mtb. Hva så skal vi ud og gi den gas i week enden 15-16 .

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Ja......det er ikke nogen dum ide, men er du sikker på at alle i DMK syntes det er en god ide?
Tvivler på det. :D

Der ville være MEGET store fordele for os at træne med hos DMK om søndagen.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er en gammel DMK regel, at man må køre 2-3 gange inden man melder sig ind, og der er vel ok, ellers kommer der ikke penge i DMKs kasse.

Jeg har diskuteret det med flere, bl.a. DMK bestyrelsesmedlemmer, og reglen er til for at blive overholdt.

Vi andre kan jo bare lave fællestræninger: Pmc, Hustlerne, Rude, Johnny Cash osv. osv.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Ja......jeg er godt klar over den der regel de har, og det er vel også ok.

Hvorfor har vi egentligt ikke nogen fællstrænninger med JC drengene?
Der er da flere Hustlere der kender dem rimeligt godt, og træner med dem på racer!

Men de køre jo næsten alle sammen rimeligt hurtigt, gør de ikke?
Og det er måske ikke så fedt?

Men under alle omstændigheder kunne det være cool hvis vi kunne finde ud af noget fælles trænning med en anden "klub".
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Fælles træning kræver jo som bekendt faste dage , og som jeg kan forstå har der været flere forsøg på at lave faste tr dage :? . men der med ikke sagt der ikke skal prøves igen. :)
Som tidligere fortalt køre Niels og eg fast søndag hvilket vi har gjort i snart 4 år , og vi rykker det til kl 10.00 da der har været nogle der syntes kl 900 er lidt for tidligt :shock: , og vi skifter mellem den blå og røde rute i håb om af få nogle flere med. :D
Der 57 bruger af hustlernettet så nogle må der da være der har lyst og mulighed til at deltage og hvis vi kunne få nogle af de andre klubber med ville det være en stor fordel og vi kunne have 2 eller flere hold , så man kan deltage på det tr stadiet man nu er på. :wink:
Per.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

De 57 brugere kan du godt skære ned til ca. 25-30 "medlemmer".
Og af de 25-30 rigtige Hustlere er der vel 20 aktive på en god dag.
Af de 20 er der vel 10-15 stk. der træner min. en gang ugen, og det er måske højt sat.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Man kunne godt prøve at finde nogle faste dage / tider, sammen med andre klubber, altså så flere klubber officielt træner samme dag, tid og sted?

Her er der seføli' tale om os små klubber, da de store som regel har nok i sig selv.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Jeg syntes det lyder super, og noget som der skal undersøges.
Det er altså også nemmere at få nogle flere aktive til "klubben/holdet", hvis vi har nogle faste trænningsdage.


Og jeg så da gerne at vi kunne dele det op i hold, så alle kunne få noget ud af trænningen.
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Træning næste søndag den 23.10 fra Køge station

Post by JesperJ »

Hej
PMC forsøger at køre en langtur på næste søndag.
Vi kører fra køge station ud til køge ås og videre ud, så langt energien rækker.
Formand Mølle er guide.

Tror da godt i må være med :-) , i er jo "rimelig" rare
mvh
Jesper
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kan desværre ikke den dag... Kan se at NIels og Per er ved at arrangere en HUstlertræning samme dag. (Trænings forum)

Men måske kunne I hos PMC, skrive noget om faste træningsdage, efter at vi alle er blevet enige om tid / sted?
Post Reply