Gripshift købes!!

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Overført 1115 kr. Tekst: Rasmus B/HS
overført den 23/09-05
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ihre Bestellnummer lautet: 230905098
Ankomst næste uge

og så røg polar uret ned på 239E
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Stephan Bak wrote:
ANDREAS wrote:Jeg har ganske rigtigt en Polar CS200 - med KANDENCE-MÅLER, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med! Kadenceinformationen er faktisk nyttig - synes jeg - da jeg ofte har sværere ved at bedømme min kadence, når trætheden melder sig (sidst i et løb eksempelvis). Det er også et godt redskab til at analysere og forbedre sin kørestil og effektiviteten af denne (jeg synes faktisk, jeg har forbedret mig efter, at være begyndt at bruge den) og.... så er det jo bare sjovt med flere informationer (når man ikk er bedre end mig :lol: )

...........................................
Er det til lMTB at du bruger kadence-måleren? Jeg er helt med på, at det er et udemærket redskab til landevejen. Har aldrig brugt den på MTB, fordi min fornemmelse har været, at det skifter så meget med terrænnet, at det ikke giver mening at analysere på - men tager jeg fejl?
Op ad en bakke kan det være meget fint at se om det går hutigere med den ene eller anden kadence - især når man knokler på, kan man blive overrasket over hvor hurtigt/langsomt man træder og hvad der føles bedst/virker bedst for én selv - det er jo meget individuelt! Når man så varmer op/transporterer sig til og fra et løb, så er det jo også helt fint med kadencemåler - især når man bor midt i byen og skal et stykke ud! Det er vel især et godt værktøj, når man gerne vil forbedre sig og kan sammenligne ture kørt på den samme rute.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Stephan Bak wrote:Hmmm, vi må klage til admin - eller er det din adresse der ikke er opdateret?
:wink:
ok, har fået mailen, den blev bare taget af mit spam filter..? Havde ellers HAC'en med idag.. vil du hente den søndag ?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Morten Hartvigsen wrote:
Stephan Bak wrote:Hmmm, vi må klage til admin - eller er det din adresse der ikke er opdateret?
:wink:
ok, har fået mailen, den blev bare taget af mit spam filter..? Havde ellers HAC'en med idag.. vil du hente den søndag ?
Ja, beklager, men jeg glemte alt om det igår.
Du kan evt ringe på 40605582 når du er tilbage fra vissenbjerg
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

780 skudt afsted
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

FYI

Post by Morten Hartvigsen »

Ihre Bestellung wird heute oder spätestens morgen
unser Haus per DPD verlassen. Sendungsverfolgung unter

www.dpd.net

Ihre Paket-Nr. lautet.. Paket-Nr. 252872975997.
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

... jeg ser ind fremtiden...

Post by Andreas »

...Du vil modtage en pakke... diskret forsendelse... den er tung... den kommer fra udlandet... der er spændende ting i... der er gummiartikler... latex... noget med knopper og dupper... ting med batterier... flere gear... remotecontrollere... smøremidler... ting der får pulsen "op at køre"... mange mænd i stramme bukser vil pludselig kontakte dig... hvis ikke din kone kendte dine tilbøjelighder, ville hun sikkert undre sig... :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

gummi og latex...

Post by Morten Hartvigsen »

gummi og latex er landet....

jeg arbejder hjemme i morgen Torsdag, hvis nogle er utålmodige kan de hente varer indtil kl 19.



.........har nogle en MEGET spraglet skjorte i hel gul eller lign. hawai mønster til en fest her i week-enden....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: ... jeg ser ind fremtiden...

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

ANDREAS wrote:...Du vil modtage en pakke... diskret forsendelse... den er tung... den kommer fra udlandet... der er spændende ting i... der er gummiartikler... latex... noget med knopper og dupper... ting med batterier... flere gear... remotecontrollere... smøremidler... ting der får pulsen "op at køre"... mange mænd i stramme bukser vil pludselig kontakte dig... hvis ikke din kone kendte dine tilbøjelighder, ville hun sikkert undre sig... :wink:
Skummel tankegang 8)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: gummi og latex...

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:gummi og latex er landet....

jeg arbejder hjemme i morgen Torsdag, hvis nogle er utålmodige kan de hente varer indtil kl 19.



.........har nogle en MEGET spraglet skjorte i hel gul eller lign. hawai mønster til en fest her i week-enden....
Crap, kommer lige fra farum... KOmmer måske i morgen mellem 16-16.30, ringer først.
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Re: ... jeg ser ind fremtiden...

Post by Andreas »

J-LO wrote:
ANDREAS wrote:...Du vil modtage en pakke... diskret forsendelse... den er tung... den kommer fra udlandet... der er spændende ting i... der er gummiartikler... latex... noget med knopper og dupper... ting med batterier... flere gear... remotecontrollere... smøremidler... ting der får pulsen "op at køre"... mange mænd i stramme bukser vil pludselig kontakte dig... hvis ikke din kone kendte dine tilbøjelighder, ville hun sikkert undre sig... :wink:
Skummel tankegang 8)
for den rene er alting rent :lol: vi snakker cykling dér!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

eller som en finsk biludlejer i Tyrkiet/Mamaris sagde: If you think bad, bad will come to you..... og så skrev vi under på den tyrkiske leje-kontrakt :-)

HUSK at betale jer der ikke har endnu !!!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Har du modtaget knaster fra mig Morten?
User avatar
Andreas
Punkteret
Posts: 148
Joined: 01 Sep 2005, 21:13
Location: Sankt Hans Torv

Post by Andreas »

Hvornår er der åbent i butik Hartvigsen :D
Post Reply