MTB: SlushCup 15/1

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Fine billeder, Jesper

Er der nogen der ved, hvem det er, der tager billeder her i baggrunden på dette billede? Han så ud til at have et ret prof kamera
http://pmc-mtb.dk/Billeder/Slushcup%201 ... get32.html

Jeg har i øvrigt foreslået Bo Slush, at der bliver lavet en lille afstemning inde på slushcup.dk, hvor man kan krydse af, hvor mange gange man styrtede idag. :-)
  • Jeg styrtede ikke idag
    Jeg styrtede 1 gang idag
    2 gange
    3 gange
    Jeg styrtede mere end 3 gange idag
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

He he. Sjov ide. Jeg opretter en poll her på siten med det samme :twisted:
Image
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Tak for igår. Dejligt at se, at selv i frost og sne er Hustlerne repræsenteret i stort tal.
Det var lidt af en glat omgang, hvilket kostede mig 3 placeringer på sidste omgang. Da jeg skulle forbi langsomt kørende trafik, smed jeg mig på stien. Resultat: 3 mand forbi som jeg ikke fik hentet igen. Samtidig betød det at jeg ikke nåede ud på 5. omgang. At jeg også var nede og nær studere isen på 1. omgang er en anden historie, men der kørte Hartvigsen forbi, dog kun på lånt tid.
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Det er Jannik Stuhr der står med kameraet i baggrunden, han er fra værløse.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:Det er Jannik Stuhr der står med kameraet i baggrunden, han er fra værløse.
Henrik din gamle Hustler, kommer du snart og leger med os igen?
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Det var Kristine nørgaard som du sikkert allerede ved... ja det var godt kørt af hende - plejer også at kunne holde hende stangen.. tror jeg nok... men ikke igår....

Og heldigvis var det mig der røg forbi Anne sophie.... fandt det rigtig spor op...det var hun ikke helt tilfreds med... i øvrigt på sammen omgang hvor jeg jagtede dig morten.... Og ja så kan i alle se hvordan man ikke skal køre over målstregen med en omgang tilbage.... damn!!!!
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

hvis i følger med på HMTBK's hjemmeside har de også intensiveret bakketræning igennem den sidste månedstid, det burde vi måske også gøre....
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

- det kan jeg ikke afvise at det kunne være godt for os... alternativt er intens interval træning - rundt på en lille bane 10 min af gangen... det sprænger lungerne - men booster formen maks...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

J-LO wrote:
Henrik Nielsen wrote:Det er Jannik Stuhr der står med kameraet i baggrunden, han er fra værløse.
Henrik din gamle Hustler, kommer du snart og leger med os igen?
Håber snart jeg kommer ud og leger skal til læge på tirsdag så kryds fingerne for at han finder noget :? eller finder frem til en behandling af det skide knæ.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:
J-LO wrote:
Henrik Nielsen wrote:Det er Jannik Stuhr der står med kameraet i baggrunden, han er fra værløse.
Henrik din gamle Hustler, kommer du snart og leger med os igen?
Håber snart jeg kommer ud og leger skal til læge på tirsdag så kryds fingerne for at han finder noget :? eller finder frem til en behandling af det skide knæ.
Held og lykke Henrik!!!!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Hvor henrik ? den f.... sene i mit højre knæ skurer over den yderste knogle (venstre gør ikke), og irretationen er med steget lidt i takt med min trænings optrapning til EKSTREMT HÅRD TRÆNING (nu bliver du bange Anders :roll: ) og jeg kan kun undgå det ved at "enkelstarts-tråde", altså med knæ imod/tæt på overøret (hjælper også på vindmodstanden). NÅ- det er ikke mega slemt, bare sådan lige en snært når jeg går..

Se også dennne knæ-klage tråd her: http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Spændende med startbox næste gang

Morten = 40+61/2 = 50,5 - hvor mon jeg skal stå :-)
Anders = 43+58/2 = 50,5 - MEGA griner :P :P
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Mega griner...
:lol: :lol:
jeg får desværre ikke trænet før i næste uge engang... så spm er om jeg kan holde min placering...

TIlbage til startbox.. Det du "glemmer" i regnestykket er jo alle de som også ligger omkring os der kan have en bedre samlet kombination som derved kan slå os ud af box 1... Men vi må da have ene ret til frontline...weee
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fra SlushCup.dk i dag:
I øjeblikket har Team Hustler sammen med HMTBK som de eneste hele 2 hold i top 10 - meget flot!
Vi ligger stadig nummer 5, det er NICE :P

Og ta.. da... både Anders og Morten er i box 1 :) (sammen med Carsten og Ole)
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

Post by Fraser »

hmm, kan det virkelig passe?? 2 hold i top 10... hvor er de mon. (find holger/ team hustler) :lol:

Resultat fra 4. afdeling af Pedros Slushcup 2005-2006 i Hareskoven (HareTri) den 15. Jan
Hold
Placering Hold Point
1 Team Nordic Sportscenter 1 74
2 HMTBK SRAM 1 106
3 Team Nordic Sportscenter 2 121
4 DMK 1 166
5 HMTBK SRAM 2 195
6 HareTri - Events4U 223
7 www.TeamHustler.dk 1 235
8 DCR Ballerup 288
9 Cykelklubben CycloMania 314
10 Johnny Cash Cykelklub 341
jeg kan ikke ze det :D :lol: :lol: :lol: :lol:
Post Reply