Lygter til night ride

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Det er desværre kun 3 lygter i den test, som laver nok lys. (600L - efter min mening)

Jeg ville shoppe den nye Lupine, den kommer til at koste ca. 2700 og lyser med 700L - jeg får en heads up fra importøren, når de lander.
Fås den i hustlergrøn?? :roll:
/Niels
User avatar
Philip Brint
Asfalt nej tak!
Posts: 1372
Joined: 08 Apr 2008, 21:27
Location: Allerød

Post by Philip Brint »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tjek denne: Teslaen (Den lupine jeg henviser til) vinder vist. Philips lygte kommer ind på en flot andenplads. Man går vist ikke galt med disse 2.

http://terrengsykkel.no/index.php?id=2440
Jeg vil nu vælge Ay Up lampen på en første plads udfra følgende kriterier:
1 - Man for to lamper med en lysstyrke som Lupinen, men har bedre mulighed for at målrette sig lys.
2 - De har god batteritid.
3 - Og det vigtigste DEN KAN FÅES I GRØN

Spøg til side tror du har ret i at man ikke går helt galt i byen med en af de to.

Mine er desværre lidt forsinket hos Royal Mail, men skulle gerne lande en at de nærmeste på dage. Håber at have dem klar til torsdag.
Rivette F8
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Post by Niels P »

Philip Brint wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tjek denne: Teslaen (Den lupine jeg henviser til) vinder vist. Philips lygte kommer ind på en flot andenplads. Man går vist ikke galt med disse 2.

http://terrengsykkel.no/index.php?id=2440
Jeg vil nu vælge Ay Up lampen på en første plads udfra følgende kriterier:
1 - Man for to lamper med en lysstyrke som Lupinen, men har bedre mulighed for at målrette sig lys.
2 - De har god batteritid.
3 - Og det vigtigste DEN KAN FÅES I GRØN

Spøg til side tror du har ret i at man ikke går helt galt i byen med en af de to.

Mine er desværre lidt forsinket hos Royal Mail, men skulle gerne lande en at de nærmeste på dage. Håber at have dem klar til torsdag.
Glæder mig til en anmeldelse da jeg er fristet men den Lupine ser også for feeeeed ud 8)
/Niels
User avatar
Lars Silfverberg
Helt uden hænder!
Posts: 53
Joined: 27 Apr 2008, 21:50
Location: Allerød
Contact:

Post by Lars Silfverberg »

Ja, jeg ser også frem til din vurdering, Philip.

Jeg er stadig lun på Niteflux Photon Max LED, men status er "Due In Stock 31/10/2008" på CRC, hvor jeg i forvejen har fyldt kurven op med andre stumper.
Post Reply