Ny slushcup afd

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Ny slushcup afd

Post by Anders K »

nogen der ved hvad der kommer til at ske?
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Nix - synes selv det er lidt underligt, da den ene option jo er at afvikle mellem jul og nytår...
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Det er vel oplagt nu at den eneste mulighed - hvis der bliver et løb - er den 4. februar.
Men der er nok også en del der har lagt vinterferie der (uge 6), så mon blot der er at sige: "Ærgeligt - men det er hvad der sker!"
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hvis de vil lægge en den 4 feb . må der da snart komme noget .
Sad for sjov og kikket på hvor mange der var i alt , det der undre mig er der var ca 440-445 ifgl startboxene flere var udgået og 488 har stemt indtil nu... :?og jeg har da talt med flere der ikke viste man kunne stemme som deltog i løbet. Nå men jeg skulle måske få mig en hoppy ell lign.. :shock:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Per Olsson wrote:.................... og 488 har stemt indtil nu... :?og jeg har da talt med flere der ikke viste man kunne stemme som deltog i løbet. Nå men jeg skulle måske få mig en hoppy ell lign.. :shock:
Jeg tror ikke, at man skal ligge alt for meget i polls på nettet. Dels er der mange, der kommer forbi mere end een PC, og dels kræver det ikke ret meget snilde at kunne stemme flere gange! :roll: :shock: :lol:
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Stephan Bak wrote:
Per Olsson wrote:.................... og 488 har stemt indtil nu... :?og jeg har da talt med flere der ikke viste man kunne stemme som deltog i løbet. Nå men jeg skulle måske få mig en hoppy ell lign.. :shock:
Jeg tror ikke, at man skal ligge alt for meget i polls på nettet. Dels er der mange, der kommer forbi mere end een PC, og dels kræver det ikke ret meget snilde at kunne stemme flere gange! :roll: :shock: :lol:
Enig men lidt sjovt :) og den er jo tæt mellem ny dato 4 feb. og det er hvad der sker...
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply