Medlemsskab af en DCU klub, hvilken?

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Medlemsskab af en DCU klub, hvilken?

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten og Ask (og andre?) - Jeg er, af flere årsager, lige ved at melde mig ind i en DCU cykelklub - ikke at jeg så ikke skal køre for Hustlerne, for det skal jeg da altid :)

Hvorfor har i valgt DMK og HMTBK, hvad var jeres overvejelser? Hvad fik I ud af det, tøj, sponsoraftaler, billig energi osv osv?

Foreløbigt hælder jeg klart til PMC, da de er super flinke og aktive på alle områder, samtidigt kører man gratis i de løb som PMC arrangere, og det er jo hele 6-7 stk, løb som ville koste omkring 500.- at deltage i som ikke medlem.

Alt i alt skal jeg betale 450.- for 1 år, inkl. Alle PMC løb og DCU licens!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jo, PCM ligner da et godt alternativ.

Blev jo "kun" medlem af DMK, fordi jeg så kunne låne en cykel kuffert gratis.... arh der er også andre fordele. DK's mest velfungerende board (efter rude og hustler) :-) Maxim rabbat. Fast træning. Div. Klub aftener, hvor man kan skrue på cykler of få råd og vejledning.
Klubture, f.eks. Bornholm, der fås til fordelaktige priser + et par andre ting jeg ikke lige kan huske.
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Grunden til jeg valge HMTBK var tildels deres nye klubtøj der passer fint til min cykel :D Desuden kostede medlemskabet 100 kr. mindre end eksempelvis DMK (som jo har verdens grimmeste trøjer). Og sidst men ikke mindst passer deres profil min
(Klubben består pt. af ca. 30 aktive medlemmer, som hovedsageligt må betegnes som seriøse og veltrænede motionister...)-
PCM har forresten billigt klubtøj...ikke dårligt ! Men hvad hvordan vil du have det med at have Mølle som formand :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Mølle er en fin fyr, en af de mest aktive for MTB sporten, han skal bare stryges mod hårene 8)

Klubben er jo "gratis" at være medlem af, hvis man skal køre deres løb i Dustcup serien - Deres klubtøj er langt fra så fedt som HMTBK's, men det er jo alligevel Hustler tøjet som skal luftets til alle løb minus DCU / licens løb og alm. træning, så hvad gør det :)

Var der et HMTBK sæt med i prisen som medlem da, ellers hvad er prisen for biks / bluse?
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Tøjet skal købes ved siden af til ca. 400 kr. - desværre ! Jeg kører dog for hustlerne i dustcuppen, så du får kun tøjet at se hvis du kører dculøb :twisted: PCM lyder som den rigtige klub...bare du ikke bliver illoyal i en eventuslt pcm / hustler fight !
Last edited by Ask 'Bask' Hybel on 27 Mar 2005, 20:56, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

1 gang Hustler, altid Hustler :)

Jeg synes bare det giver mening at støtte en DCU klub, få en forsikring gennem DCU og et licens. Jeg tvivler dog på at jeg kommet til at bruge mit licens, men det er vel bedre jo flere MTB ryttere der er, specielt over for DCU som indet gør for sporten, de ved jo ikke hvor mange vi er, før vi melder os ind i en DCU klub?!

En anden ting er; Jeg har i dag haft en discussion på mtb.dk, hvor det "forlyder" at man i følge DCU skal have en trøje på som representere den DCU klub man er medlem af - altså skal du kører i HMTBK's og Morten i DMK's bluse - altså kan vi kun køre i vores Hustler til ikke DCU løb (Dustcup mm.) og træning. I may be wrong, men det er sådan jeg har forstået det....
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Ang. DCU licens

Post by Niklas Freydberg »

Att.: J-LO

Det lyder da mærkligt hvis du kan melde dig ind i PMC, og så kan køre i HUSTLER outfit til Dustcup.

Du får godt nok en licens og kan køre "gratis" til deres afd. af Dustcuppen, og ja det er jo en del, men i de afd. som PMC står for, forventer de vel også at du køre i deres outfit eller hva?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Ang. DCU licens

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Niklas Freydberg wrote:Att.: J-LO

Det lyder da mærkligt hvis du kan melde dig ind i PMC, og så kan køre i HUSTLER outfit til Dustcup.

Du får godt nok en licens og kan køre "gratis" til deres afd. af Dustcuppen, og ja det er jo en del, men i de afd. som PMC står for, forventer de vel også at du køre i deres outfit eller hva?
Muligvis, men jeg tror det nu ikke. Som medlem betaler jeg xxx antal kroner som er til klubben, samtidigt skal jeg hjælpe til til div. arrangementer som klubben afholder gennem året, så de får jo noget for medlemskabet allerede. Jeg forhårer mig seføli' hos mølle (PMC formand) først.

hartvigsen er jo også medlem af DMK, ham ser man da aldrig køre for DMK (Heldigt for os), det samme kommer forhåbentligt til at ske med Ask / HMTBK)
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

"hartvigsen er jo også medlem af DMK, ham ser man da aldrig køre for DMK (Heldigt for os), det samme kommer forhåbentligt til at ske med Ask / HMTBK)"

Johhh.........det er jo rigtigt nok.....men ellers har vi jo Rust til at lave alle de beskidte tricks for os..........he he :lol:

Men det er nu stadig kedeligt at se at der ikke står Team Hustler på resultatlisten.

Men håber du poster svaret fra PMC formanden her på boardet
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Niklas Freydberg wrote:Men det er nu stadig kedeligt at se at der ikke står Team Hustler på resultatlisten.
Ja, helt klart :cry:
Niklas Freydberg wrote:Men håber du poster svaret fra PMC formanden her på boardet
Will do!
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

update

I DCU løb, er jeg "nødt" til at køre for DMK, også i DMK tøj, jeg må vist bøje mig for DCU regler.
Men DustCup + 24t kører jeg for Hustlers klanen
Post Reply