Dustcup #2, Ganløse Eget, 9/5

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Dustcup #2, Ganløse Eget, 9/5

Post by BoT »

Marie Kunst spørger hvordan underlaget er ude i Ganløse. Er der nogen, der har været derude igår eller idag?
HeRo
Ny på Hustleren
Posts: 1
Joined: 08 May 2007, 20:47
Location: Buresø

Iorden forhold

Post by HeRo »

Hey ..

Jeg har lige været i skoven ved Buresø og Ganløse eged .... skoven er fugtig med har endnu ikke fået så meget vand at det er slemt med mudder ..

I får et fint løb imorgen

/Henrik
Lasse Sundahl
Ny på Hustleren
Posts: 9
Joined: 12 Jan 2007, 09:43
Location: Hvalsø

Hvalsø takker for et super løb i går

Post by Lasse Sundahl »

Kære Hustlere

Tak for en rigtig fedt løb i aftes. God rute og afmærkning - specielt km.-angivelse på de sidste 2 km. var genial. Så gav man den lige en ekstra tand.

Vi ses derude!

Mange hilsner på vegne af Hvalsø MTB

Lasse Sundahl
Hvalsø MTB
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for Status Hero ;)

Selv tak Lasse! Vi må også snart ned til jeg på det hvide spor :)
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Nogen der har set nogen pics rundt omkring på nettet..?
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Martin wrote:Nogen der har set nogen pics rundt omkring på nettet..?
Nope... Jeg så nogle fotografer, men ikke nogen jeg kendte, så jeg ved ikke hvor de er fra. Troede ellers at billederne var sikret da jeg så Jannik, men han havde vist slet ikke kamera med? :-k
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

nej desværre har jannik ikke PT. tid ;)

går nok ca 2 månder inden der bliver tid til det igen
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Der er lidt billeder & en lille fin video her:

http://www.thomasstahl.dk/

Og til orientering kommer 4 efter 3 og ikke mellem 2 og 3...!
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Ja, der er en lille film her:
http://www.thomasstahl.dk/fotoalbum_vid ... 0min).html

Copy paste hele linket over i din browser
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Niels PMC wrote:
Og til orientering kommer 4 efter 3 og ikke mellem 2 og 3...!
Que? :-k
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Charlotte vM wrote:
Niels PMC wrote:
Og til orientering kommer 4 efter 3 og ikke mellem 2 og 3...!
Que? :-k
ja undskyld den er lidt kryptisk,men det er blot fordi jeg gamle mand har moret mig lidt over at "store dele" af Hustlernes dameafdeling (ikke dig Charlotte) har valgt at starte foran den box jeg er placeret i ved de sidste par løb,selvom boxlisterne har placeret dem efter......

Og det er da fint at være ambitiøs,men mange skal så udenom dem,inden vi er ude af startloopet.

Der er sandsynligvis også andre der kommer lidt for langt frem uden at blive bemærket,men i en forsamling på 290 mand & 10 kvinder så er kvinderne lidt nemmere at genkende.

Det var bare det :D

/Niels Henningsen
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Niels PMC wrote:Og det er da fint at være ambitiøs,men mange skal så udenom dem,inden vi er ude af startloopet
Jeg synes det er fair nok, at pigerne starter i samme box, når vi er så få... Jeg var ikke langt fra AS. under Dust 1 i Geels...og selvfølgelig er man ambitiøs....for vil man overhovedet have en chance i pigedysten i et felt på over 250 ryttere må man da starte ud fra nogenlunde samme udgangspunkt...Ved godt, at jeg på papiret burde have stået i box 3. AS nåede lige at komme med i box 2 efter resultatet fra afd. 1...Det er jo en hårfin ballance...men kan sagtens forstå din pointe...


Kan ikke se/forstå, at det kan være så svært for dig at køre udenom.....ved godt at jeg personligt ikke kørte et godt løb i onsdags og Hørsholmpigerne trak godt fra...men terrænet er forskelligt og noget er klart til noges fordel.....og et så langt startloop er bare ikke mig....og sådan er det...men vi dyster jo internt i en meget lille pigefolk...hvorfor vil du ødelægge vores lille dyst..med sure opkast...Kan godt forstå, at der er et problem, hvis alle bare stillede sig, som de havde lyst til...og jeg svarer også kun for mig selv...men man stiller sig sammen med dem, man normalt "kører op med"....er det ikke den uskrevne regel??? Er det ikke tilfældet og giver det problemer i feltet fremover...skal jeg ikke være på tværs... :wink: Der er også mange herrer der tonser forbi på de flade stykker...og så går fuldstændig i stå på singeltracken og/eller på tekniske stykker...dem må man så også prøve at komme udenom...hvis de ikke vælter ned i en eller står af og trækker lige foran...sådan er det... Det er cykelløb....så hvis vi bare forsøger at køre løb alle sammen...så skal de hurtigere nok finde deres vej... Men bare at sige, 1 kommer før 2 og 3 før 4 er sku´lidt lavt...
Last edited by Diana on 11 May 2007, 15:57, edited 1 time in total.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ja, det er ikke nemt for jer piger, når man starter ned i feltet, ved det, men principielt må man jo respekterer box listen.

Den undskyldning med at grus "ikke lige er noget for mig, og at de andre kan træde forbi på den store klinge" har jeg også hørt AS søstrene klage over, og det holder bare ikke, i må da også bare lære at komme op på den store klinge (det er jo 80% et trænings spørgsmål, resten er dog ens fysiologi), ellers må i bare vente med at avancerer når i rammer skoven.

Jeg selv har nu altid haft en force på grus stykkerne, med det hænger igen sammen med min trænings metoder (en hel del landevejs kørsel i nogenlunde fladt terræng frem og tilbage på arbejde 50km hver dag)

Jeg synes dog også at Hanne og dig skal op i box 1-2 stykker, men så må i enten bevise jeres værd eller bede om dispensation fra dust udvalget.
User avatar
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg
Posts: 996
Joined: 19 Jun 2006, 08:26
Location: Roskilde

Post by Palle 'PS' Madsen »

Der er ret få piger/kvinder i denne sport, men hvis I vil af med dem der trods alt er, så skal I da bare blive ved med at være efter dem som I er nu. :?

Kan sagtens følge Diana i at hvis man skal have en chance for at følge med sine konkurrenter, så er man nødt til at starte med ens betingelser. Fact er at starten er meget vigtig i Dusten.

Desuden er det da en god oplevelse at overhale vores skønne sild :wink: :)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Som en af dem der står nede i boks 14, ser jeg da gerne der var flere der overholdte deres givene boks numre.....

Hvor ofte blir boks-listen revideret ? Håber at ryge en boks eller to op :D
Post Reply