MTB: 17/8 kl. 18.30 (DustCup)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: 17/8 kl. 18.30 (DustCup)

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Husk at der er DustCup på onsdag, den 17/8. Ruten er den samme som til afdeling 3 i Ganløse Egde.

Mere info: www.dustcup.dk

Ser vi måske Torben og Rust? De kan vel kun betegnes som gæster nu om dage, selvom de var nok så store i munden, omkring deres samlede resultat i årets Cup..... :roll:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: MTB: 17/8 kl. 18.30 (DustCup)

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

J-LO wrote:Husk at der er DustCup på onsdag, den 17/8. Ruten er den samme som til afdeling 3 i Ganløse Egde.

Mere info: www.dustcup.dk

Ser vi måske Torben og Rust? De kan vel kun betegnes som gæster nu om dage, selvom de var nok så store i munden, omkring deres samlede resultat i årets Cup..... :roll:
Jeg håber på at køre, med mindre ryggen skal til service :(
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg er selvfølgelig klar, og mine ben er i primo form
Dalle

Post by Dalle »

Dalle er klar, Husk man behøver ikke at smide med sten når man selv har en dårlig ryg. Vi ses derude til en god gedigen gang ræs.

Dalle
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Dalle wrote:Dalle er klar, Husk man behøver ikke at smide med sten når man selv har en dårlig ryg. Vi ses derude til en god gedigen gang ræs.
Så har du jo større chance for at nakke mig :twisted:
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jeg er også klar... :D Hvordan er ruten ? Fik jo ikke kørt den sidst...
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Bask wrote:Jeg er også klar... :D Hvordan er ruten ? Fik jo ikke kørt den sidst...
1 kort stigning med cyklen på ryggen, ellers en blanding af tonse og tekniske stykker med rødder - ikke rigtigt nogle hardcore stigninger. Svært at overhale til tider.

Der er også rimeligt tørt allerede, så hvis vejret holder, er det på med Fast Fred, Lite S, Racing Ralph og lign.
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

J-LO wrote:
Bask wrote:Jeg er også klar... :D Hvordan er ruten ? Fik jo ikke kørt den sidst...
1 kort stigning med cyklen på ryggen, ellers en blanding af tonse og tekniske stykker med rødder - ikke rigtigt nogle hardcore stigninger. Svært at overhale til tider.

Der er også rimeligt tørt allerede, så hvis vejret holder, er det på med Fast Fred, Lite S, Racing Ralph og lign.
OK ! Jeg elsker jo ellers stigninger :? men godt jeg fik landevejstonset 3½ time idag så--- :D vi ses onsdag
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

også klar -
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Jannik
Helt uden hænder!
Posts: 53
Joined: 13 Oct 2004, 12:49
Location: Jyllinge

Post by Jannik »

jeg kommer også
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg er på Onsdag .Skal i den bedste halvdel denne gang :shock: . Vi ses.

Per Olsson :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:Jeg er på Onsdag .Skal i den bedste halvdel denne gang :shock: . Vi ses.

Per Olsson :wink:
Thats the spirit:)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jo, det er en rimelig hurtig rute, nogle steder så hurtig at den skal køres varsomt. Selvom der er tørvejr, vil der stadig være et par mudderhuller - så på med skærmene :lol:

Og ja, hvis man kører hurtigt, skal man overhale med varsomhed, der er mange ret smalle spor.

Må man ikke have motorsav med i camelbaken til de stammer? Eller hvad med sponsorgaver fra Partner og Husquana?

Og og og, hvis Scrage/HMTBK deltager, har jeg udbasoneret mit mål om at slå ham, seriøst! Men realistist vil jeg først tro det er muligt inden for 1-2mdr, men jeg vil hænge på, så godt jeg kan, jeg har været i hælene af ham et par gange, og de HMTBK gutter skal da sættes på plads :twisted:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Æv! Jeg er tvivlsom mht deltagelse i aften...noget der hedder arbejde, og der er vist et par ting der brænder lidt på :cry:
Image
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Jeg kommer selvfølgelig også i aften!

Ved ikke hvor godt det kommer til at gå, da jeg har hjernedødt ondt i min stortå. Kom til at sparke med fuld kraft ind i en træstub, hvilket har bevirket at jeg ikke kan bevæge min storetå som også er blevet blå og en smule tyk i det.
Det skete i lørdags, og er en smule nervøs over at jeg endnu ikke kan bevæge min storetå.
Skulle muligvis besøge en læge/skadestue. :D
Post Reply