MTB: Tokkekøb - klargøring 12 + evt. 18 feb kl.10.00
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 10098
- Joined: 28 Nov 2003, 18:47
- Location: Værløse
MTB: Tokkekøb - klargøring 12 + evt. 18 feb kl.10.00
Hvis vi skal ud og lave oprydning / klargøring skal der nok bookes nu, kalenderen begynder at se ret proppet ud.
Jeg kan hjælpe 11, 12, 18 Feb. - ikke d. 19 der er jo Næstved rundt
Jeg kan hjælpe 11, 12, 18 Feb. - ikke d. 19 der er jo Næstved rundt
Last edited by Morten Hartvigsen on 30 Dec 2005, 01:18, edited 1 time in total.
-
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 9937
- Joined: 22 Nov 2003, 23:34
Lad os sige den 12/2, så kan vi falde tilbage på den 18, hvis vejret er skidt?
Vi regner med hjælp fra alle, også de som ikke deltaer i selve løbet!
Vi SKAL have en række officials som skal stå på ruten under løbet. måske noget for de som holder pause her til vinter, måske koner, kærester? (Niklas, Dalle og alle i andre som ligger stille)
Vi skal også bruge 2 til at sætte bane op, det skal jeg nok gære, sammen med en mere.
så skal vi have 3 i indskrivningen, og yderligere 3 til at tage banen ned.
Jeg laver en liste med jobs når vi kommer tættete på dagen - men husk at vi regner med hjælp fra alle, når vores løb afvikles den 26/2!!!!
Vi regner med hjælp fra alle, også de som ikke deltaer i selve løbet!
Vi SKAL have en række officials som skal stå på ruten under løbet. måske noget for de som holder pause her til vinter, måske koner, kærester? (Niklas, Dalle og alle i andre som ligger stille)
Vi skal også bruge 2 til at sætte bane op, det skal jeg nok gære, sammen med en mere.
så skal vi have 3 i indskrivningen, og yderligere 3 til at tage banen ned.
Jeg laver en liste med jobs når vi kommer tættete på dagen - men husk at vi regner med hjælp fra alle, når vores løb afvikles den 26/2!!!!
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 07 Feb 2006, 21:39, edited 1 time in total.
-
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 9937
- Joined: 22 Nov 2003, 23:34
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 10098
- Joined: 28 Nov 2003, 18:47
- Location: Værløse
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
- Posts: 712
- Joined: 28 Apr 2005, 21:22
- Location: København / Islands Brygge
-
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 9937
- Joined: 22 Nov 2003, 23:34
SNYD - jeg kommer ikke på skiferie i år Ellers giver du jo bare en hånd med til løbet, det er jo det vigtigsteStephan Bak wrote:Jeg vil prøve på at komme til oprydning / klargøring den 12 feb kl. 10.00. MEN jeg kommer hjem fra skiferie på et eller andet tidspunkt klokken lort natten til den 12., så afhængigt af hvor meget klokken lort det bliver...l
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 3069
- Joined: 23 Nov 2003, 20:59
- Location: Farum
- Contact:
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Posts: 1094
- Joined: 07 Aug 2005, 17:39
- Location: Dragør.
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
- Posts: 1319
- Joined: 23 Nov 2005, 10:12
Vil det være muligt at annoncere på SlushCup.dk at der er rute fremvisning d. 18/2 og 19/2 kl. 10.00 evt. 09.30
Det rutekort der er på SlushCup.dk er nemlig ikke helt identisk med den rute vi prøve kørte.
Så kan vi - Hustlerne - ordne ruten, medens der trænes. Dette vil også gøre at afmærkningen på dagen, er mere simpel, da flere vil kende ruten. Samtidig få J-LO lov til at prøve hvordan det er at ligge forrest i et felt
Det rutekort der er på SlushCup.dk er nemlig ikke helt identisk med den rute vi prøve kørte.
Så kan vi - Hustlerne - ordne ruten, medens der trænes. Dette vil også gøre at afmærkningen på dagen, er mere simpel, da flere vil kende ruten. Samtidig få J-LO lov til at prøve hvordan det er at ligge forrest i et felt
Jeg er også klar på noget rute opsætning / nedtagning. Helst ikke indskrivning, for jeg vil gerne lige have en opvarmingsomgang også, hvis det kan lade sig gøre.
Jeg ved at Jacob Lauritsens far, Uffe, plejer at være frisk på at hjælpe til med at stå på ruten, men jeg har ikke talt med ham, så jeg kan jo ikke love noget på hans vegne.
(Er i besiddelse af en kassevogn, hvis der er brug for sådan en)
Jeg ved at Jacob Lauritsens far, Uffe, plejer at være frisk på at hjælpe til med at stå på ruten, men jeg har ikke talt med ham, så jeg kan jo ikke love noget på hans vegne.
(Er i besiddelse af en kassevogn, hvis der er brug for sådan en)
-
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 9937
- Joined: 22 Nov 2003, 23:34
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
- Posts: 1319
- Joined: 23 Nov 2005, 10:12
Opsætning af ruten d. 26.
Kan vi samle 5-7 personer, der hver sætter ca. 1 - 1½ km op. Jeg tager gerne selv 1½ km. Så vil det hurtigt være overstået. Hvis vi gennem kører ruten d. 18/19., kan vi uddele de forskellige strækninger, samtidig med at vi kører/fremviser ruten til andre der vil se den.
Nedtagning hjælper aller selvfølgelig med.
Kan vi samle 5-7 personer, der hver sætter ca. 1 - 1½ km op. Jeg tager gerne selv 1½ km. Så vil det hurtigt være overstået. Hvis vi gennem kører ruten d. 18/19., kan vi uddele de forskellige strækninger, samtidig med at vi kører/fremviser ruten til andre der vil se den.
Nedtagning hjælper aller selvfølgelig med.
-
- 3000+ posts = spammer
- Posts: 9937
- Joined: 22 Nov 2003, 23:34
Tror det er overkill Carsten. Mener vi skal bruge folk til at stå for indskrivning også, så hvis vi skal bruge 7 på ruten, så skal vi bruge hele 10-12 mand på dagen, minimum.
Normalt er vi ca.
3 til ruteopsætning - ruten skal køres igennem af min 2 mand efter opsætningen, for at sikre kvaliteten! Det skal ikke være nogle af de, som har sat ruten op.
3 til indskrivning / oprydning i målområdet.
3 til rutenedtagning
Der ud over skal vi bruge folk som ikke cykler, til at guide på start loop.
Normalt er vi ca.
3 til ruteopsætning - ruten skal køres igennem af min 2 mand efter opsætningen, for at sikre kvaliteten! Det skal ikke være nogle af de, som har sat ruten op.
3 til indskrivning / oprydning i målområdet.
3 til rutenedtagning
Der ud over skal vi bruge folk som ikke cykler, til at guide på start loop.