MTB: NightSlush afd. 1 - 30/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kommer der ikke flere end Rust og jeg? Come one, det blir sjovt og en hyggelig og anderledes tur :twisted:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Selvfølgelig kommer jeg da! Ku' vel næsten heller ikek være andet bekendt når jeg nu har presset på for at få folk til at melde sig til Niteslush :lol:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Stephan Bak wrote:Selvfølgelig kommer jeg da! Ku' vel næsten heller ikek være andet bekendt når jeg nu har presset på for at få folk til at melde sig til Niteslush :lol:
Fedt ;)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hustlerne:
Stefan
J-LO
Rust
Ole (Måske)

PMS(C)
Torleif
Mikkel
Niels
Klaus

Flere :?: Det bliver da super hyggeligt :)

Holtehallen 18.30 med lys und alles!
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Er der nogen af jer, der kommer i bil. Da jeg kommer direkte fra arbejde har jeg nok en taske, jeg godt vil af med, mens vi kører!

Hvad med dig Dalle, kommer du ikke? Du er jo tilmeldt 1. runde af NiteSlush, så du har vel ikke bare sådan opgivet denne friaften uden videre.
Hvis du i stedet skal på vild druk med gutterne eller har en fræk date, så er det selvfølgelig OK at du prioriterer :D :wink: :lol:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg triller der ud...
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Jeg er i bil
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Begynderfejl....

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Damnit. Jeg fik kun køre ca. 20 min i dag :? Havde smidt strøm på lygten for ca. 1 uge siden, da jeg troede jeg skulle ud og rulle, men da det ikke blev til noget, lod jeg den bare ligge. I dag tager jeg den så på cyklen, og køre så ellers mod Rude, jeg har dog ikke lygten tændt under vejs, da jeg bruger dioder pga. oplyste veje.

Da jeg så tænger lygten på p-pladsen ved holtehallen, går der ikke 1 min før lygten er på 1/3 lysstyrke :x Problemet er at jeg har ladet lygten ligge tilsluttet batteriet, så alt poweren er "sivet" ud... CRAP! Jeg måtte rulle hjem for mig selv, og se de andre fortæstte en ellers hyggelig tur....

Det må vi gøre igen!
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Ja det må vi. det var rigtig sjovt. Jeg stoppede 1950. der havde jeg kørt uden lys i 20 min. Det gjorde det ikke nemmere.

Jeg er klar igen i næste uge.
Post Reply