Mtb. Søndag 30-10 kl 10.00 det røde spor

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for en godt tur i dag på det røde spor. :D Sporet var godt muderet , det er sku blevet tungt at køre mtb igen med alt muder på sporret øv. :? . Men vi havde en god tur og som vanlig kørte Johnny og Adreas stærk aht. så Niels jeg hang sku noget i dag .. :( Niels har ikke trænet så meget siden sit styrt i Sidste Dust og led en del i dag , og jeg væltet bare der var en lille pind på sporret , så gled cyklen væk under mig :? .
Per.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Tak for en fed tur ( os der kørte med), det gik stærkt og vejret var
bare kanont. :D
Er lidt ærgelig over, at der ikke var flere der mødte op, da vi prøver
gang for gang at samle flere. :evil:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi er jo ikke ret mange, så når 2-3 vælger andre ture, er fremmødet ikke stort. Nogle ønsker også at træne alene på slkæve tidspunkter, thats life. Det er bare at finde nogle flere "medlemmer".

Procentmessigt er fremmødet ikke dårligere hos os end i andre klubber...
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

4 stk. er da meget godt.

Du bliver alligevel nød til at dele op, med hurtigt/langsomt hold hvis der kommer flere!

Jeg kan sku ikke huske hvornår vi har været ret mange flere!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:Tak for en godt tur i dag på det røde spor. :D Sporet var godt muderet , det er sku blevet tungt at køre mtb igen med alt muder på sporret øv. :?
Det er da nu det er fedt :P På med nogle bedre dæk Per :wink:
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Ja.........jo mere mudder jo bedre :D

Og mudder dæk er helt sikkert nødvendigt på den Røde.


J-LO:
Hvordan gik det egentligt i lørdags? Det var noget af en bakke du skulle op af, da jeg mødte dig. Havde lige kørt ned af den, og fy for satan den var stejl.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

De få gange jeg har kørt med NCK har de været ca. 20, som blev opdelt på 2- 3 hold

Efter sigende så er NCK små 170 medlemmer, hvor en stor del dog næppe kører megen MTB, dvs at man hver søndag kan mønstre lidt under 10% af samtlige medlemmer. Så 4 fra Hustlerne er sku' ikke så dårlig en procent :D

Problemet er vel at den store mellemgruppe med børn har svært ved at nå det hele?

Og for mit eget vedkommende så har jeg ikke lyst til hver gang at optræde som klassens 'tykke' dreng, så derfor holder jeg mig i baggrunden :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply