MTB: SlushCup 5 - 29. Jan - Herstedhøje

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Rust wrote:kommer desværre heller ikke, det er ellers mit fortrukne sted
Ja, det svin, du jordede mig sidst :evil: :wink:

Og husk så at lav den profil!
http://www.teamhustler.dk/hustlerne.php
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

SÅ har jeg lavet den :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Rust wrote:SÅ har jeg lavet den :D
BUUUUU!!!
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

BUUUUUU? HVAD
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Rust wrote:BUUUUUU? HVAD
ja, indholdet:) Men du har vel tid nok til at opdatere, så meget tid i pansere har til billiard, dart, vægttræning mm, nu kan du jo sidde foran computeren i stedet :)
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

J-LO wrote:
Rust wrote:BUUUUUU? HVAD
ja, indholdet:) Men du har vel tid nok til at opdatere, så meget tid i pansere har til billiard, dart, vægttræning mm, nu kan du jo sidde foran computeren i stedet :)


God grineren :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Herlig dag!!! Jeg var glad for jeg tog der ud, det var fedt. 1. omgang var hård, vi løb vel 1km samlet? anden omgang var super, jeg var slet ikke af cyklen, da ruten var kørt hård.

Hvad skete der med Carsten? Jeg så dig ikke, det var der ander som gjorde - defekt?

Hvad med jer andre, skriv lige lidt:)

Tak for i dag, godt at se så mange hustlere igen, det er dejligt :P

Og en 'Hustler sejer' til Grønbech, nu må han snart i den rigtige trøje :roll:
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Var du ikke af cyklen ??

Post by JesperJ »

Image

men ellers flot kørt

Billeder hos pmc

mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

nå det kan jeg nok ikke finde ud af, hjælp

Post by JesperJ »

:oops:
HJÆÆLP
:shock:
maybe some day
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Brug "edit" knappern :roll:

Man kan ikke linke en HMTL side med et IMG (Image) tag... :D Så skal URL'en slutte med .jpg - .gif eller lign.

http://www.pmc-mtb.dk/Billeder/slushcup ... index.html
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Jeg skal da gerne skrive lidt.... :lol: :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Det ser da ud som om i rigtig har hygget jer(en skam jeg ikke kunne lege med :cry: ) hvad er det for en placering J-lo det ser da ellers ud til at du har kørt stærkt nr. pladen sidder helt skævt pga. vindmodstanden :lol: .
Håber der kommer en historie.
Tillykke med sejren Grønbæk :wink: .

Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:hvad er det for en placering J-lo det ser da ellers ud til at du har kørt stærkt nr. pladen sidder helt skævt pga. vindmodstanden :lol: .
Håber der kommer en historie.
Det er vel et spm. om timer på cyklen Henrik, min træning starter igen, når sneen er væk, gider ikke sne og saltede veje :x Kører fordi det er hyggeligt at møde Hustlerne, som altid :P

Det var ellers et rigtigt fint løb, og selv om resultatet er dårligt, var det sjovt at være med. Jeg fik ikke kørt mig ud i dag, det var mest en test at kroppen, hvilket gik rigtigt godt, jeg glæder mig til at komme rigtigt i gang :twisted:

Jeg startede i Box 4, faktisk den bedste box i år, underligt nok, men man rykker op, bare man kommer til de kolde og glatte afdelinger :) Jeg gik fra Box 5 til 4, selv om jeg kørte 1 omgang sidst, pga. en punktering... :roll:

Første omgang blev kørt med blandede følelser, der var meget ventetid igen, nede hvor jeg startede - det er sku ikke sjovt! Det gode er, at så snart det bliver teknisk, henter jeg placeringer, men taber på tonser - men det kan der jo gøres noget ved, faktisk en god følelse, da tonser jo normalt er 'my thing'. Løb med cykel er ikke top sjovt, men det gik, det var svært at overhale, for ikke at sige umuligt, så jeg holdt mig pænt på min plads i rækken, for jeg skulle jo bare rundt.

Anden omgang var meget bedre, der var mere sprædning på rytterne, samtidigt var sneen kørt hård, så jeg var ikke af cyklen en eneste gang. Efterhånden kom der mere fart i cyklen, og jeg kørte faktisk godt på sidste halvdel af anden omgang, hvor jeg fik hentet en del ryttere.

Benene er ikke ømme nu, hvilket betyder at der er lidt mere af gi' af - det giver forhåbninger til den kommende træning, grundformen (hvis man kan tale om sådan en) virker ok, der er længe til nordic 24 :)

Jeg kan se jeg kun er få sekunder efter Torsten Bak (Læder Stevens bror), det skulle jeg bare ha' vist, så havde den fået lidt ekstra...

Tak for i dag, det er fandme hyggeligt drenge - altid en fornøjelse!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Det var for fedt at køre idag. Den startede ellers halv skidt, idet jeg kom til at forvilde mig ud på en opvarmingsomgang. Det tog sådan ca. 45 min i roligt tempo, for ikke at brænde al krudtet af. Havde på fornemmelsen af, at PMC var faret vild et par steder, og kun havde sat minestrimmel på, for at de kunne være sikre på, at de kunne finde tilbage igen i bedste Hans og Grethe stil... Men så kom startboksene endelig til syne. Nåede lige op til box 3 - ca. 8 min før start.

Så gik starten. Første omgang var næsten ren løb, men anden omgang gik let og ubesværet, og jeg kunne lige nå ud på en tredie omgang. Der behøvede man slet ikke at stå af cyklen, og humørbarometeret stod igen på "det er for fedt at køre mtb" : 8)

Jeg håber, at jeg er avanceret til startbox 2 til sidste afdeling med min placering som nr. 59 i overall er det i hvert fald karrierens bedste placering 8) :lol: .
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Det var bare ikke min dag.
Jeg skal lige igang i starten, og inden første sving var jeg mindst nr. 100. Der havde jeg allerede været af cyklen 3 gange og løbe ude på ridesporet, for at komme forbi dem der starter hurtigt, men som ikke kan køre i sneen. På vej mod toppen af Herstedhøje kunne jeg ikke rigtigt komme forbi de foran kørende, som fyldte det hele, og da jeg så så, at cyklen skulle på nakken for at kravle op over knolden, røg den sidste motivation. Jeg fortsatte lige ud, tog noget varmt tøj på, og kiggede på jer andre der kæmpede bravt.
At der var problemer for rigtig mange fik jeg set, da jeg stillede mig for foden af den knollede nedkørsel. Nr. 1 Michael kørte som om det var en almindelig bumpet nedkørsel. Nr. 2 Eskild kørte med begge ben ud til siden som støtteben, og nr. 3 Benjamin tog et flot styrt.
Post Reply