Slushcup d.11/11 kl10:00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Ihh altså tak allesammen :oops:
med til historien høre nok at jeg var dopet :?
Jeg købte en kop kaffe på stadoil :twisted: nøøhj den var stærk..det var den der gav mig kræfter :wink: :wink: prøv det :P
Med til historien høre nok også at jeg "kun" blev nr. 18 i H40 og nr. 71 samlet, så set i lyset heraf var mit resultat måske ikke så fantastisk :wink:
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Flemming Elhøj wrote:wow, 406 deltagere. Der må have været enorm trængsel på sporet i straten. Tillykke René, rart igen se at en H40 nakker de "unge" :D
Godt gået Rene.

I modsætning til hvad man kunne frygte så gik det rimeligt let at komme rundt. Der var ingen trængsel af betydning.
Last edited by Jan Lohmann on 12 Nov 2007, 15:09, edited 1 time in total.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Godt kørt af alle Hustlerne, specielt H40 Champ Rene.
Jeg håber at komme til at køre næste afdeling, men er ikke sikker. Mit teknik trænings trappe styrt giver mig fortsat problemer. Hænderne er ikke helt gode, mine ribben og jeg er ikke helt enige om hvordan det skal føles at trække vejret, og min hofte er ikke helt klar. Jeg undrer mig over, hvordan jeg kunne køre 2 timer efter styrtet, og hvordan jeg kunne køre dagen efter, for lige siden har det været en stor ynk. Fortsætter det på denne måde, må jeg tage revance d. 12. januar :party:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10100
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Ja, det var en ny oplevelse at starte helt nede i box 10, men vi burde havde startet i efter box 15... for der gik ikke lang tid før vi blev overhalet.

Skulle jo følge Patrick igennem slush strabadser.... det krævede noget hjælp at få ham rundt, og en lille pause efter 1'st runde, so mblev kørt på 48minutter. Heraf blev der vel brugt 3-5minutter på MEGA stor kø ved første rod.

Image
Her i mål, tak til en hurtig Bo. S for billedet :)

Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på :wink:

Tror vi sluttede i tiden 1t40m sådan ca. Målet var faktisk pillet ned, den bibbede ihvertfald ikke.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

I står også kun for 1 omgang ;( Skriv til Events?

Synes 'reglen' hvor en rytter følger sidste 'mand' rundt på ruten er optimal, som vi gjorde i Ganløse til Dust. Måske den kunne inføres officielt?
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

ahhh det lyder som rigtig dårlig stil hvis Målet var pilet ned inden alle er i mål.... Det er jo ikke just motiverende for de knapt øvede....
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

Morten Hartvigsen wrote:
Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på :wink:

Tror vi sluttede i tiden 1t40m sådan ca. Målet var faktisk pillet ned, den bibbede ihvertfald ikke.
Jeg var sidst... løb jo også 1½ runde, da jeg vist løb forbi målet som var pillet ned forlængst (10 km i cykelsko med cyklen på slæb kan ikke anbefales ](*,) ). Bad events4u notere det men ved ikke helt hvad det ender med
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Alice 'Cooper' wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på :wink:

Tror vi sluttede i tiden 1t40m sådan ca. Målet var faktisk pillet ned, den bibbede ihvertfald ikke.
Jeg var sidst... løb jo også 1½ runde, da jeg vist løb forbi målet som var pillet ned forlængst (10 km i cykelsko med cyklen på slæb kan ikke anbefales ](*,) ). Bad events4u notere det men ved ikke helt hvad det ender med
God stil der Alice - du var måske den eneste der nåede ud på 4 runder :lol:
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Til lykke til Patrick (og far). Velkommen til Hustlerne, nu mangler vi bare trøjen :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Niels Haslov
Nu med støttefod
Posts: 801
Joined: 08 Nov 2006, 10:53
Location: Værløse
Contact:

Post by Niels Haslov »

Morten Hartvigsen wrote: Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på
Super kæmpet Patrick :thumbsup: - det kan trods alt godt være lidt af en opgave med så stort et felt. =D>
Cykler du - eller hykler du
Post Reply