005, har du dem ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Team Copenhagen ansøgning - Hvad får du ud af det?

Skulle gerne være resultater fra alle tidligere 24t på rudes side? Tjekkede det forlden, hvis alle 4 på hold 1 kører på dine tider eller bedre, er top 10 absolut mulig - og vi har jo nogle hurtige folk efterhånden.

http://results.championchip.dk/nordic24hour2005/
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

"Team Copenhagen ansøgning - Hvad får du ud af det? "

Ved ikke præcis endnu, mere struktureret træning, håber også på kost/trænings vejledning.... det er en del af initativet fra den XXX klub jeg ikke må nævne, hvor Peter Riis også er startet.

Godt - så er Top10 da bestemt realistisk 2006 formen vil jo være bedre ! Ole & Carsten kører jo ihvertfald lidt hurtigere end mig, og måske også Ask og Anders, nåe naj ikke Anders :-) han skal holdes bagved. Lige nu prøver jeg ihvertfald at få "hægtet" mig på Carsten og Ole (igen).
Last edited by Morten Hartvigsen on 19 Jan 2006, 01:31, edited 1 time in total.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hmm, hvis alle kører ca. 50min i SNIT, ligner det da top 5, dog uden et jeg har beregnet det. Men det er måske lidt for sejt mål.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lyder som om der kunne være frække piger i klub XXX? :oops:

Nummer 5 er da målet :)
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Der er stædigvæk lang tid til 24T, men efter at have set på tiderne fra sidste år, er top 5 muligt, men det er tæt i top 10.
Jeg vil forslå at vi laver et superhold, der sættes efter dagsformen, og så 4 hold der er helt ens i styrke. Det vil give en masse intern fight og masser af liv i vores område.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Mener også at et superhold er sagen - personligt skal jeg bare være med på et af hyggeholdne, det er målet i år. Stemning!
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:Mener også at et superhold er sagen - personligt skal jeg bare være med på et af hyggeholdne, det er målet i år. Stemning!
Høje mål fra formanden :) Hvad er din træningsplan ?

Ps. fik firefox til at virke på hustlersiden - endelig....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Carsten Graff wrote:Der er stædigvæk lang tid til 24T, men efter at have set på tiderne fra sidste år, er top 5 muligt, men det er tæt i top 10.
Jeg vil forslå at vi laver et superhold, der sættes efter dagsformen, og så 4 hold der er helt ens i styrke. Det vil give en masse intern fight og masser af liv i vores område.
fin ide
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Ja, også helt enig her. Hvis vi er oppe er nærme os top 5, så er det noget der bliver bemærket...godt når man nu er et sponseret hold... :!: :idea: 8) Men det bliver meget tæt, og blot en ekstra punktering el. lignende kan hurtigt ødelægge billedet - men det gælder jo også for de andre. :twisted:

3 hold der konkurrerer indbyrdes - det bliver super! Det kan godt være at J-lågen drømmer om hyggehold og festival, men virkeligheden er jo, at når først vi sidder på den der fu..... låge, så giver vi os jo max, uanset hvad vi havde tænkt os inden vi satte os op på den :P Så det skal nok blive sjovt med lidt indbyrdes fight!
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Bask wrote:
J-LO wrote:Mener også at et superhold er sagen - personligt skal jeg bare være med på et af hyggeholdne, det er målet i år. Stemning!
Høje mål fra formanden :) Hvad er din træningsplan ?

Ps. fik firefox til at virke på hustlersiden - endelig....
kan du stadig ikke deltage ?
Post Reply