MTB Hvilke hjul?

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

MTB Hvilke hjul?

Post by Stephan Bak »

Er der nogen der har nogen anbefalinger mht hjul. Jeg går sgu er ved ikke rigtigt, om jeg skal opgradere - i givet fald skal det være noget, der kan mærkes! Mavic Crossmax SL UST står selvfølgelig højt på listen, men **** hvor er de dyre! - og mindre kunne måske gøre det? Nå, men ikke mindst nu, hvor der skal skiftes til lidt mere mønstrede dæk, er det jo en principiel beslutning om de skal være til de eksisterende hjul eller til nogle nye UST baserede.

Suk! - Mange overvejelser, men hvis det er mit største problem. så går det jo nok :P
Image
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Køb dog et sæt af de der Hope hjul hos CRC, de skulle være rimelige gode, og vejer ikke ret meget.
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Jeg har nogle nye hope tilsalg billigt. Men den ene fælg er blevet skæv i transport. Skal have ny fælg måske nye eger.
Last edited by Henrik Nielsen on 26 Oct 2005, 23:17, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Henrik Nielsen wrote:Jeg har nogle nye hope tilsalg billigt. Men den ene fælg er blevet skæv i transport. Skal have ny fælg måste nye eger.
Samme skete da jeg købte hjul af en fyr på mtb.dk. Jeg brokkede mig til Post DK, og de betalte regningen.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Til trods for at jeg ikke har de bedste erfaringer pt for atr kører punkteringsfri - så kan du overveje crossmax uden UST, hvilket jo vil gøre det billigere men også lettere..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Post Reply