Night Ride: Onsdag 19/12 - 18.00 -Skovbrynet St.

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
HenrikJ
Stuntcyklist!
Posts: 781
Joined: 18 Jul 2007, 20:29
Location: Stor KBH

Post by HenrikJ »

Dam it. Har fået en defekt på bagskifteren. Manglende rengøring siden sidste tur med vand og mudder :cry:

Prøver igen næste gang. God tur yil jer andre Nigth Ridere

Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger :cry:
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

Kent wrote:Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger :cry:
Er det en Sigma?
We apologize for the inconvenience.
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Tak for i aften

Post by John Bo Christensen »

Sikke en aften - perfekt vejr og næsten ingen mudder. Herligt. Og sikke en afslutning.

Jeg har jo kørt en del racer så i sidste uge troede jeg at den sidste asfalt spurt var den vigtigste. Jeg er heldigvis ikke for gammel til at lære nye tricks så i aften gemte jeg krudtet til trappen. Som flere kan bevidne var Casper O. så desperat halvvejs oppe at han smed batteriet for at lette ekvipagen. Desværre for Casper var det ikke nok og måtte slukøret tilbage for at hente batteriet. :wink:

Men tak for hjemmelavet konfekt Casper - det er god stil.

Mvh John. (H40 :D )
We apologize for the inconvenience.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak for endnu en hyggelig tur. Jeg vil savne den hvis vi ikke kommer afsted næste onsdag :D

Tak endnu engang til Casper O og kone for en perfekt afslutning med hjemmelavet konfekt og prikken over I var Jakob's cola'er, en mere perfekt juleafslutning kunne man ikke ønske sig.

Ingen en night ride uden problemer, Henrik havde defekt inden starten, Kent fik defekt og måtte vende om, jeg kørte uden forbremse og Arne-Tony's lys 'løb' ud, men vi kom da sikkert hjem til vores juleafslutning mellem motorvejens piller.

En god jul til alle og specielt en god jul til vores familier som lider ( :?: ) under antallet af de ugentlige træningspas og løb :!:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

hmm trappen.. jo.. fair nok.. der nappede jeg sølv... men ellers stod den kun på Ren guld hele vejen.... ! Asfalten ... og du kom endda snigene for fuld skrue.... men ak.. ved svømmehalen... du fangede mig mit i et gearskifte, med en hånd på styret... men ak....
Jeg må lære dig nogle tricks en dag :D

takken for konfekt er givet videre... hun snakker om hustler-julegave... hun er ikke helt rask :P


Glæderlig jul Folkens... og tak for en SUPER tur igen... !
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

HEY, vi ses 2. juledag, der er INGEN undskyldninger.

Jak
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

John Bo Christensen wrote:
Kent wrote:Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger :cry:
Er det en Sigma?
Ja, det er det faktisk. Lyset slukkes pludselig og så kan jeg ikke tænde den igen med det samme men efter lidt tid kan den tændes igen. Virkelig mærkeligt... :?
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
John Bo Christensen
Fås den i carbon?
Posts: 1184
Joined: 21 Oct 2007, 12:57
Location: Søborg

Post by John Bo Christensen »

Kent wrote:
John Bo Christensen wrote:
Kent wrote:Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger :cry:
Er det en Sigma?
Ja, det er det faktisk. Lyset slukkes pludselig og så kan jeg ikke tænde den igen med det samme men efter lidt tid kan den tændes igen. Virkelig mærkeligt... :?
Jeg havde det samme problem med min. På min skyltes det en dårlig forbindelse i mellemledningen op til hjælmen. Jeg har løst det ved at lodde et stykke ekstra ledning mellem batteriet og stikket så den kan nå uden mellemledning. Det virker fint.
Sigma lygterne er billige og lyser OK, men stikkene er noget skidt.

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
User avatar
Kent
En kop latex tak
Posts: 1140
Joined: 05 Sep 2007, 22:50
Location: Frederiksberg

Post by Kent »

Tak for det gode råd John. Uanset er det i hvert fald i hvert fald tidligt at den står af efter at være brugt 3-4 gange.
Nu kan det da kun gå fremad....
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3660
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Post by AndreasA »

tak for fed tur, drenge.
det var sku en fed oplevelse, vi ses igen til Januar..
Hilsner fra Valby
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Selv tak Andreas, ses til næste år ;)
Post Reply