Sverige d. 29/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det er pt. Martin og Casper O som mangler bil, efter Seniors afbud.

Måske de 2 kan hooke op i Corsa eller martins slæde? Så er vi tilbage på sporet.

Boys?

Kan lige nævne at Jan ikke har brækket noget, men skal gå med krykker, støttebind og æde piller en 8-10 dage. Se at blive klar til Slush den 6/1!

Jak
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 27 Dec 2007, 12:02, edited 1 time in total.
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Casper O; Skal vi tage min bil i stedet nu da Jan er kommet til skade.. Jeg kan evt. lave en pickup af dig et sted.. Giv mig et ring: 28513073

Jan; Vi har talt sammen, men her er lige endnu et ønske om god bedring.. :)
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak til alle for de venlige ord.

Jeg gled på 'grenbroen' i mudderet på MX-turen rundt om Farum sø. Slog knæet så jeg umiddelbart ikke kunne rejse mig for smerte. Ellers gik det helt fint indtil jeg kl 00:30 hvor jeg skulle af med lidt rødvin, for da kunne jeg næsten ikke gå.

Som jakob skrev så er der ikke brækket noget, men sandsynligvis lidt vandansamling som trykker. Jeg skal (helst) holde benet opad de næste dage, men jeg håber da at jeg om ikke andet kan trille med den 6/1. for det lyder usædvanligt og spændende.

En god tur på Lørdag og et godt nytår til alle da vi næppe ses på cykel for i det nye år.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

ævda senior.. det var da noget æv, men altid noget det ikke sagde knæk.

ang. kørsel til sverige, så tøvs jeg Martin sku napse med på Dalles tilbud.
Privaten hænger alligevelet pokkers dårligt sammen med en tur til sverige, så jeg kommer desværre også til at melde fra :(

Go tur, og til dem jeg ikke når at se iden da.. Godt nytår :party:
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Er der nogle, som har det forkromet overblik?
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Ikke rigtig... Jeg er PT ene mand i min bil, og det gider jeg sg.. ikk rigtig..
Dalle skrev noget om en 4. mand i hans bil, hvor aktuelt er det..?

Dalle?
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

1. indlæg viser, at der er 16, som gerne vil med. Dan, Casper O og senior udgår, så vi er 13 tilbage.

Det burde kunne løses med 4 biler (3+3+3+4).

Niels H har plads til 3.
Dalle har plads til 3.
Kirchhoff har plads til 3.
OleS kører fra Helsingør af og der ommøblere vi folk og cykler.
Så Martin. Kan du presse en ekstra ind i din bil, så burde vi kunne løse det hele?
Ellers kom til Birkerød, så kan du kører med i min bil til Helsingør og så finder vi ud af der, hvis biler vi kører i.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
OleS
Helt uden hænder!
Posts: 73
Joined: 28 May 2007, 10:05
Location: Espergærde

Post by OleS »

Det ser ud til at jeg har to mand med i min bil. Men jeg kan godt have en til. Det kræver bare at der er en som har et taxa ophæng - eller at jeg køber et i morgen.
Sååå, hvis der er nogen som har overblikket så lad mig vide om jeg skal tage en til med.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

OleS wrote:Det ser ud til at jeg har to mand med i min bil. Men jeg kan godt have en til. Det kræver bare at der er en som har et taxa ophæng - eller at jeg køber et i morgen.
Sååå, hvis der er nogen som har overblikket så lad mig vide om jeg skal tage en til med.
Nu har jeg ikke et taxa ophæng, men et Thule til 3 cykler på krog. Du er velkommen til at komme og låne det i Værløse (jeg cykler nemlig til Farum), SMS mig hvis det er nødvendigt på 2630-4000
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

OleS wrote:Det ser ud til at jeg har to mand med i min bil. Men jeg kan godt have en til. Det kræver bare at der er en som har et taxa ophæng - eller at jeg køber et i morgen.
Sååå, hvis der er nogen som har overblikket så lad mig vide om jeg skal tage en til med.
Taxa-ophæng????

Jeg har en cykelholder man kan fastgøre på en trækkrog, som jeg kan tage med....

Og det er mig og klaus, som du skal ha´ med og hvis du kan ha´ en til, så tror jeg, at alt er løst, hvis vi er 13 mand.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
User avatar
OleS
Helt uden hænder!
Posts: 73
Joined: 28 May 2007, 10:05
Location: Espergærde

Post by OleS »

Anders Kirchhoff wrote:
OleS wrote:Det ser ud til at jeg har to mand med i min bil. Men jeg kan godt have en til. Det kræver bare at der er en som har et taxa ophæng - eller at jeg køber et i morgen.
Sååå, hvis der er nogen som har overblikket så lad mig vide om jeg skal tage en til med.
Taxa-ophæng????

Jeg har en cykelholder man kan fastgøre på en trækkrog, som jeg kan tage med....

Og det er mig og klaus, som du skal ha´ med og hvis du kan ha´ en til, så tror jeg, at alt er løst, hvis vi er 13 mand.
Fint. Tag endelig den cykelholder med. Så kan der vel være to cykler udenpå, to indenfor bagtil og fire mand fortil - der er altid plads til en ekstra mand i en voldsom Volvo.
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Deal.... så tror jeg, at vi er ved at have styr på det....
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvis der ikke er styr på det, så ring til Dalle, han kan godt have en ekstra fra Farum siger han.
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Jeg har intet overblik overhovedet..
Jeg melder fra til denne omgang sveriges race, næste gang er jeg helt sikkert frisk. Det er absolut ikke kun transport problemet der er årsag til mit afbud, det har sgu været en dyr jul og det bliver også et forholdsvis dyrt nytår, så mit problem er af en økonomisk karakter og ikke transport.. :? Sorry guys.. næste gang. :)
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Post by Anders Kirchhoff »

Så kan jeg tælle 12 på vej til Sweden imorgen.

Det passer vel fint med 4 øser. Hvem styrer slagets gang imorgen?
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Post Reply