Hvem skal med til 12 timers i Jylland?
-
- 3000+ posts = spammer
Hvem skal med til 12 timers i Jylland?
Vi skal have tilmeldt os, jo flere jo bedre.
EDIT:
Solo: Niels H
Duo: Rene / Brohus
4 Mand: J-LO / Senior / Jan D / Peter
Jeg har tilmeldt os her til aften.
Jeg køre i bil med Senior og Ole P. Vi triller fredag og overnatter på vandrehjem få km fra ruten. Tlf: 86823642, hvis andre vil booke. VI har desværre ikke plads til flere i bilen, så jeg håber I alle kan finde transport? Brug gerne denne tråd. Vi overnatter også efter løbet, og tager hjem søndag.
Danhostel Silkeborg Vandrerhjem - Vandrerhjem
Åhavevej 55
8600 Silkeborg
Tel. 86 82 36 42
Jeg udlevere jeres mobilnummer, så vil i modtage jeres omgangstider via SMS.
Har du endnu ikke betalt, så smid 200 ind på Hustlerkontoen! Se neden for.
Jak
-----------------------------------------------------
Lørdag den 15 august. http://www.12timer.dk
Vi snakker ikke transport i dette tråd, det finder vi ud af senere, lige nu er det vigtige at få os meldt til og delt hold. Jeg satser på ½ pris, da jeg har levet en god deal med vores søster-løb på den anden side af sundet.
En tilmelding er ikke gældende før der er sat penge (200kr) ind på hustler kontoen: 1551-10406056 ("navn og 12 timers" på indbetalingen.) Skriv om du er til solo, duo eller 4 mands her i tråden, sammen med din tilmelding.
Sidste frist for tilmelding er søndag den 19/7, hvis I skal være med på ovenstående deal. Der er selvfølgelig mulighed for at tilmelde sig senere, men så bliver det fuld pris.
Ovenstående gælder kun Hustlere og ryttere i Rock Shox bluse.
EDIT:
Solo: Niels H
Duo: Rene / Brohus
4 Mand: J-LO / Senior / Jan D / Peter
Jeg har tilmeldt os her til aften.
Jeg køre i bil med Senior og Ole P. Vi triller fredag og overnatter på vandrehjem få km fra ruten. Tlf: 86823642, hvis andre vil booke. VI har desværre ikke plads til flere i bilen, så jeg håber I alle kan finde transport? Brug gerne denne tråd. Vi overnatter også efter løbet, og tager hjem søndag.
Danhostel Silkeborg Vandrerhjem - Vandrerhjem
Åhavevej 55
8600 Silkeborg
Tel. 86 82 36 42
Jeg udlevere jeres mobilnummer, så vil i modtage jeres omgangstider via SMS.
Har du endnu ikke betalt, så smid 200 ind på Hustlerkontoen! Se neden for.
Jak
-----------------------------------------------------
Lørdag den 15 august. http://www.12timer.dk
Vi snakker ikke transport i dette tråd, det finder vi ud af senere, lige nu er det vigtige at få os meldt til og delt hold. Jeg satser på ½ pris, da jeg har levet en god deal med vores søster-løb på den anden side af sundet.
En tilmelding er ikke gældende før der er sat penge (200kr) ind på hustler kontoen: 1551-10406056 ("navn og 12 timers" på indbetalingen.) Skriv om du er til solo, duo eller 4 mands her i tråden, sammen med din tilmelding.
Sidste frist for tilmelding er søndag den 19/7, hvis I skal være med på ovenstående deal. Der er selvfølgelig mulighed for at tilmelde sig senere, men så bliver det fuld pris.
Ovenstående gælder kun Hustlere og ryttere i Rock Shox bluse.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 06 Aug 2009, 23:06, edited 4 times in total.
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
-
- 3000+ posts = spammer
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
-
- Helt uden puls...
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg er (endnu) ikke Hustler, men vil gerne fylde op på et hold, hvis der mangler en mand. 

Last edited by Jan D on 21 Jul 2009, 09:49, edited 1 time in total.
Jan D
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Jeg er også tilmeldt - men har ikke nogen makker(e). Ville egentlig gerne køre på et duo hold men har desværre lige slået mit knæ i et styrt og da jeg stadig går og humper rundt er jeg ikke sikker på om det holder til 6 timers kørsel i de jyske bjerge. Er der overblik over hvem der er tilmeldt og hvem der mangler nogle at køre med. Hvad med Henrik og David - I var også interesserede?
Gid det snart var maj...!
-
- 3000+ posts = spammer
Som nævnt herover er jeg klar, hvis I mangler en mand.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Las os samle op på denne i weekenden. Jeg kan tilmelde jer som har lavet hold søndag, til ½ pris, men i må altså selv stå for at sætte holdne.
Jeg tager en solo, eller måske en 4'er med senior og 2 andre? Anyone?

Jan D