Dustcup 5/8 (Søndag)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
David Darret
Med nye kabler
Posts: 236
Joined: 28 Jun 2007, 13:17
Location: Værløse

Post by David Darret »

Schønberg wrote:Snyd Per - vil lægger 10 min til din samlet sluttid :wink:

Hvor skal man mødes, der står intet på Dustcup siden. Går ud fra det er et godt stykke ude ad Kongelundsvejen og så dreje af mod Fælleden på et tidspunkt, men hvor er målområdet ???
Bare jeg havde set denne kommentar og svaret fra Lohman inden jeg kørt i 1 time og 30 min (med familien) for ingenting.... og måtte til sidst køre hjem. Kunne heller ikke finde den præcise adresse på dustcup.dk og kørte rundt om Amager fælled 5-6 gange.... men forgæves....og det kan jeg nu bedre forstå, for ved Ugandavej i kraken står der Kalvebod Fælled....og der! kørte jeg ikke forbi!!!!! :x
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Tak for en Lækker dag i Super Sol (av min pande !!!!!)
DMK havde en lækker rute til os, men NUJ jeg havde gerne om jeg havde prøvet den før idag :P Mange Hårde opkørsler der ikke helt passede til Energi-nivuaet idag :oops:

Fortsat go weekend (hvormeget der nu er tilbage) og Ses i solen senere på ugen :)


ps. Palle... super trick med at napse mine sko med hjem istedet for dine egne :D ses imorgen !
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag! Stadig mange Hustlere på ferie, vi var ikek så mange som vanligt, men det var gennemgående for alle klubber.

Jeg har fået RIGTIGT meget sol i dag, holder mig inden døre i morgen :D
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Blev også totalt stegt :wink: men tak for idag...super fed rute...selvom det kun blev til 2 omgange :oops: for mig... Qato blev også stegt... :lol:

Vi ses på fredag til grilaften hos Jais...bliver hyggeligt.

Rutefremvisning Tokkekøb lørdag, Hotcup Tisvilde søndag...sååå der bliver masser af mtb i den kommende tid...på torsdag er der i øvrigt rutefremvisning i Tisvilde kl. 1900
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Så fik jeg vendt frempinden

Post by Morten Hartvigsen »

Det var ENDELIG lækkert vejr, så jeg glædede mig lidt. Jeg er ved at lægge DM formen, det kan ikke tage mere end 2-3 uger at opbygge :lol: - så egentlig deltog jeg bare for at få lidt løbs træning.
Jeg havde sammen med Klaus S. og DMK smug-trænet på ruten torsdag, og vi havde også været til 2timrs spin fredag, samtidig med at jeg cykler til arbejde, så hele lørdagen var jeg totalt bustet, og sov 3timer til middag, så endelig var jeg udvilet til søndag, men jeg var lidt spændt på at benene var helt oppe på dupperne, da den 2timers spinning var pænt hård.

Jeg var lidt sent på den og ankom først 12:45, så jeg nåede kun lige 2 bakker før start. Bortset fra den lidt sene ankomst var mine forberedelser i top, så jeg håbede på et godt løb.

Jeg startede idag i box 2 (DCU veteran), og starten gik rimeligt roligt..så roligt at jeg på et tidspunkt overvejede om jeg skulle kører i front bare for sjov ! Men ok, efter grusstykket kunne jeg ikke mere følge front gruppen, for der indhentede lungekapaciteten mig..... ja eller også benkapaciteten..

Løbet gik alt i alt ret godt, kun et enkelt teknisk problem med kæden, der satte mig 10-20sek tilbage. På anden omgang overhalede Preben Thams, og desværre hentede jeg ham ikke igen, jeg følte jeg havde lagt lidt for hårdt ud, og måtte nu slide og lide ret meget i det på 2 omgang.
Kort herefter passerede svenske Åsa mig. Det har jeg jo prøvet før (2-3 gange), så selvom hun fik et hul på et par hundrede meter, var jeg sikker på at hente hende efter 1 omgeng eller 2. Så da jeg passerede Sandra, prøvede jeg at opmuntre hende til at hængte sig på, så vi sammen kunne hente Åsa, men Sandra faldt dog fra igen. Til gengæld faldt jeg i selvskab med Jørgen Fasting/NCK, og vi skiftedes lidt til at angribe og fik begge lavet og lukket huller mange gange. Vi havde en go dyst, og fik også selvskab af en vejle rytter, som også forsøgte at stikke på grusstykken, men jeg fik dog hægtet mig på, og fik derved hentet Åsa igen på 3 omgang - det kostede dog lidt kræfter. Her fik vi sat Jørgen med et pænt hul, men han kom igen senere.

Jørgen og jeg fulgtes igen ad sammen med en DMK'er, og selvom jeg forsøgte at udnytte mine strærke og Jørgens svage sider, kom jeg kun ind med et lille hul før ham på 4 omgang i tiden 1:28:30, han havde på forhånd sagt at han ikke ville tage en omgang mere, og selvom jeg var lidt træt ved tanken gik jeg ud på den næste omgang, og den var ikke så slem igen. Selvom det ikke gik helt så køndt op ad bakkerne, fik jeg slået et stort hul til både Åsa og DMK'eren (kan ik huske hvem det var). Jeg kom så ind i tiden 1:42, så det var en længere tur idag.

På 3 omgang fik mit horn fat i minestrimmelen på den stejeleste nedkørsel, og jeg måtte stoppe før styret blev hevet væk under mig.. lidt kritisk at stoppe midt på bakken, så jeg råbte at de andre skulle vente, hvilket de vist også gjorde - gad ikke at få en rytter i nakken med 50km/t...

Tak til DMK for et godt løb, og for at have brugt leen så man kunne se ruten (der var pænt til groet i torsdags).

sengetid nu...

Og så må jeg hellere chekke hvad nummer jeg blev i morgen :wink:
Last edited by Morten Hartvigsen on 07 Aug 2007, 00:43, edited 1 time in total.
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Hold da k... hvor var det en fed dag på cyklen igår ........... lige bortset fra at jeg fik Casper O's cykel sko med hjem istedet for mine egne. :oops:

Jeg er helt tosset med den rute på Amar. Super meget action op og ned af bakkerne, masser af spændende single track og så er det vist første gang jeg hele tiden vidste hvor langt jeg var på ruten. Selvom man ikke kender denne rute er den jo overskuelig. Man ved lige nøjagtig hvad der kommer hvornår. Lækkert lækkert.

Havde ok bener selvom det ikke er blevet til mange timer på cyklen her i sommer. Lagde rimeligt hårdt ud de første 2 runder og måtte så økonomisere lidt mere resten af tiden. Syntes ikke jeg kunne have spillet anderledes med de kort jeg nu havde på hånden. Noget mere træning og lidt mere prøvekørsel på ruten ville nok have hjulpet en del.

Tak til DMK og Hustlercampen for en fed dag.
:) :) :)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

MOrten, smid den lige ind på "Nyheder" ik ? :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Palle 'PS' Madsen wrote:Hold da k... hvor var det en fed dag på cyklen igår ........... lige bortset fra at jeg fik Casper O's cykel sko med hjem istedet for mine egne. :oops: .................Tak til DMK og Hustlercampen for en fed dag.
:) :) :)
Jeg havde ellers dit Maxim dope med....
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:MOrten, smid den lige ind på "Nyheder" ik ? :)
i aften så... med lidt billeder
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Morten Hartvigsen wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:MOrten, smid den lige ind på "Nyheder" ik ? :)
i aften så... med lidt billeder
flot kørt Morten, det så godt ud
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Casper Fabricius wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:MOrten, smid den lige ind på "Nyheder" ik ? :)
i aften så... med lidt billeder
flot kørt Morten, det så godt ud
Tak, der hvor du så mig havde jeg også pænt meget fart på, og angreb alle bakker heftigt, det kostede så også lidt kræfter senere på 2 runde.. men fra 3 runde fik jeg igen lidt mere fart på....
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Ok Morten.
Var ikke lige i stand til at tænke klart efter løbet, så jeg fik ikke lige kigget efter dig.
Har du mulighed for at tage det med den 15/8?
:)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10103
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Palle 'PS' Madsen wrote:Ok Morten.
Var ikke lige i stand til at tænke klart efter løbet, så jeg fik ikke lige kigget efter dig.
Har du mulighed for at tage det med den 15/8?
:)
Ja da - bare husk mig på det... NB: de barer smager godt :wink:
Post Reply