Har i faste træningsdage?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er sku lettere at arrangere noget med de små klubber, der er ingen sure miner, no matter what :)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Enig Jakob det er de små klubber som skal finde ud af noget af , og den tilbage melding jeg har fået fra pmc når der blevet inviteret med på tur,har været oven ud positiv. Så det er vejen frem for os små klubber mener jeg. Men derfor er rytter fra de store klubber meget velkomne til at deltage , det handler jo om vi at har en fælles interesse , gode trænings ture og socialt samvær.
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:Enig Jakob det er de små klubber som skal finde ud af noget af , og den tilbage melding jeg har fået fra pmc når der blevet inviteret med på tur,har været oven ud positiv. Så det er vejen frem for os små klubber mener jeg. Men derfor er rytter fra de store klubber meget velkomne til at deltage , det handler jo om vi at har en fælles interesse , gode trænings ture og socialt samvær.
Per
Kunne ikke være mere enig.
Post Reply