MTB: Herstedhøje træning d. 21 Jan kl. 9

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Jeg har lige kørt et par timer i Vestskoven, bl.a. det meste af Slush ruten, og det er skøjteglat på store dele af ruten. Jeg undersøgte isen, med en afstand af ca. 1 cm, med en cykel oven på mig, i et af svingene. Den er hård og glat.
Specielt er Herstedhøje næsten umulig at køre ned ad.
Men der loves varmt vejr til lørdag, så med lidt held er noget af isen væk. Der er intet mudder på ruten, så det bliver ikke nødvendigt med cykelvask erfter turen.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

sig mig arbejder du ikke ? jeg forståe i øvrigt heller ikke hvordan du kan træne på MTB 5-7 dage pr. uge :o

Men - tak for dine udførlige rute rapporter. Lyder dog noget risky
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

puhaa

Post by JesperJ »

Det lyder ikke godt, den vej inde i højen er altid slem. Måske skal man bare have en kælk til nedturen der :)
Men så vidt jeg så i søndags er grusstien op ok at køre :?:
Kørte du hele ruten, også med den "nye" spids langs motorvejen, og rundt den lille sø ?

Det med tøvejr og regn, tjaa vil nu se det før jeg helt tror det kommer
mvh
Jesper
www.pmc-mtb.dk
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Arbejde :?: Det har jeg folk til :!:
Som selvstændig med et par ansatte, kan jeg disponere, som jeg vil mellem møder og kundebesøg. Og pudsigt nok er der ofte et hul i kalenderen på et par timer, når solen, eller midt på dagen om vinteren.
Til gengæld starter jeg tideligt og slutter sent. Også i weekenden. Efter et Slush løb e.l. er jeg ofte et par timer på kontoret.

Jeg var også på den nye del af ruten. Rundt om søen kan ikke lade sig gøre. Der ligger et træ, som der skal løftes cykel over og kravles under på en gang :? Regner med at ruten ændres, så vi kører den anden vej rundt om søen. På et af de "gamle" stykker var der godt gang i skovarbejdet, så der lå grene og træer på kryds og tværs.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hva så er vi på det røde spor i stedet for , jeg kan forstå på Carsten at det ikke er godt at køre der fortiden , så derfor tænkte jeg at vi måske skal finde et alternativ..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

aha - carsten, det er da en super arbejds/fritids kombi løsning du har - skal du bruge flere folk, eller er det kun chefen der må træne i arbejdstiden :wink:

Faktisk kunne jeg også træne i arbejdstiden i vores ret pænt bestykkede kondirum her på Nokia, men der er normalt for meget run på til at det kan lade sig gøre, så træning er efter arbejde.

Hvis højen/ruten er for glat - køre vi da bare udenom, eller lader Carsten vise os rundt, lyder som du er lidt lokalt kendt.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Niels og jeg lidt i tvivlsom i morgen :roll: , da det ikke er blevet bedre med vejeret , så det kan være vi tager det røde spor i steddet, og finder en rund strækning uden for meget sne og is. :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Dalle

Post by Dalle »

Hvad gør vi i morgen, sneen fortsætter inat og i morgen lovber vejrguderne, jeg er frisk poå at tage den røde istedet for, tror oxo at herstedhøje er for stor en mundfuld i sneen??.

Meld ud hvad vi gør, gerne inden i eftermiddag.

SES i det hvide element, Dalle
Niels Jensen
Helt uden hænder!
Posts: 84
Joined: 11 Aug 2005, 18:51
Location: Tårnby

Post by Niels Jensen »

hej hustlers :)
vedr. træning imorgen 21-01:træningsseancen er henlagt til det røde spor
hvor mødetidspkt.vil være kl.9.00 på p-pladsen ved helmsvej så må vi se hvad vi kan få ud af det rent træningsmæssigt (tænker her på snedybde o.lign.) :? :twisted:
vi ses i morgenfriske fyre :twisted: :twisted:
Dalle

Post by Dalle »

YES SIR, i will be there.

Dalle,

Ps kom nu sharp så vi ikke skal stå og få drivis på noggerne :lol:
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Dalle wrote:YES SIR, i will be there.

Dalle,

Ps kom nu sharp så vi ikke skal stå og få drivis på noggerne :lol:
Put de frostne knossers ned i strømperne... :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Hvor mange mødes stadig på Hersted Høje ?
Jeg vil gerne, ellers hopper jeg fra, og sparer kræfter til Søndag.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Dalle wrote:YES SIR, i will be there.

Dalle,

Ps kom nu sharp så vi ikke skal stå og få drivis på noggerne :lol:
Torben, lav nu den profil!! http://www.teamhustler.dk/hustlerne.php

Jeg melder pas, gider ikke glatte og farlige HH, og sparer derfor kræfter til Isstjernen.

Jak
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg forslår vi lige tjekker vejeret i morgen tidlig ,og tager stilling, her på øen er de skøjte glat allover. 8)
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Var på noget af det røde spor her fredag eftermiddag. Der var meget sne,og vi måtte af og trække et par gange.
Ku' minde meget om den 7/1, hvor vi kørte med et par af jer Hustlere. De 6-7 km vi var i skoven tog ca 45 minutter.
se dagens tur her:

http://trail.motionbased.com/trail/invi ... lue=415310

Jeg mente som DMI tidligere på ugen at det skulle blive varmt og med regn her i ugen. Det holder jo ikke ligefrem stik.

"Spændende" om Isstjernen bliver kørt...?

mvh Niels
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply