Time Pedaler, et spørgsmål

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
Post Reply
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3660
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Time Pedaler, et spørgsmål

Post by AndreasA »

Hey
Har shoppet et par lettere brugte TIME Carbon/Titan-pedaler.
Efter min første tur synes jeg de virker ret "løse" i det....??
Skoen sidder simpelthen ret løst fast til pedalen, (Gi'r det mening..?)

Kan man justere hvor kraftigt de (pedalerne) holder fast i skoen & vil det evt. hjælpe at skifte dimsen under skoen til en Ny..?? (dem der fulgte med pedalerne ser lidt skæve ud i det)
Håber der klog hustler med masser af Time-erfaring derude, troede jeg havde købt bomben, men er ikke vildt imponeret, her efter første rulletur.
Hilsner
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

Post by Fraser »

man kan godt ændre fjerder spændingen på de overnævnte time pedaler. Men som du også selv siger, så ville et nyt par klamper være en god idé, de slides efter hånden. Mine er nok et par år på banen, og kan mærke at de sidder løsere, end da jeg købte dem.
en sidste ting kunne være at hvis du ikke har spændt klamperne godt nok fast til skoen, så kan det oxo have en vis betydning.

hvor gamle er de pedaler du har købt? for jeg ved at de nye time pedaler ( atac, roc atac osv) har en extra plade på, som forhinder slid, så de skulle holde længere..

håber du kan bruge dette info til hjælp, ellers må du skrive igen...
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3660
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Post by AndreasA »

Tak Fraser
Jeg prøver at skifte klampen og høre med den plade der.
De er vist ikke så gamle, jeg har har købt dem af "Golden Boy" C. Saltoft.
De skulle kun være blevet brugt 20 gange, men det har vist været nogle lange ture eller også straffer han sine pedaler ualmindeligt hårdt.. de har set lidt "Race-day Action" sku jeg mene...
Jeg klager nu ikke, fik en fin pris :wink: :wink:
Hilsner
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply