MTB: Nordic 24 - 17-18 Juni 2006

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Lyder godt - Måske vi skulle arrangerer noget fælles 24t træning her i foråret.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super:) Fik du set filmen fra sidste år Bo?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:Lyder godt - Måske vi skulle arrangerer noget fælles 24t træning her i foråret.
Det går vi, for vi skal ud og filmes inden løbet - helst alle 16 på en gang, hvis det kan lade sig gøre, gerne i det nye tøj.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jeg er frisk på al træning. Hvis det er sammen med andre, er det jo kun hyggeligt også. Så jeg er med på den...

Jeg sad og kiggede lidt på filmen, men jeg nåede ikke at se den til ende. Det gør jeg nu.

Jeg var publikummer næsten hele løbet sidste år. Jeg sad i Jacob Lauritsens telt sammen med hans far og prøvede at holde mig vågen. Så jeg ved godt lidt om, hvordan det foregår. Jeg har også trillet ruten igennem et par gange med Jacob. Men nu skal der stor trænes på den.

Håber vi får lige så godt vejr i år.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

BoS wrote:Jeg er frisk på al træning. Hvis det er sammen med andre, er det jo kun hyggeligt også. Så jeg er med på den...

Jeg sad og kiggede lidt på filmen, men jeg nåede ikke at se den til ende. Det gør jeg nu.

Jeg var publikummer næsten hele løbet sidste år. Jeg sad i Jacob Lauritsens telt sammen med hans far og prøvede at holde mig vågen. Så jeg ved godt lidt om, hvordan det foregår. Jeg har også trillet ruten igennem et par gange med Jacob. Men nu skal der stor trænes på den.

Håber vi får lige så godt vejr i år.
Ja, så skaffer du jo bare Jacob over til Hustlerne i motionsløb, vi mangler nogle til at vise flaget i solo :)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jeg har lige givet ham tilbuddet. Og DMK vil jo alligevel aldrig finde ud af det, for der er jo stort set ikke nogen DMK'ere der kører løb mere... :twisted:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

BoS wrote:Jeg har lige givet ham tilbuddet. Og DMK vil jo alligevel aldrig finde ud af det, for der er jo stort set ikke nogen DMK'ere der kører løb mere... :twisted:
HEHE good one, god Hustlerhumor :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

J-LO wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Lyder godt - Måske vi skulle arrangerer noget fælles 24t træning her i foråret.
Det går vi, for vi skal ud og filmes inden løbet - helst alle 16 på en gang, hvis det kan lade sig gøre, gerne i det nye tøj.
Ja da det kan vel godt kombineres, selvom det nu ikke lige var det jeg tængte på :-)

Har vi egentlig nogle her på boardet der ved lidt mere end sædvanlig om træning, sådan at vi kunne planlægge og optimerer vores indsats ? Dalle, Grønbæk? andre i sports Club ?

Jeg selv er ved at pjøle mig igennem en tri-trænings-bog (- altså kun cykel delen.

He He - Bo - husk at jeg jo er "spion" for DMK herinde :-) Jeg er endda med i det nye tur & hygge udvalg. Der kommer til at ske meget i DMK på XC og tur fronten (også FR, ungdom mm.), under de mange nye udvalg.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

ok. Godt ord igen :-)
Men jeg synes sgu at de blå trøjer er blevet sjældne siden Dust cuppen sluttede. Men mon ikke de dukker op igen. De skal jo forsvare deres flotte anden plads i hold kørsel.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten, vi kan vel godt cykle hurtigt, og træne hårdt i vores nye kluns? :) Og stop så det DMK nonsens, det er ikke god hustlerstil :D
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:Lyder godt - Måske vi skulle arrangerer noget fælles 24t træning her i foråret.
Jeg er helt klar på tr til 24T kom frisk.Så filmen i går helt vild... Glæder mig til løbet
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Morten Hartvigsen wrote:
J-LO wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Lyder godt - Måske vi skulle arrangerer noget fælles 24t træning her i foråret.
Det går vi, for vi skal ud og filmes inden løbet - helst alle 16 på en gang, hvis det kan lade sig gøre, gerne i det nye tøj.
Ja da det kan vel godt kombineres, selvom det nu ikke lige var det jeg tængte på :-)

Har vi egentlig nogle her på boardet der ved lidt mere end sædvanlig om træning, sådan at vi kunne planlægge og optimerer vores indsats ? Dalle, Grønbæk? andre i sports Club ?

Jeg selv er ved at pjøle mig igennem en tri-trænings-bog (- altså kun cykel delen.

He He - Bo - husk at jeg jo er "spion" for DMK herinde :-) Jeg er endda med i det nye tur & hygge udvalg. Der kommer til at ske meget i DMK på XC og tur fronten (også FR, ungdom mm.), under de mange nye udvalg.
Egentligt var jeg ligeved at give en gode træningstips fra mig, da jeg allerede nu sidder og funderer over træning mod Cape Epic og har faktisk et ret program skruet sammen.. Men MORTEN :evil: alt det DMK pis på vores site synes jeg er noget værre noget.. Vi kan jo ikke have en spion på vores side......

Jeg tror at "formanden" må tage en snak med dig, og du lige må rå rettet dine holdninger ind.... :shock: :shock: :shock:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

haha, good one Anders :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Anders skal du køre Cape Epic ? fortæl mere, links... nåe ja her link http://www.cape-epic.com/

Voulá her Training guidelines : http://www.cape-epic.com/download_files ... ain061.pdf

Man er da forpligtet til at fortæller om hvis man vil deltage i store udenlanske løb her på boardet, ik :wink: - måske vi skulle lave en ny tråd om det.

Prøver jo bare at fortælle jer lidt om hvad der sker ude i den store verden, så i er opdateret :-) Faktisk er der jo mulighed for at nogle Hustlere kunne tage med på ... ture. Man kunne jo også tænke sig at flere klubber slog sig sammen for at reducerer udgifter, have det sjovt osv.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Som jeg lige husker Cape Epic så er det noget med at man melder sig to og to. Hvem stiller du op sammen med?
Image
Post Reply