MTB: Næstved rundt 19 feb. 2006 kl. 10:00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:Joe tak Ask for tilliden, men jeg er desværre stadig syg idag, og begynder at tvivle lidt, men hvis jeg er frisk til Fredag, er der vel en ok chance.

JLO / JAN - hvad med jer ?

Kom, så jeg mangler nogle at chatte med herinde.... da jeg er kravlet under dynen, og keder mig :roll:
Raz og Niklas var rimeligt klar, det er jeg også, hvis vejret er godt nok. Jeg tager stilling lørdag.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

God bedring Morten :!: Er du ikke ved at være overtrænet :?:

Efter at jeg, i embeds medfør, har gået i skærverne, på S-banen mellem Ballerup - og Husum, så har mit venstre knæ det ikke helt godt, så min deltagelse hænger lidt i luften.

Det gør ondt i knæet når jeg går, så det kræver måske en cykeltur for at ta' beslutningen om at deltage :cry:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

vejrudsigt søndag:
Mest skyet og diset, og først på dagen stedvis regn eller slud. Dagtemp. mellem 1 og 4 graders varme og svag til jævn vind, mest mellem sydøst og nordøst. Til natten mest tørt og i de nordlige egne måske lidt opklaring. Temp. mellem minus 2 og plus 3 grader og let til frisk vind fra nordøst.
Lige pt. skal der altså ske noget rigtigt positivt med vejret før jeg skal til Næstved på søndag.....
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Hvis det ikke var for pudder i valD - så ville klart stille op til en hyggetur i Næstved....

Kom nu drenge.... :lol: :lol: :lol: :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Enig med Raz, der skal ske store skift i vejret....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

arh, hvad venter i på - Sommer ?
anyway noget af sneen smelter helt sikkert, men temperaturen er sikker t uændret 2-5grader...
Jeg er nu heller ikke 100% frisk endnu, men dog i bedring, så det kan da være at jeg hopper fra
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Ja Morten. Jeg venter faktisk på sommer :lol:

Lige som Jacob giver jeg også endelig besked lørdag aften.....
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Hvis der er nogen, som ikke tager til Næstved, men har lyst til lidt luft, så kører jeg søndag på SlushCup ruten i Tokkekøb Hegn.
Jeg er der fra kl. 9 og kører et par timer.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Carsten Graff wrote:Hvis der er nogen, som ikke tager til Næstved, men har lyst til lidt luft, så kører jeg søndag på SlushCup ruten i Tokkekøb Hegn.
Jeg er der fra kl. 9 og kører et par timer.
Den er jeg med på, hvis Næstved ikke bliver til noget, dog ikke race, men olig tjek af området ved granerne og andre detaljer. Jeg giver besked her lørdag eftermiddag, om det bliver det ene eller det andet.
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Jeg melder pas i morgen. Jeg har fået ondt i halsen, og 2 timer på cyklen i sne og slud er ikke den har bedst af......
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

update....

Post by Morten Hartvigsen »

Morten - Ja, jeg har købt en midlertidig 27.2mm pind hos Ritter, men hvis JLO deltager kan du jo tage din pind med, så returnerer jeg pinden igen til Ritter.

Casper ?
Niklas ?

JLO - deltager ikke, kører i stedet 10 runder i Tokkekøb, så han er klar til at hente point hjem
Ask - detager ikke, har besøg af en Brazil'liansk salsadanser
Jan - deltager ikke, dårligt knæ
Raz - deltager ikke, venter på sommer
Last edited by Morten Hartvigsen on 18 Feb 2006, 17:55, edited 2 times in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Synes også det er lidt langt, år vejret ikke er i top, det bliver nok en triller i Tokkekøb.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Deltager ikke, tager en tur på raceren
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ok, jeg tager det som konkurrence træning, så må vi se om kroppen er helt ovenpå efter seneste tids sygdom. Men Trekken er sat rimeligt hårdt op til race, gaflen har fået 105PSI i begge ben og er rimelig hård = fattigmands lock-out :-), og 3.5 wonder-bra i begge dæk.

Hvis der alligevel er nogle der vil "gratis" med, så ring 26304000.

-----------------
Hej Morten

Jeg har netop fået opdateret hjemmesiden mht. ruten.

Ruten er som følge af det seneste tøvejr, blevet rimelig sne og is-fri. Dvs. den er til at køre på overalt, naturligvis afhængig af form og udstyr. Der er enkelte steder, hvor der stadig ligger is på vejene/stierne, men det er muligt at manøvrere udenom.


På gensyn. Mvh.

Torben Rye Jensen

MTB-udvalget, Næstved Cykel-Motion

www.naestved-cykel-motion.dk

-----------------------------
18/2-2006
Seneste nyt vedr. Rundt om Næstved

Rundt om Næstved Ruten er netop blevet gennemkørt og afmærket. Den seneste tids tøvejr har heldigvis fjernet det meste sne og is fra veje og stier. Til gengæld er ruten på steder blevet rimelig blød og tung at køre, men absolut muligt.


De steder på ruten hvor sol og regn ikke rigtig har fået fat, er der naturligvis stadig glat, men de fleste steder er det muligt at køre på kanten af sporene og derved undgå de glatte stykker.


På gensyn - og god tur.
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Hvordan gik det idag ?
Post Reply