HMTBK /Grønbech / Spinning / 17 JAN 2008

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Mic
Punkteret
Posts: 107
Joined: 30 Mar 2005, 15:27
Location: Farum
Contact:

HMTBK /Grønbech / Spinning / 17 JAN 2008

Post by Mic »

Kære Hustlere

Eftersom jeg ikke underviser som fast instruktør, har jeg fået tilsnusket mig en ”instruktørplads” hos HMTBK torsdag d. 17 januar kl 1930-2030(yes, det er i morgen)

Vi kører en klassisk tur i skoven med favorit intervallerne(jeg regner med 2 X 5 MAX samt lidt AT). Bare rolig, skal du køre Slush på søndag så vil benene være klar alligevel(tror sågar du bliver 1-10 placeringer bedre hvis du tager spinning timen)

HMTBK står for arrangementet(som vanligt) og en enkelt time koster kr. 50,-(betales kontant til Dr Phil eller overføres via netbank)

Slip din indre djævel løs. Det er tilladt at gå amok(blot husk at blive på cyklen)

Giv mig en melding her på sitet hvis du ønsker at deltage(der er begrænset antal pladser)

Lokalitet: Fitness dk, Falkoner Plads 1
2000 Frederiksberg

De bedste hilsner

Mic
Den Hvide Hustler
www.t-bikes.com
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

\:D/ :thumbsup: =D>
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

BoS wrote:\:D/ :thumbsup: =D>

:thumbsup:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Schønberg
Mangler fart
Posts: 2072
Joined: 29 Mar 2005, 12:08
Location: Hellerup

Post by Schønberg »

Kan desværre ikke i aften, men godt initiativ !

Hvordan gik det med planerne om at komme til www.well-come.dk og piske os lidt :) De røde cykler er altså helt fantastiske. Fik du nogensinde en prøvetur på dem, ellers må du kikke forbi. Sofie sagde jo du bare kunne ringe, hvis du ville køre med en dag :D
Post Reply