MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

J-LO skrev:
Men jeg må sige at Hustlerne (minus mig selv) lavede et meget meget flot løb, hvordan bliver det ikke når alle er med?
Ja det var godt at se så mange Hustler, men jeg savnede nogle pejlemærker i form af Hustler trøjer.

Vi må gøre alvor af at skaffe nogle trøjer som har lange ærmer og bukser som er mere vinterliger. Mine Hustler bukser har stadig 'hvide ben' :D

Hvor er Andreas på vej hen :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

J-LO wrote: Andreas? Høre forresten en fugl synge om, at du er ved at "skifte" klub? Ærgeligt.

Hva for noget? til hvem?
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:Øvvv... jeg havde en dårligt dag :( Gik godt de første 15min, men så var det slut, ved ikke hvorfor, for jeg har sku fået trænet lidt for en gang skydt.... Måske skulle jeg bare holde mig hjemme, og ikke træne?

Jeg er meget imponeret af specielt Stephans løb i dag, det var utroligt flot!!! Men jeg må sige at Hustlerne (minus mig selv) lavede et meget meget flot løb, hvordan bliver det ikke når alle er med?

Hvad skete der med dig Andreas? Ser først nu at du udgik?! Høre forresten en fugl synge om, at du er ved at "skifte" klub? Ærgeligt.
Andreas styrtede og har slået sine riben , og da jeg talte med ham havde han det ikke godt pga smærter i siden. :?
Last edited by Per Olsson on 13 Nov 2005, 20:41, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jan Lohmann wrote:
J-LO skrev:
Men jeg må sige at Hustlerne (minus mig selv) lavede et meget meget flot løb, hvordan bliver det ikke når alle er med?
Vi må gøre alvor af at skaffe nogle trøjer som har lange ærmer og bukser som er mere vinterliger. Mine Hustler bukser har stadig 'hvide ben' :D
Vi satser STÆRKT på, at der er nyt tøj til alle, inden forårets løb skydes i gang! Skal nok skrive når der er nyt.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Billeder...

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der er ikke mange billeder fra løbet endnu, men jeg har fundet et par stk. http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... =4&page=14

Der er nakket her fra: http://www.triathlon.dk/foto.htm

Hvis der er nogle jeg har misset, så sig lige til, så vi kan få dem online.
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

Re: godt kørt alle!!

Post by Fraser »

J-LO wrote:
Fraser wrote:mvh Fraser

som dukkede ikke op
Kom nu i sving david, det er noget "slendrian" :)

Måske dukker jeg op, der er jo godt nok gang i SC (slushcup) i år......
mind mig om det før næste afd.

Fraser.

Ps. hvem er de fire mand i top 80 for team hustler???
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: godt kørt alle!!

Post by Morten Hartvigsen »

Fraser wrote:Kanon kørt af Hustlerne.....
Især Morten, du er lige i hælerne af Mads, fedt nok!!!

Kommer der en "Løbs-beretning" senere i dag???

mvh Fraser

som dukkede ikke op
Jeg spottede Mads på 3 omgang, hvor han stod ok KIGGEDE på !!
Så jeg råbte lidt til ham, for at få ham igang igen. Det viste sig at han var gået kold og tog en pause - uhørt - med pause i et MTB løb :lol:
Så lidt senere kom han op til mig, og jeg "lod" ham køre fordi jeg troede han var en omgang bagud....det var han bare ikke :-(
Jeg var ellers ikke super frisk, kom for sent i seng da jeg ikke kunne sove...og så bliver resultatet altid derefter.

Go - bedring til Andreas.

Ok, her kommer så lidt om Løbet, nu da David ikke kom med..

Morten: Jeg vandt idag
Emilie: En guldmedalje ?
Morten: Nej, så dygtig er jeg ikke, men en lodtræknings præmie (energi drik fra Leppin)
Emilie: Jeg vil have en guldmedalje, hvornår vinder du sådan én.......

Nej, hvor var der mange idag.
Jeg startede et stykkke nede i feltet, vel omkring 40-50 stykker. Men det var umuligt at kommer længere op, og jeg ville trods alt ikke stille mig foerest. Starten gik fint, godt med power i ben, trods lidt spæd opvarmning, så det lykkedes at hente en del placeringer de første 5minutter. Men da vi nåede et lige stykke kunne jeg se at der alligevel var mindst 50 foran, lidt øv.

Det var en pæn mudret rute, med maser af våde blade og mudder som trak kræfterne ud af kroppen.

På anden omgang havde jeg et mindre styrt, og slog min venstre albue lidt, da jeg ville overhale nogle stykker på et lige stykke, hvor der lå nogle blade, og åbenbart også en rod eller sådan noget, for pludselig skred cyklen væk under mig. Jeg bruger Nobby NIC for og Racing Ralph bag, så måske jeg nu skal skifte bagdækket til Nobbi NIC eller Jimmy.

Det var i øvrigt min debut for UST dæk, jeg havde ikke endgang kørt en prøve tur på dem før.

Det lykkedes lige før mål området at hente en RMK rytter, og et par andre, og jeg kom ind i tiden 57minutter et eller andet. Så jeg måtte ud på 3 omgang, hvilket man jo ikke ser frem til på det tidspunkt. Men det lykkedes at overtale mig selv.....og det gik faktisk rimeligt, 3 omgang var kun 1minut langsommere end 1'ste.

På 3 omgang mødte jeg så Mads, som omtalt ovenfor :(
Men hentede trods alt Julie, Kristine, og Mette Andersen (nr 1,2,3) lige før mål. Sluttid 1:26, få sek. efter Mads.

godt træt....over & out..

Godt kørt af Stephan
Image

Flot smil :lol:
Image

The duke returns
Image

Micro wheelie :-)
Image

Glad, mand, 200 Heino kroner lige i foret
Image
Last edited by Morten Hartvigsen on 13 Nov 2005, 23:56, edited 5 times in total.
User avatar
Mads Kock
Helt uden hænder!
Posts: 51
Joined: 27 Nov 2003, 16:32
Contact:

Re: godt kørt alle!!

Post by Mads Kock »

Morten Hartvigsen wrote:...og jeg "lod" ham køre
hehe - den lader vi bare ligge :lol:
Tjek min hjemmeside: http://www.trekoclv.webbyen.dk/
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Image
Og der kæmpes - det er nu det gælder om at holde konkurrenterne bag sig

Image
Her et par af konkurrenterne: Julie Bollerup, lige før hun bliver sat af Hustleren bagved

Image
Og så skal den lige have det sidste, så jeg kan komme forbi hende

Image
En hustler i civil - billedet vist taget kort efter han satte "vores PMC mester"

Image
Han kommer her

Image
Og endelig Morten, der giver sig, så forhjulet er ved at lette
Image
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

lad os nu se...

Det irriterer mig meget, at der endnu ikke er muligt at bestille en klubtrøje og til løbene se andre i trøjerne (og samtidig vide, at der ikke engang er nogen på vej)!!!! Hvis der er noget, der er vigtigt i en løst organiseret klub som Hustlerne, så er det altså trøjen... Det er ligesom den, der skal signalere at vi er Hustlere og binde os sammen til løbene så hvis ikke der MEGET, MEGET snart kommer trøjer på programmet, så finder jeg en klub med trøje (rigtig barnligt kan man sige, men sådan er det bare - jeg vil høre til og have min trøje, sådan). Jeg har prøvet, at stikke lidt til det, men der er ikke sket noget endnu, så derfor har jeg forhørt mig om medlemsskab hos Johnny Cash... Helst vil jeg forblive en Hustler, for det er jo så fine, flinke mennesker, god stemning, flest MTB'ere og det bedste forum på nettet - i det hele taget et superkoncept, men hvor er trøjerne :?:

Der ER et design!
Der ER adskillige, der har trøjer allerede!
Sponsor eller ej - vi bruger tusindvis af kroner på cyklingen i forvejen, så om trøjen koster noget er vel ret ligegyldigt (der kan komme sponsorer på næste trøje, eftertryk eller hvad ved jeg).
Hvis man ikke kan få det gamle design længere, så find et nyt, der ligner i en fart og få gang i sagerne!

Nu har jeg sagt det, så det kan høres og jeg gider ikke engang diskutere det - bare kom og fortæl mig, at jeg kan bestille en trøje!!!!


Godt kørt Hustlere. Mine ribben er stadig ømme, men jeg kommer igen næste gang (og stiller mig helt forrest - sammen med alle de andre :lol: ) det er jo bare et motionsløb for sjov... men jeg er jo i virkeligheden bare TOTALT BITTER over at være blevet max-jordet af slow-mo med svaj i cyklen!

Vi ses :wink:

ps Giv nu for hælved barnet den trøje :roll:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Stephan- når du hentede Julie, var du ikke langt efter mig, jeg hentede hende midt på 3´die omgang.

Ja, jeg vil også gerne have en langærmet trøje, og ja beklager at jeg ikke lige fik Hustler trøjen på.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Morten, jeg tror at det må have været en af de andre HMTBK tøser du passerede, for jeg lå umiddelbart bag hende fra starten af 3. runde, men fik så lidt chain suck, så det først var senere jeg kom forbi.

Tiderne tyder også på, at det har været en af de andre, da alle dine tider er (lidt) hurtigere end Julies. Mette og Kristine startede derimod hårdere ud end dig - måske fordi de havde stillet sig helt i front :roll:
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Gode billeder alle ser konsentreret ud og Jakob viser igen overskud til at sidde og smile til fotografen "Hvor for det overskud fra" lidt søndagstur stemning ... og Morten viser stilen der skal trædes så hård at forhjulet næsten ikke rammer jorden god stil.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Per Olsson wrote:Gode billeder alle ser konsentreret ud og Jakob viser igen overskud til at sidde og smile til fotografen "Hvor for det overskud fra" lidt søndagstur stemning ... og Morten viser stilen der skal trædes så hård at forhjulet næsten ikke rammer jorden god stil.
Næste gang smider jeg en 5kg sandsæk på forgaflen :-)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:
Per Olsson wrote:Gode billeder alle ser konsentreret ud og Jakob viser igen overskud til at sidde og smile til fotografen "Hvor for det overskud fra" lidt søndagstur stemning ... og Morten viser stilen der skal trædes så hård at forhjulet næsten ikke rammer jorden god stil.
Næste gang smider jeg en 5kg sandsæk på forgaflen :-)
eller længere frempind..He he.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply