MTB: Slushcup afd. 1 - 13/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Du kan også vel et lidt hårdere gear - det burde også virke...

og tak for sidst allesammen - mine nuye sutter - rithey excavader 1.9 - var helt perfekte...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10101
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Panaracer Fire Mud MTB dæk 26 x 1,8 ??

Post by Morten Hartvigsen »

jeg så at Julie B. kørte med Panaracer Fire Mud, de har pænt store knopper, og er smalle

nogle der har prøvet dem

Image

Fås i Stenløse: http://shopping.ofir.dk/shopping/produc ... eid=203892

eller her: http://www.jensencykler.com/print_produ ... product=39
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Hun kørte ikke så stærkt på det flade - så msåke de har stor rullemodstand :D

Måske man skal spørge hende selv om det..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

ANDREAS wrote:
Nu har jeg sagt det, så det kan høres og jeg gider ikke engang diskutere det - bare kom og fortæl mig, at jeg kan bestille en trøje!!!!

ps Giv nu for hælved barnet den trøje :roll:

Du kan ikke bestille en trøje!
Det kan være der er en, der ligger inde med en du kan købe?
Men nu er det sådan at man ikke bare lige bestiller trøjer, fordi der er 4 nye medlemmer. Ikke i en "klub", som TeamHustler.
Det havde været noget lettere hvis vi var en klub med kontigent, men det er vi ikke.
Som kontigent klub har man jo penge til at købe noget ekstra tøj til at have liggende i tilfælde af tilgang af nye medlemmer.
Men ellers må du jo finde 9 andre der gerne vil have et sæt tøj med, for så kan det vist godt lade sig gøre.
Eller få lavet en trøje ala den som Anders køre rundt i.


Og fordi man har en cykel til X antal kr. så betyder det jo ikke at man kaster penge efter hva som helst.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ok jeg syntes det var hårdt i går hvilket billed osse viser , sløj lørdag hård rute i går og sengeliggende idag med feber ...øv Men en fed rute og ikke så muderet som man kunne frygte efter alt den regn .

Image
Last edited by Per Olsson on 14 Nov 2005, 17:00, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Niklas Freydberg wrote:
ANDREAS wrote:
Nu har jeg sagt det, så det kan høres og jeg gider ikke engang diskutere det - bare kom og fortæl mig, at jeg kan bestille en trøje!!!!

ps Giv nu for hælved barnet den trøje :roll:

Du kan ikke bestille en trøje!
Det kan være der er en, der ligger inde med en du kan købe?
Men nu er det sådan at man ikke bare lige bestiller trøjer, fordi der er 4 nye medlemmer. Ikke i en "klub", som TeamHustler.
Det havde været noget lettere hvis vi var en klub med kontigent, men det er vi ikke.
Som kontigent klub har man jo penge til at købe noget ekstra tøj til at have liggende i tilfælde af tilgang af nye medlemmer.
Men ellers må du jo finde 9 andre der gerne vil have et sæt tøj med, for så kan det vist godt lade sig gøre.
Eller få lavet en trøje ala den som Anders køre rundt i.


Og fordi man har en cykel til X antal kr. så betyder det jo ikke at man kaster penge efter hva som helst.


Der er min 10 der mangler tøj. hvis jeg er den sidste der har fået og jeg vil godt have en trøje i l i steddet for den xl jeg har nu. :shock:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Niklas Freydberg wrote:
ANDREAS wrote:
Nu har jeg sagt det, så det kan høres og jeg gider ikke engang diskutere det - bare kom og fortæl mig, at jeg kan bestille en trøje!!!!

ps Giv nu for hælved barnet den trøje :roll:

Du kan ikke bestille en trøje!
Det kan være der er en, der ligger inde med en du kan købe?
Men nu er det sådan at man ikke bare lige bestiller trøjer, fordi der er 4 nye medlemmer. Ikke i en "klub", som TeamHustler.
Det havde været noget lettere hvis vi var en klub med kontigent, men det er vi ikke.
Som kontigent klub har man jo penge til at købe noget ekstra tøj til at have liggende i tilfælde af tilgang af nye medlemmer.
Men ellers må du jo finde 9 andre der gerne vil have et sæt tøj med, for så kan det vist godt lade sig gøre.
Eller få lavet en trøje ala den som Anders køre rundt i.


Og fordi man har en cykel til X antal kr. så betyder det jo ikke at man kaster penge efter hva som helst.

Det er jo til at forholde sig til, så nu laver jeg lige en ny tråd om Hustler-tøj, og så tager vi den dér fra og ser hvad der er af muligheder og får sat noget i værk. Måske det bare skal være "blanke" trøjer, og så finder vi en trykker ude i byen eller laver dem selv (der findes strygeprint man selv laver på en laserprinter - måske en mulighed).

bedste hilsner Andreas :D
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Du kan ikke KUN bestille en trøje, det er et sæt man bestiller!

Men når J-LO logger på senere? kan han sikkert svarer meget bedre på de forskellige spørgsmål, og om det overhovdet kan lade sig gøre!


Vi er jo i fuld gang med at finde nyt tøj, men det er altså ikke helt så nemt, som folk måske tror.
Vi skulle jo gerne have noget der ser ud af noget og som er til at betale, og gerne med hjælp fra diverse sponsorer.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Niklas Freydberg wrote:Du kan ikke KUN bestille en trøje, det er et sæt man bestiller!

Men når J-LO logger på senere? kan han sikkert svarer meget bedre på de forskellige spørgsmål, og om det overhovdet kan lade sig gøre!


Vi er jo i fuld gang med at finde nyt tøj, men det er altså ikke helt så nemt, som folk måske tror.
Vi skulle jo gerne have noget der ser ud af noget og som er til at betale, og gerne med hjælp fra diverse sponsorer.
Jeg er klar over jeg ikke KUN kan bestille en trøje .... jeg nævnte det bare :wink: jeg skal naturligvis have/købe et sæt. :roll:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ang. trøjer, så har det været beskrevet før, men jeg gør det gerne igen:

1. Vi skal bestille 10 sæt før vi kan sende en bestilling, altså 10 par bukser og 10 trøjer.

2. Det tager 2-3 måneder før de kommer fra Italien.

3. Vi er ER i gang med at finde sponsorer, og dermed nyt tøj / design - hvis det går for langsomt, så er det jo bare at gi' en hånd med, eller melde sig ind i gruppen som står for det?

4. Vi satser på at tøjet er klar inden sæsonen starter til foråret, altså 2 måneder efter tøjet med det gamle design ville dukke oåp fra Italien (senest)

5. Hvis det overhovedet kunnelade sig gøre at skrabe 10 sæt sammen, hvilket jeg stærkt tvivler på, så bliver "salget" af det mye tøj minimalt, og vi kan ikke tilgodese de krav sponsorerne har.

6. Johnny cash har slet ikke noget tøj, så det er da ikke lige stedet?

7. Jeg orker ikke at bestille igen hos Bikebuster, det er jo kun ballade. Jeg sælger gerne alt mit tøj, hvis det hjælper, jeg skal alligevel ha' helt nyt sponsortøj inden længe...

8. Der er sikkert mere, men jeg gider ikke denne snak mere. Bestil gerne det gamle, bare jeg ikke skal drages ind i det.

Mvh
Jakob
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Der må väre nogle der har 2 tröjer som andre kan låne af på löbsdage. I övrigt fede billeder fra i går, det var en super rute.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lad os holde snakken om tøj her: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtop ... =7249#7249

Denne tråd er jo til Slush feedback.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10101
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: Panaracer Fire Mud MTB dæk 26 x 1,8 ??

Post by Morten Hartvigsen »

Morten Hartvigsen wrote:jeg så at Julie B. kørte med Panaracer Fire Mud, de har pænt store knopper, og er smalle

nogle der har prøvet dem

Image

Fås i Stenløse: http://shopping.ofir.dk/shopping/produc ... eid=203892

eller her: http://www.jensencykler.com/print_produ ... product=39
og Julie svarer:

Hej Morten,

Det var første gang jeg kørte med dem og de var virkelig gode. Det er Allan Månsson, der har anbefalet mig dem. Jeg kan klart anbefale dem frem for hvad jeg har prøvet tidligere.

Mvh.
Julie


- og Allan kører jo også pænt hurtigt
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Panaracer Fire Mud MTB dæk 26 x 1,8 ??

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:- og Allan kører jo også pænt hurtigt
Jo, men han punkterede også ? :)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Har lagt alle de bilelder jeg kunne finde af Hustlere online: http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... hp?album=4 (se bagerst) - flere? Så link dem her, så ligger jeg dem ind med de andre...

http://www.triathlon.dk/foto.htm
http://mtb.dk/gallery/albuo09?&page=1
http://www.schrage.dk/Slushcup2005/Rude/index.htm
Post Reply