Ny MTB - til en Superwoman :-)

Hvilket udstyr skal jeg købe og hvorfor!? - Whats hot and whats not.
User avatar
Anatasia 'Prinsessen'
Helt uden hænder!
Posts: 55
Joined: 21 Jun 2008, 22:38
Location: København S

Ny MTB - til en Superwoman :-)

Post by Anatasia 'Prinsessen' »

Hej alle :)
Så kan jeg ikke længere fornægte, at jeg vil køre MTB. Har gået og tænkt på det, i det sidste års tid, men ikke rigtig gjort noget ved det. Er kommet frem til, at TH passer mig fint, så jeg glæder mig til at møde nogen af Jer.

10.000 kr. spørgsmålet, hvilken cykel skal jeg ha'? :shock:
Jeg er 100% nybegynder, medmindre vi tager cyklistprøven med fra 3. klasse, så lander vi vist på omkring de 97% :wink:
Budgettet sagde 5.000 til at starte med, men har fundet frem til at jeg gerne vil ofre lidt mere, da jeg generelt sætter pris på kvalitet. Så nu er jeg kommet frem til 7.500. Jeg regner med, at skulle træne ca. 2 gange pr. uge, og vil gerne køre løb også. I forvejen løber jeg en del, og styrketræner, så jeg er aktiv 6 dage om ugen. Min MTB har jeg tænkt på, skulle give mig lidt alsidighed, og jeg er fascineret af at det er hårdt, og ikke mindst finder sted i skoven. Landevej og Tour De France er slet ikke mig!

Nå, men jeg er efter en del surfen på diverse sites, kommet frem til disse 2 bikes:

1: http://www.scott-sports.com/us_en/produ ... 9/scale_50
2: http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes ... html?b=146

Hvad siger I til det, er jeg helt lost?
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
User avatar
Christian Andersen
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 491
Joined: 09 Dec 2007, 18:48
Location: København S

Post by Christian Andersen »

Hey Powerprincess!

Først ville jeg lige sige at købe en ny cykel er en kæmpe jungle at begive sig ud i..!! Der er næsten en milliard cyler at vælge i mellem.. :) De to cykler du har valgt syntes jeg er okay! Og jeg ville nok vælge canyon´en hvis man ville vælge på udstyret! Mens scott´en nok ser bedre ud..