MTB: 31/8 kl. 18.30 Køge Ås (DustCup)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

6 udgåede, 4 gennem? :)

Mine bener var ikke klar efter 24t, desværre. Håber på bedre "held" til 2 timers i Hillerød den 11.

Tak for i dag, hyggeligt at hilse på Johnni 8) HUsk at der køres i Ganløse søndag, se anden tråd.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Det er sku nogle grumme tal.

Men det er da altid noget at vi er 10 Hustlere der stiller op.

Og ja....tak for idag, det var en super rute, lækkert med en rute der udfordre og hvor man visse steder måtte køre i blinde.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ja det var en fed rute , jeg syntes det var et godt løb , desværre måtte jeg udgå på sidste omgang ca 2 km før mål da min bagskifter gik ind i baghjulet igen igen :cry: ... Mit nye hustler tøj gav mig ellers vinger . :D men som sagt landede jeg lige før mål.. :x Der stod jeg og sagde nogle grimme ord ... og overvejede at sparke til min cykel , men jeg kom til fornuft .. Det havde jo osse bare gjort ondt i min fod bagefter.. :)
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Surt Per, du var da godt kørende :)
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Att: Jonny

Smider du 200 kr ind på !

Reg; 4280
Kontonr; 4335320549
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:Surt Per, du var da godt kørende :)
Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Per Olsson wrote:Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud
da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
Ja, dine tider ligner mine så meget at vi må have ligget og bokset mod hinanden en del af tiden. Så hvis du følte dig godt kørende på 4. runde,
- der var min hurtigste, -havde du nok sneget dig med i top 30....og derved lige præcist skubbet Henrik ud af top30 :shock:
Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Stephan Bak wrote:
Per Olsson wrote:Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud
da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
Ja, dine tider ligner mine så meget at vi må have ligget og bokset mod hinanden en del af tiden. Så hvis du følte dig godt kørende på 4. runde,
- der var min hurtigste, -havde du nok sneget dig med i top 30....og derved lige præcist skubbet Henrik ud af top30 :shock:
Hej Stefan. ja jeg var tæt på og havde sat mig for at køre op til jer , jeg kunne se jer kort efter vi gik ud på sidste rundte. Nå men næste løb tror jeg bliver i nærheden af dig. så må jeg hænge på så længe jeg kan .jeg har store problemer med at holde fart når det går lige ud eks. på grus stierne .Det vil jeg træne meget på frem til 2 timers løbene.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:6 udgåede, 4 gennem? :)

Mine bener var ikke klar efter 24t, desværre. Håber på bedre "held" til 2 timers i Hillerød den 11.

Tak for i dag, hyggeligt at hilse på Johnni 8) HUsk at der køres i Ganløse søndag, se anden tråd.
Jakob det var jo bjerg bener du skulle have med. :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

En 13 plads, min bedste placering indtil vidrer.
Havde også kanon stænger :D
Men er en smule rysted over at jeg kan køre så godt uden egentligt at træne.
Bliver nød til at give den en skalle med træningen bare for at se hvor langt oppe man kan ende, desværre er det noget HELT andet at køre 2 timers løb.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fandme en fin placering Niklas!
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Per Olsson wrote:
J-LO wrote:Surt Per, du var da godt kørende :)
Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
I hvilket prisleje kigger du ? Nedenstående koster 10500 kr hos stec...et super køb ! Thomas fra Johnnycash har købt en og jeg var ganske imponeret !

Image
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Bask wrote:
Per Olsson wrote:
J-LO wrote:Surt Per, du var da godt kørende :)
Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
I hvilket prisleje kigger du ? Nedenstående koster 10500 kr hos stec...et super køb ! Thomas fra Johnnycash har købt en og jeg var ganske imponeret !

Image
Total fed cykel , jeg kikker lige mere ..når jeg kommer hjem fra job. pt har jeg store med at finde en geardrop :( så jeg kan komme ud i week enden :shock: .
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

prøv at poste et inlæg på www.mtb.dk
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Per Olsson wrote:
Bask wrote:
Per Olsson wrote:
J-LO wrote:Surt Per, du var da godt kørende :)
Ja jeg følte at det kørte rigtig godt , og var opsat på top 30 hvilket jeg tror jeg havde nået , kan jeg se på mine mellem tider og havde overskud da jeg kørte ud på fjerde omgang . Men nu skal jeg altså have en ny mtb så nu kikker jeg meget seriøst.
I hvilket prisleje kigger du ? Nedenstående koster 10500 kr hos stec...et super køb ! Thomas fra Johnnycash har købt en og jeg var ganske imponeret !

Image
Total fed cykel , jeg kikker lige mere ..når jeg kommer hjem fra job. pt har jeg store problemer med at finde en geardrop :( så jeg kan komme ud i week enden :shock: .
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply