Dustcup den 18/4 - hvem kommer?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

BoS wrote:
Martin wrote:er der nogen der ved hvordan gruppe indelingen foregår.. ?
J-lo? :wink:
Bare op foran Martin. Mr. top 20. Så er det jo de andres problem at komme forbi dig. Det er sådan, det fungerer.
Bare i to står bag mig er det ok :wink: dvs. 21-22-23
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Tak for i dag - sikke et held med vejret..

FED rute - hård som fanden men helt i orden, sådan skal det være at køre MTB..
Dejligt at se jer alle i dag ;).... Nøjjj - der var mange hustlere

Kh
Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak til alle, det er så pisse hyggeligt :D
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for i dag , jeg kan tilslutte mig Hanne det var en hård rute , og ikke en til stiv cykel/gaffel og Carbon saddel :shock: av av av. :cry: Har lige set resultat listen øv øv øv jeg kom ikke i top 10 H40 som jeg havde håbet :? holda op hvor køre 1.2.3 i H40 stærkt .

Jeg er vist inde i en dårlig kæde karma , jeg måtte af to gange og rep. den trods jeg lige har sat ny kæde og kasette på [-( , efter den gl knækkede i slagelse. :cry: Min kæde havde to stive led , kæde gigt Hmm.
Last edited by Per Olsson on 19 Apr 2007, 06:39, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Charlotte vM
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 31 Oct 2006, 18:05
Location: Slangerup

Post by Charlotte vM »

Ja, for søren da den var hård! Jeg synes ikke at der var andet end bakker opad hele vejen rundt! :wink:

Men hvor er det bare FEDT bagefter, når man står der helt udmattet, med et stykke roulade i hånden og ser hvor mange hustlere der er! Det er da alt, alt for sejt!

(Og dén følelse vil jeg så forsøge at genfinde i morgen, når jeg vågner og ikke er i stand til at bevæge mig! :roll: )

/Charlotte*med meget hævet, meget ømt og meget gult og blåt ben :-'' *
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Post by Casper Ortvald »

Ja Super duper idag....

Men tøvs nu der var to ting...

Den ene har jeg snakket med Jakob om, og den er fikset til næste gang så vi har et Hustler-sted til vores ting, og et sted der er der vi mødes.

Den anden... Tøvs aldså den sweater / hoody / Jakke what ever vi snakkede om... den er mere efterlyst end før antaget. Så mange der stod og frøs... og hva værre var... Folk ku slet ikke se skoven var Hustler-Grøn, Nuj vi var da mange.....
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Tak for idag. Det var skønt at komme igang med årets Dust Cup og specielt når man får lov til at nappe BoS med et par sekunder :D Super sjov rute DMK havde strikket sammen til os. Rart at se nogle af de Hustlere der har været i vinter dvale :wink: Tillykke til senior med den nye GPS.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Casper, du er hermed udnævnt til Mr. Pavilion, jeg tager den med næste gang vi ses ;) Kanon.

Kunne også godt have brugt en TH trøje i dag, men mon ikke der bliver 20+ grader næste gang?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er der ikke en som er frisk på en lille stemningsrapport til forsiden?
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Kan kun lige sige....Tak for idag... :wink: Er lige mødt på arbejde...så det er lidt surt...3. nattevagt og sidste...så jeg overlever vel lige... :cry: :cry:

Mit løb...tja, var træt, og det kunne mærkes i lænden...lå lidt og kørte mit ejet løb uden rigtigt at angribe noget....så det var ikke så fedt at køre i dag...næste gang skal den lige have lidt mere gas...var jo lidt tæt på den bagerste "røde"...men det skulle ikke lige være idag...nappede Rust tilsidst...hi hi...som plaster på såret...undskyld Rust, men du ka´jo ta´det... :wink:

Fik ikke hilst på så mange i skoven idag...var ikke sur, bare træt... Ses til næste dyst i skoven...der er jo masser... :lol:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja du, du skal sku stå ved siden af de røde tøser, AS vinder på 1. omgang! ;) GI GAS og god arbejdslyst!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak for I går.

Utroligt så mange hustlere, et glædeligt synd.

Var fysisk og psykisk træt allerede inden løbet og det blev ikke bede af den rute, som jeg forøvrigt syntes jeg klarede ruten (bakkerne) bedre sidste søndag ;-))

Jeg håber at inddelingen i startbokse hjælper på flowet efter starten for det er kedeligt at stå/gå i kø de første kilometer!

PS:
Fik i går, af Thorleif, at vide at jeg har 2 første pladser i HotCuppen. Den anden er en førsteplads i holdkørsel (sic) (jan Lohmann = et hold ) ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Er der ikke en som er frisk på en lille stemningsrapport til forsiden?
Jeg kan da prøve , har til formiddag , Da jeg har barns syg i dag. skal jeg skrive i word og sende det til dig
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Howdy all.. ville også lige sige tak for igår.. har kigget lidt på resultaterne, damn der bliver kørt stærkt..
Tak for igår..
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Jan Lohmann wrote:
PS:
Fik i går, af Thorleif, at vide at jeg har 2 første pladser i HotCuppen. Den anden er en førsteplads i holdkørsel (sic) (jan Lohmann = et hold ) ;-))
Og du har nu også 2 Garmin Edge...hvad bliver det næste :D

/Niels H
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply