Hustlernes julefrokost 2006

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
User avatar
Jannik
Helt uden hænder!
Posts: 53
Joined: 13 Oct 2004, 12:49
Location: Jyllinge

Post by Jannik »

Det bliver en super fed aften for jer. fyr den for vildt af...
Hyg jer.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Per Olsson wrote:Hey A.

Jag tager ØL Snaps Sprut fra skabet og lidt sødevand med :wink: .. Niels tager osse ØL med.. :D
Super det bliver sgu hyggeligt at sidde og blive rigtig fuld i aften...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Andreas - hvilken hjælme skulle jeg tage med udover rasmus klup hjælmen ?? Ring lige på 26304000

ses kl. 18 - jeg tager toget kl .17 fra værløse
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

:D

Er i vågne??? :shock:

Hårdt at være hustler idag.... Tak for sidst til alle der var med... :)

Sikker på at der nok skal komme en reportage fra "formanden" om Læder Steven, Grækeren - Hartvigsen den store alkoholiker og om alle de mange andre ting som der blev afsløret/opfundet igår.... he he..
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Jane Hartvigsen
Ny på Hustleren
Posts: 20
Joined: 05 Jul 2005, 21:17
Contact:

IKKE flere Julefrokoster -TAK

Post by Jane Hartvigsen »

Nu gider jeg ikke mere at vente på at ham Morten vågner, syns det er for dårligt at cykling m.m. tager så meget tid, det kan da heller ikke være rigtigt at sports folk sådan går amok i natten, og så derefter sover i bussen og ender i Farum, og først kommer hjem kl 0530, og vågner kl. 14. Hvem skal man klage til i denne her useriøse klub?

Julefrokost i Januar---tsk...... kommer der så også en i Feb. eller hva??

hilsen
Mortens chef
Hustler-pigen... nu med Centurion MTB med SID
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Tak for igår

Post by Morten Hartvigsen »

Tak til Anders + Casper for at lægge hus til. Superhyggeligt.
Og tak for lækker mad og alt for meget drikkelse.
Ja, ak når man nu ikke er vandt til at drikke så slår det hårdt med lidt snaps og øl. Men jeg undgik da lige tønden :-)
Godt nok lille mystisk sted vi fandt til sidst, jeg vil tro at gennensnitsalderen var under 25 - lige indtil vi kom :)
Hvor længe blev de sejeste hængende der ?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Ja, tak for et superhyggeligt arrangement! God mad + godt selskab og rigtig god øl! :D

Jeg tror nu, det er farligt at sidde ved siden af JJ, når der er snaps på bordet. Af en eller anden grund, så var mit glas altid fyldt helt op - farligt! Men faktisk har jeg næsten ingen tømmermænd idag... 8)

Jeg havde lidt problemer med min cykellås, da jeg skulle afsted, så jeg endte med at lade den stå. Jeg havde parkeret lige ud for stuevinduet nede på hjørnet. Der var også godt gang i selskabet derinde - tøserne valgte i hvert fald at moone mig, da jeg forgæves havde kæmpet med cyklen :roll: :shock: :lol:

Nå, men da jeg kom tilbage idag, var der bare ikke nogen cykel! - dvs der stod en ensom cykel nede i hjørnekrogen, der lignede min rigtig rigtig meget. Gad vide om det var den jeg forsøgte at låse op :lol: :roll: Nå, men på trods af at forhjulet var flat (det har en siver) så var cyklen som sagt væk, så Casper hvis du hører om nogen der har en sort jensen herrecykel uden gear til overs såå er det altså min!
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for en god aften , Det var en rigtigs sjov aften , God mad rigeligt at drikke , :lol: jeg skulle til Barnedåb søndag morgen og af den samme årsag , nød til at holde lidt igen . :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Tak for sidst. Puha det er hårdt at skulle fölge med Gräkeren og JJ.
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Jeg må vist hellere ændre signatur til El Greco... bare så jeg slipper for tusinde stavemåder af samme!

Jeg var vist på stedet til de lukkede... jeg ved ikke hvad det sted hed, men jeg havde heller ikke mine briller på de sidste timer - jeg har nogle meget smarte supertekniske briller i rustfrit fjederstål, som angiveligt skulle kunne køres over af en lastbil (intet mindre) uden at stellet (pyt med glassene) tager skade!? Stellet har ingen skruer, men et patenteret fjedersystem, som ER rigtig smart - bare ikke når man er frostsikret til minus 30 grader... og lige få vippet brillerne af grundet trængslen (mv...)! Til sidst røg samlesættet så bare i inderlommen og intuitionen måte tage over... Efter jeg til sidst blev vist ud / smidt ud (ved nogen noget??), tilbragte jeg mindst 1/2 time i en port, hvor det til sidst lykkedes mig at samle brillerne - HEUREKA -, så jeg kunne vise taxichaufføren den lige vej hjem!

Tak alle sammen for en strålende aften, skønt der er visse huller i hukommelsen...
jeg havde det utrolig dårligt da jeg vågnede, utrolig dårligt i løbet af dagen, men lige præcis dér, er der ingen kære hustru... kun aktive børn!


Casper - kan det passe, at jeg har nogle cykeldele liggende hos dig på Bryggen?? Jeg håber virkelig ikke, at de fulgte med i byen...
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

El Greco.... the mucho lover... :lol:

Jeg kan berolige dig med at vi - KUN - røg ud pga af stedet lukkede...

Pænt imponeret over dine brillers holbarhed
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Niels Jensen
Helt uden hænder!
Posts: 84
Joined: 11 Aug 2005, 18:51
Location: Tårnby

Post by Niels Jensen »

:D :D Hej alle julefrokostdeltagere....
her er lige et lettere forsinket tak for et kanon arrangement med særlig tak til Casper og Anders (de to hyggespredere)til alle andre hustlere... :? :? i aner ikke hvad i er gået glip af :twisted: :twisted: monster god aften 8) 8)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, så mangler jeg vis kun at skrive nogle ord? Tak til alle, igen specielt Casper og Anders for det fine arrangement!!

Det meste er vist sagt allerede, så jeg skylder vist bare en forklaring på min 'forsvinden' ca. kl. 02.30 .... :oops:

Da der kun var 1 WC på den cafe vi blev lokket ind på, måtte jeg på et tidspunkt ud for at tisse i en hæk, dørkvinden (ja det var sku en pige) lovede mig at jeg kunne komme tilbage - fedt.

Efter at have tisset, mødte jeg, ude på gaden, en ex. kollega som jeg snakker med i ca. 20 min. da jeg kommer tilbage til døre og vil ind, er der en ny dørmand, som ikke lige gider lukke mig ind :evil: Men ok, hvor mange lamme hjemmestrikkede historier hører de ikke også hver aften fra folk som vil springe køen over?

Jeg fangede en taxa, og daffede hjem - det var sku ok, for jeg var træt :)

Next stop sommerfest!

Oj, der er smidt bilelder online fra festen, tjek vores galleri!

"Læder-Steven", inden han måtte hjem! - Tænk ikke at kunne låse sin cykel op, og derfor må gå hjem... :roll:
Image
Post Reply