Slushcup tilmelding åben

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Slushcup tilmelding åben

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fra i år afvikles de 5 løb i årets www.Slushcup.dk ved hjælp af elektronisk tidstagning, (juuubbiiii) det betyder at alle deltagere modtager en lille chip (mod et depositum) som skal monteres cyklen før hvert løb. Dette vil selvfølgelig lette tilmeldingen, da vi så ikke behøver at stå i kø før hver afdeling, da vi jo allerede er registrede ved hjælp af vores personlige chip.

For at gøre det ekstra let, så kan du allere nu tilmelde dig årets cup, og derved have din chip klar ved første afd. den 14 november. Besøg www.slushcup.dk for mere info! Jo flere løb du tilmelder dig til, jo billigere!

Jeg har netop tilmeldt mig....

Husk at tilmelde jeg vores hold hvis I vil være med, det bliver skide hyggeligt 8) http://www.teamhustler.dk/forum/viewforum.php?f=2
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

så har jeg også betalt, jeg kan alligevel deltage i alle løb :-)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

alle starten går kl. 10 (siger Bo Falck)

og jeg får Bo til at ændre min klub til "Team Hustler", i stedet for "Team hustler / DMK"
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så er vi 3 der er tilmeldt. HUSK at det gør livet lettere for jer selv at tilmelde jer online NU! I skal ikke stå i kø til de forskellige afd. og i sparer penge!

Signups:
J-LO
Hartvigsen
Jannik

Kom så sløve padder, troede i skulle i form :?: :roll: :D
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Kan man ikke ... eller man kan da tilmelde sig alle løbene på en gang ude i skoven, ik'?
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jo jo, men det er bare billigere og lettere at tilmelde sig inden den 12 Nov - thats all. Så skal du kun stå i kø en gang for at hente din chip, de andre afd. kommer man bare og stiller sig klar ved starten (med chip på cyklen)

Hvis du ikke tilmelder dig nu, skal du betaler mere pr. afd. samt hente chip til hvert løb....
Post Reply