Nogen der har en ledig cykel den 18/11

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Sand
Ny på Hustleren
Posts: 4
Joined: 15 Nov 2008, 09:48
Contact:

Nogen der har en ledig cykel den 18/11

Post by Sand »

...så vil jeg meget gerne overtage den. Lone
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Hmmmm, Hvad mener du med at du gerne vil overtage en ledig cykel på tirsdag ???
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Hmmm, eftersom det er en spinning tråd, kunne det så være noget med at Lone gerne ville overtage en spinningcykel, skulle der være en af de faste på holdet der ikke kunne komme d. 18-11 :roll: :wink:
-------------------------------------
Specialized S-Works Chippolini Edition
Scott CR1 LTD
Cannondale Rush Carbon
Cannondale F700 Team Volvo
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Ja det har du da helt ret i. Så ikke lige at det var i Spinnig at tråden var oprettet så tråden gav mig ikke lige mening :roll: .
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Nu er det ikke fordi jeg absolut skal være mavesur, men jeg undrede mig meget over dette indlæg... :?:
En for mig helt ukendt person skriver i sit aller første - og indtil videre eneste - indlæg at hun gerne vil overtage en hustlerplads til hustler-spinningen...!

Umiddelbart vil jeg da tror at en ledig plads ville blive tildelt en af de lidt mere aktive og kendte hustlere - eller tager jeg helt fejl?
Ellers kan hvem som helst jo lige hurtigt oprette sig på vores forum, og score sig en plads såfremt der måtte blive nogle ledige.

Men det kan godt være at det bare er fordi jeg ikke har været med til spinning endnu, og jeg dermed ikke ved hvem "sand" er...?!?!?

I øvrigt kommer jeg ikke selv til at kunne gøre brug af en ledig plads, da jeg altid er afsat til anden side om tirsdagen - hvilket i sidste ende jo rent faktisk ender med at gøre dette indlæg til lidt af en mavesurt opstød alligevel...! :roll:
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Jeg forstår godt din tanke Rasmus.

Generelt er det jo først og fremmest fedest hvis pladsen bliver brugt, hvem det så er, gør ikke mig det store, bare den ikke er tom.

Men jo jeg ville da også helst at det var hustlere der kom til spinning, men ser intet i at andre "Venner" kommer med også.

Der har de sidste par gange været fyldt pænt op på ledige cykler af både Venner og af Hustlere. Og mener også at Lone/Sand har været der (uden jeg dog er sikker)

ps. så vil vi jo heller ikke skræmme Pigerne væk.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Det primære mål er selvfølgelig at pladserne bliver fyldt op.
Jeg tror det der sprang mig meget i øjnene var at det var et indlæg af en helt ukendt.
Måske en lille præsentation af Lone ville være på sin plads???
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

Rasmus Birk wrote:Det primære mål er selvfølgelig at pladserne bliver fyldt op.
Jeg tror det der sprang mig meget i øjnene var at det var et indlæg af en helt ukendt.
Måske en lille præsentation af Lone ville være på sin plads???
http://www.lonesand.dk/ Uden at jeg dog kende pågældende(fra formandens blogvenner)
/Niels
Sand
Ny på Hustleren
Posts: 4
Joined: 15 Nov 2008, 09:48
Contact:

Post by Sand »

Ser først jeres indlæg nu og sikke da en ballade det har afstedkommet. Det var skam ikke meningen. Jeg er egentlig DMK'er og jeg har nok misforstået den invitation jeg fik af en Hustler i denne uge (må hellere la' være med at nævne navne. Tænk hvis han bliver lynchet ; ) - at jeg kunne få lov at være med, hvis der skulle dukke en ledig cykel op, - og af Michael Grønbech, da jeg kørte med ham sidst på sommeren.
Jeg tror egentlig bare jeg trækker snuden til mig igen og lover på mit blå cykeltøj, at jeg aldrig blander mig i jeres spinning igen ; )

Hilsen Lone : )
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Rasmus Birk wrote: I øvrigt kommer jeg ikke selv til at kunne gøre brug af en ledig plads, da jeg altid er afsat til anden side om tirsdagen - hvilket i sidste ende jo rent faktisk ender med at gøre dette indlæg til lidt af en mavesurt opstød alligevel...! :roll:
Ja, Rasmus Det var et helt igennem mavesurt opstød, du kom med der. Tak fordi du delte det med os.

Det er MIG der har sagt til Lone, at man kunne efterlyse tomme spinningcykler herinde. Venner af Hustlerne har altid været velkomne til spin. Eller skal vi nu have dem godkendt af dig først, Rasmus? har du godkendt dem, der kører med nu, der ikke er Hustlere? Kommer du på tirsdag og tjekker, om de er nok "venner" med os?
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Rasmus Birk
1 omgang efter
Posts: 688
Joined: 08 Jun 2007, 11:28
Location: Vedbæk

Post by Rasmus Birk »

Hej Lone

Jeg beklager hvis jeg har skræmt dig væk - det er bestemt ikke meningen. :?
Jeg undrede mig bare såre over at en "ukendt" sådan bare lagde billet ind på hustlerspinning.
Dit første indlæg fortalte jo intet om hvem du er, og at du havde fået en invitation m.m.
Jeg skal bestemt ikke være dommer over hvem der skal være med til spinning.

Måske burde jeg blot have skrevet følgende:

Hej Lone - hvem er du???

Men dit andet indlæg har jo allerede svaret på det. :wink:
Velkommen til i øvrigt.
User avatar
Niels Haslov
Nu med støttefod
Posts: 801
Joined: 08 Nov 2006, 10:53
Location: Værløse
Contact:

Post by Niels Haslov »

Selvfølgelig er du velkommen Lone.... :wink: Det er jo Hustler stil at der er plads til både Hustlere og venner
Cykler du - eller hykler du
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Så. Nu begynder vi at ramme Hustler tonen.

Lone skal køre tværs over Afrika til Januar. På den lange led. Og derfor ville det være lidt spild af penge at booke hele sæsonen for hende. Så hvis der er nogen, der vil sælge deres plads for en fadbamse eller hvad dagskurs nu lige er, så er Lone klar. Hvis hun da ikke er skræmt helt væk... :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Selvom jeg ikke kender Lone, har jeg da fulgt med i hendes blog og glæder mig til at læse med om turen til det vilde. Da hun er sponseret af Sea-band som skulle hjælpe mod søsyge har jeg da fået købt to små frotté armbånd med 2 aku-knopper.
Indtil videre har det virket, men det kan jo være fordi der højst har være 2 m/s de gange jeg har taget Molslinjen på det sidste ;-)
Til gengæld kan det være, at jeg skulle have haft det på idag da jeg prøvede at få en Apple-Cinnamon bar ned, hvis smag lå så tæt på opkast, at jeg næsten fik det dårligt :shock:
Sand
Ny på Hustleren
Posts: 4
Joined: 15 Nov 2008, 09:48
Contact:

Post by Sand »

Mens jeg svarede på indlægget her tidligere på dagen, dukkede et tilbud op, om en tur i skoven tirsdag. Det tog jeg imod, da det på det tidspunkt var noget mere tiltalende end at insistere på en spinningtime hos jer.
Jeg har ikke længere brug for en ledig cykel.

Til gengæld må jeg sige tak for de efterfølgende positive svar og tak fordi jeg må dukke op en anden gang. Det gør jeg gerne.

Og BoT - tak for det : ) de virker også i mere end 2 m/s eller hvis du skulle gå hen og blive gravid.

Vi ses måske en anden gang. Hilsen Lone
Post Reply