Så går vi igang - Vigtig info

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Efter den meget tilbagemelding på dette punkt, har jeg bedt centeret undersøge mulighederne på dette område.

Hvis I har nogle tilbagemeldinger på hvad jeres Max Watt kom op på ifm gear 24 og level 10, ville jeg gerne have dem, som dokumentation.

Jeg er overbevist om at deres nyeste software, har gjort cyklerne lidt for "lette".

En ting som man skal tænke på i forhold til "gamle" spinningcykler, er at der ingen bremse er på Synergy cyklerne. Så den fornemmelse man har når man drejer belastnings/ bremse skruen i bund vil man aldrig kunne opnå på en Synergy cykel, der jo gerne skulle simulere en cykel i den virkelige verden, og her kører man heller ikke med bremsen i bund, stor klinge og op af bakke ;) Så gear 24 og level 10 skal kunne trædes, hvis altså man er stærk nok.

Håber jeg snart har et svar til jer hårde halse !
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Schønberg wrote:
Palle 'PS' Madsen wrote:Super aften.
Håber at komme med igen snart.
8)
Vi kan jo få sat en ekstra cykel ind - 1.300,- kr. ;)
Jeg kunne måske godt være interesseret.

For hvor mange gange er det ?
Hvor er det ?
Hvad med sko/klamper?
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Det var mest en joke :) Tror ikke det er muligt at presse flere cykler ind i lokalet.

Dog flytter de spinningslokale, i november, så kommer der større kapacitet, skal jeg lade dig det vide.
User avatar
Kim Bjergelefanten Holst
Alene i udbrud
Posts: 743
Joined: 29 Sep 2008, 11:56
Location: Hørsholm
Contact:

Post by Kim Bjergelefanten Holst »

Schønberg wrote:Det var mest en joke :) Tror ikke det er muligt at presse flere cykler ind i lokalet.

Dog flytter de spinningslokale, i november, så kommer der større kapacitet, skal jeg lade dig det vide.
OK :D
User avatar
Straarup
Mangler prokontrakt
Posts: 1523
Joined: 22 Nov 2006, 14:55
Location: Rødovre
Contact:

Post by Straarup »

Hcp:10, Gear:24, Max watt 980

/Strået
Frog jumps er vejen frem ....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tjekke ikke max watt, men jeg var ogsp på 10/24 uden de helt store problemer i nogen af intervallerne.
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3294
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Hcp:10, Gear:24, Max watt 899 uden de helt store problemer....
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Hold kæft det er sort snak :?

Håber der er en der lige har et par min. til at sætte mig ind i tingene i morgen, for ellers er jeg da helt blank :roll:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Hcp: 10, Gear: 24 - watt 874 og det var ikke let, men jeg forventer da at den komme op over 1000W :-)
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Som jeg oplevede det, handlede 'max watt' ikke så meget om hvor 'stærk' man var i benene, men mere om hvor hurtigt man hjulede rundt med stængerne - der var jo ikke så meget modstand i cyklen på hcp 10, step 24.
Tager jeg fejl?
8)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Enig Palle, det var ikke svært, selv efter de 8(?) maxintervaller.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Palle 'PS' Madsen wrote:Som jeg oplevede det, handlede 'max watt' ikke så meget om hvor 'stærk' man var i benene, men mere om hvor hurtigt man hjulede rundt med stængerne - der var jo ikke så meget modstand i cyklen på hcp 10, step 24.
Tager jeg fejl?
8)
nej , jo mere man hjuller rundt, jo lettere blve det, og det synes lidt "underligt" .... 500w på vores nokia cykler føles MEGET anderledes, det kan jeg ikke træde i 30sek.... men ok, de måler sikkert ik særligt præcist...
Post Reply