Hustler præsentation !

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Hustler præsentation !

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jeg havde tænkt at vi kunne bruge dette forum til at præsentere os selv :idea:
Last edited by Ask 'Bask' Hybel on 24 Jan 2005, 21:59, edited 2 times in total.
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Præsentation af Ask Hybel aka Mr. bAsk !

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Ja, jeg begynder lige med mig selv...

Jeg hedder Ask, er 25 år gammel og bor på Nørrebro i Kbh ! Jeg bor sammen med min kærste Nanna og vores hund Marvin (opkaldt efter Marvin Gaye forstås :lol: ) Mit liv har altid på den ene eller anden måde omhandlet cykling - Jeg lærte at køre på tohjulet som 3½ årig (ja det er sgu rigtigt), kørte "Danmark Rundt" med min far over fire etaper fra 1990-93, 1993-97 kørte jeg på landevejen for DBC og fra '99-'01 var jeg cykelbud hos Den blå Kurér ! Min karriere som cykelrytter har altså nået sit højdepunkt, da jeg nu kører for Team Hustler !
Når jeg ikke leger cykelrytter, læser jeg til folkeskolelærer på Zahle Seminarium - hvor jeg er på tredje år...

Image
Last edited by Ask 'Bask' Hybel on 21 Jun 2005, 23:20, edited 2 times in total.
User avatar
m-herskind
Ny på Hustleren
Posts: 14
Joined: 25 Jan 2005, 22:31
Location: Lyngby//Birkerød

WHO AM I!

Post by m-herskind »

Så må det være min tur :)

Jeg hedder Mads Ingemann Herskind,

jeg er 17 år og bor i hhv. Lyngby og Birkerød grundet uenigheder i familien :wink:
Jeg spiller golf på eliteplan og har dyrket denne sport siden jeg kunne gå... (til jer der er interresseret, så er mit hcp. på 2,5, p.t.)
Men da sporten ikke ligefrem lægger op til den helt store aktivitet, og slet ikke i vinterperioden, er jeg blevet ramt af en gal cykelrytter og er nu medlem af Team Hustler.
Udover alt dette går jeg i 2.g på Virum Gymnasium.


og her burde der være et billede, men aner ik hvordan man gør... :lol:

tror det virker nu :?
Image
Last edited by m-herskind on 25 Jan 2005, 23:06, edited 1 time in total.
Hustler Junior aka. The Hope
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

nyt medlem

Post by Niklas Freydberg »

Mit navn er Niklas Freydberg og bor i Kbh NV. og er 26.
Er helt ny i den fantastiske cykel verden og er blevet bidt af en gal MTB.................
Startede for et lille år siden men har snakket om mtb i flere år.
Købte for cirka 1 år 6iden en Cube LTD 3........super cykel.....havde den i 4 måneder og faldt så over et godt tilbud på en ny Epic....godt nok med noget knap så godt udstyr på, så der bliver arbejdet på at få lavet en ganske stor upgrade af cyklen men ellers køre den perfekt...er stort set at finde i Geels skov hver søndag........eller Rude når den engang bliver klar til at køre i igen.........

Ses til Slushcup i feb.

Så hvis der er nogen der har noget udstyr de skal af med så smid gerne en mail:

niklas.freydberg@jubiipost.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Morten Hartvigsen

Post by Morten Hartvigsen »

Jeg er 38år og bor i Værløse, med Jane og vi har 2 børn på hhv. 5 og 8 år.

Jeg har først fanget intressen ret sent for MTB efter at vi flyttede til Værløse i 1994, og har kun kørt siden 2002. Jeg kører med www.teamhustler.dk og ind imellem med gutterne www.rudemtb.dk og www.hillbilli-mb.dk + et par andre, samt også med DMK som jeg endelig er blevet medlem af sommer 2004.

Image

2002: Jeg debuterede til DM i Hareskoven i motionsklassen med fast forgaffel, på en hjemme-top-istandsat "Professional" MTB og hvor jeg blev næst sidst i motionsklassen, og knap kunne fuldføre de hårde 18km dels. pga. low-kondi, og en saddel der løsnede sig under 1'st omgang, så jeg måtte stå op resten de sidste 2 omgange af 6km. Og så tabte jeg en 50,- under løbet som jeg måtte vende om efter :-) Men sjovt var det.

2003: Fra sommer har jeg kørt i motions klassen, og de fleste Felt og Slushcup, og en nogelunde træningsindsats. Jeg kørte på en Marin, 8 speed, min første rigtige MTB med en RS XC gaffel, der faktisk fungerede helt ok.

2004:
Nu bliver det mere seriøst ! Jeg kom til at melde mig i DustCup sports klassen (#62), dog uden rigtig sports licens. Deltager i div. andre motionsløb, og 24t hold med "Team Hustler GUF". I Dustcup sluttede jeg samlet nr. 17 (efter 11 cups). Det blev til en del træning over sommeren, da jeg også kørte tit til job = 2x 24km flere gange om ugen. Henover vinter har jeg holdt mig i form, så 2005 burde blive min strækeste sæson.

Jeg var en fed sommer tur i Spanien, lidt nord for Madrid i en lille flække kaldet Cercedille - et sandt MTB/Downhill/Uphill paradis, og også mange bjerge at træne i for den garvede race rytter. Simpelthen bare suverænt sted, kan ikke rose det mere :-) Jeg var helt oppe i 2110 meters højde, altså MED cykel !! Det var lige så meget klatring som cykling.
Image

Bedste resultat: NR. 2 i Tisvilde Fall race (21km), hvor Ask blev nr. 3 (vi fulgtes pænt ad).
Jeg kørte hele året på Trek OCVL 9900.

Image

2005: Måske en ide at få sports licens. Planer om mest at køre på min Ghost RT (fully). Tænings intensiteten skal op, nok mest via Spinning (med hjælp fra mit fitness/cykel instruktør på Nokia, hvis ellers knæene vil.

2005 Mål :
Være skadefri
Craft Duathlon, sådan bare for at holde formen
SlushCup - nu med bedre placeringer
Dustcup enkelt planeringer top <5-10 (bedste nr. 13 i 2004)
DM Sport, top 15 ? optimist :?

Andet
---------
Man kan også kigge lidt på min hjemmeside www.lgspalte.dk om børn født med læbe-ganespalte. Bl.a. om vores søn Patrick der er født med dobbeltsidet læbe-ganespalte.
Last edited by Morten Hartvigsen on 21 May 2005, 11:30, edited 2 times in total.
User avatar
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck
Posts: 341
Joined: 17 Jan 2005, 14:15
Location: Allerød

Post by Rasmus Bentzen »

Jamen så vil jeg da også lige introducere mig selv.

Jeg hedder Rasmus Bentzen er 27 år og kommer fra Lyngby. Min indgang til MTB, startede faktisk for 10 år side, da jeg fik min første mtb, den blev senere stjålet og jeg fik ikke lige købt en ny.
Interessen var der dog stadig, men det var finanserne ikke.

Efter at have set DM i Geels skov i sommers synes jeg det så super fedt ud, og nu skulle det altså være. Problemet var bare at finde en god brugt cykel når man er 195 cm høj. dba er ikke ligefrem oversvømmet med dem. Endelig fandt jeg én. En herre der kaldte sig J-Lo havde en gary fischer til salg.

Og resten er vel næsten historie.

Jeg kørte mit første slushcup løb den 13 feb. Mit mål før løbet var at komme i top 200. Og det lykkes sgu, kom ind på en flot 124. plads. At der så kun var 132 der gennemførte snakker vi ikke om. Der skal jo også være plads til forbedring.
Målet for 2005 er at få kørt en masse km, og deltage i så mange løb så muligt.
Vil jo nødig trække hustlerne ned i hold konkurrencerne….
(til dem der ikke viste det, er Niklas Freydberg og jeg gamle klasse kammerater)
Dalle

Post by Dalle »

Jamen davs der.
En hurtig præsentation, 34 år gammel, bosiddende i Farum. Startede med at intressere mig for MTB forrige år(2003), efter indkøbet af min Stevens Easton 752 race med fuld XT, for den nette sum af 2800 spir(ca 2 år gammel), følte jeg mig godt rustet til bakkernes komme. :oops:
Kørte det første år Slush cup samt Craft cup(cykling og løb)
Blev i efteråret 2004 uddannet som Spinning instruktør i Sportsclub, har ca 3-5 undervisningstimer om ugen, derudover bruges fritiden på mine 2 dejlige børn, samt den henrivende hustru(ja der må jo gerne fedtes).
:lol:
Satser på at der skal køres en hel del mere på Stevens i år 2005, skal blandt andet være med i 24 timers løbet, løbe ½ marathon samt køre en 8 timers marathon på Spinning cyklen. Så tiden flyver afsted.
Til daglig kører jeg rundt i Danmark og reparerer maskiner til at analysere blodprøver på diverse hospitaler.

Ha en fortsat god sommer, ses derude Dalle :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

lad os få nogle af de nye hustlere på her !!!!
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Morten Hartvigsen wrote:lad os få nogle af de nye hustlere på her !!!!
Enig enig...
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Bask wrote:
Morten Hartvigsen wrote:lad os få nogle af de nye hustlere på her !!!!
Enig enig...
Stadig enig :D
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hej
Jeg er så en af de nye Hustler , Jeg hedder Per Olsson er 41 år gift med Christina og har 3 børn Julie på 20 Oliver på 11 og Frida 6 år.

Jeg har tidligere kørt cykelløb i 70erne og 80erne i KCR. som yngste ælstedrenge og junor klasserne , Den gang man ikke måtte køre med gear i drengeklasserne og man trænede i gear 68 og kørte løb i gear 72 Forklaring følger det er udregningen mellem det forste tand hjul og bagerste og gange med 27 tommer hjulets størelse eks. 48/18x27=gear 72. og en skov cykel var en alm cykel med fodbremse og T styr man brugte store fodbold strømper som overtræk til sine cykkel sko. Lidt cykel histiorie. :roll:

Jeg har efterfølgende dyrke atletik i mange år dvs jeg er løber , men tidens tand og gigt har fået mig til at stille løbeskoende i skabet og da vi som idræts mennesker skal lave et eller andet var det nærligende at begynde at køre mtb. så jeg købte en middel god cykel .Sammen med min gode ven Niels Jensen (Atletik/løber ) har jeg kørt mtb i 3-4 år hver week end i Hareskoven og her for nylig skulle vi lige prøve at køre 2 timers løbet :D ..Jeg var solgt til mtb løb , der var en fed stemning og hyggelige gutter :) så her er jeg :wink: .Mine ambitioner er ikke så store , vi må se hvad tiden vil bringe.

Image
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply