MTB: SlushCup 5 - 29. Jan - Herstedhøje

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Held og lykke JJ, godt at se du er tilbage på vores forum, efter alt det halløj med dit login:)

Krydser fingre for dit knæ, så er du jo også klar til www.nordic24.dk - du og Andreas er da nødt til at være med, ellers fortryder i det sku til sommer:D
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

2 hustlere nede med dårligt knæ - ikke godt.
Held og lykke JJ (og Henrik).

Hmm - hvis der kommer ret meget mere sne, begynder jeg også at overveje at lave noget andet end at cykle. Altså jeg overvejer det faktisk allerede nu...

SKAL man egentlig have en cykel med rundt på ruten ? Nok nemmere bare at løbe :-)
Last edited by Morten Hartvigsen on 26 Jan 2006, 00:24, edited 1 time in total.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Det står faktisk i reglerne at man skal gennemføre med cykel... men du bestemmer vist selv hvilken låge...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Dagens rute gennemgang:
Der er masser af sne. Herstedhøje og den "lille" knold er helt ok. men på resten af ruten er der masser af sne. Jeg var så heldig at møde PMC rutemanden, og fik vist den nye korte rute. Der skal løbes på ca. den ½ rute. Vi brugte ca. 45 min. på 1 omgang.
Jeg tager 1-2 omgange igen i morgen, og håber at der er flere der gør det, så der bliver lavet et spor.
Jeg har overvejet at tage i BR og finde en plastikcykel, der kan spændes fast til ryggen, så kan jeg løbe en omgang på 20-24 min.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Carsten Graff wrote:Dagens rute gennemgang:
..................................
Jeg har overvejet at tage i BR og finde en plastikcykel, der kan spændes fast til ryggen, så kan jeg løbe en omgang på 20-24 min.
BR :idea: Det kunne være en kanon joke!

Med hensyn til spor, så vil anden omgang sandsynligvis gå noget lettere. 2*300 hjul laver en hel del spor! Mener også at det var erfaringen fra Herstedhøje sidste år da der var sne.
Image
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Det bliver en rigtig herrer tur på søndag. Men også en smuk tur.
Idag er bakkerne gode, men bliver de brugt til kælkning i løbet af lørdagen bliver de spejlblanke. Jeg måtte sno mig på vej op ad Herstedhøje, mellem en skoleklasse der brugte stien til at kælke på.
Resten af ruten er endnu ikke kørt til, men det bliver bedre for hver omgang. Halvdelen er skrabet for sne, men er ikke kørt til is. Den anden halvdel er der bare masser af sne på, så vær forberedt på en god løbetur. Det er vel derfor det hedder cykel løb.
To omgange på hhv. 34 og 32 min. tyder desværre på at der skal køres/løbes 3 omgange på søndag.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Supr med alle de updates Carsten:)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvor mange kommer søndag? Jeg kører med sikkerhed! Jeg præsentere 'Live Slowmotion'

Image
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Kommer!
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Desværre kommer ikke og køre ,det går ikke for som jeg kan forstå vil der være meget løb og det kan mine gigt svage fod led ikke klare mere :( .Øv Men kommer nok og kikker. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det lyder kedeligt Per :( Men kom og ta cyklen med, måske er det ikke så slemt mere, det er 'længe' siden der er kommet sne, og når nu fam. DK har gået området tyndt i det dejlige vejr i dag, er ruten måske kanske hård og mulig at køre.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

kommer ....desværre :-)
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Kommer ikke og køre men muligvis for at kigge.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

kommer as always...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

kommer desværre heller ikke, det er ellers mit fortrukne sted
Post Reply