Dustcup den 18/4 - hvem kommer?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4113
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Morten Hartvigsen wrote:.. bare en kort drilsk én..... og den der har altid drillet mig......
Ja, Danmark er grundlæggende fladt....

/Niels H
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Er der ikke blevet taget flere billeder end dem på DMK´s side..?
Synes da jeg så jesper derude..
User avatar
Jesper H.V.L.
Helt uden hænder!
Posts: 93
Joined: 06 Jun 2006, 00:29
Location: Denmark
Contact:

Post by Jesper H.V.L. »

Martin wrote:Er der ikke blevet taget flere billeder end dem på DMK´s side..?
Synes da jeg så jesper derude..
Jo det gjorde der, og jo det gjorde du 8) Men jeg har ikke haft så meget tid til at sortere dem. Er ca. halvvejs, så de kommer engang i aften/nat. Skal nok poste et lille indlæg når de er oppe...
/j.
http://www.exprimere.dk/
...Et fotografi er en kopi at et øjeblik.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jesper - det er super !!! - Dine indlæg med kommentarer til billederne er bare GULD !!! ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
BoT
Bagfra højre-om!
Posts: 1085
Joined: 31 Aug 2006, 22:45

Post by BoT »

Morten Hartvigsen wrote:
Niels PMC wrote:...
Det er så derfor du trækker her ? :D undskyld,men ku' ikke lade være
http://www.mtb.dk/gallery/main.php?g2_itemId=68470

/Niels H
Det er jo ikke en hård bakke, bare en kort drilsk én..... og den der har altid drillet mig, så den slags træning har jeg vist brug for.... eller også var kræfterbe bare ikke til den sidste meter... men de andre gange kørte jeg nu den...
Morten, jeg tror ikke du behøver at undskylde. Jeg stod ved bakken og mener at du blev presset længere nede af bakken.
Jeg var overrasket over hvor mange der kunne køre den i år, nok halvdelen. Især var jeg imponeret over at Tilde kunne tage den over knolden i højre side.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

BoT wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
Niels PMC wrote:...
Det er så derfor du trækker her ? :D undskyld,men ku' ikke lade være
http://www.mtb.dk/gallery/main.php?g2_itemId=68470

/Niels H
Det er jo ikke en hård bakke, bare en kort drilsk én..... og den der har altid drillet mig, så den slags træning har jeg vist brug for.... eller også var kræfterbe bare ikke til den sidste meter... men de andre gange kørte jeg nu den...
Morten, jeg tror ikke du behøver at undskylde. Jeg stod ved bakken og mener at du blev presset længere nede af bakken.
Jeg var overrasket over hvor mange der kunne køre den i år, nok halvdelen. Især var jeg imponeret over at Tilde kunne tage den over knolden i højre side.
jeg tror at vi må ha' en træningstur som kun går til den 'bakke'? Jeg er altid gået pga de tværgående rødder til sidst ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Viggo
Helt uden hænder!
Posts: 92
Joined: 01 Nov 2006, 15:31

Post by Viggo »

Jan Lohmann wrote: jeg tror at vi må ha' en træningstur som kun går til den 'bakke'? Jeg er altid gået pga de tværgående rødder til sidst ;-))
Der skal vel stå "gået død".... sådan så det ihvertfald ud da du stod og nød skoven midt på sporet ;-)
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Viggo wrote:
Jan Lohmann wrote: jeg tror at vi må ha' en træningstur som kun går til den 'bakke'? Jeg er altid gået pga de tværgående rødder til sidst ;-))
Der skal vel stå "gået død".... sådan så det ihvertfald ud da du stod og nød skoven midt på sporet ;-)
Jeg nød at stå i vejen for de som var hurtigere :lol: :lol:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3297
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Morten Hartvigsen wrote:

Jais: Du kørte da ikke 2 omgange på 40min, det var da 50min :wink:

.
Det hat du jo ret i ;-) , men jeg er stadig væk meget tilfreds med mit resultat…(nr.96) på trods af min for skifter gik i ged efter en ”chain stuck” på 3 omgang og 5 min efter var der en der kom til at vælte ind i mig på en opkørsel, som resulterede i at jeg styrtede… ok op på cyklen med det samme, så må vi se på skaderne senere. Da jeg kom hjem og fik benvarmerne af var 2 fine pizza’er og min venstre knæ var på størrelse med en håndbold… så der var ingen træning til mig i weekenden :-( nå men knæet skal jo være klart til på lørdag hvor jeg har en klar målsætning om at køre mig i top 10 i min klasse :D
Post Reply