Tak for denne gang...

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Tak for denne gang...

Post by Diana »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

I går var vi til den sidste spinning time med Michael Grønbech.

Vi var en lille håndfuld, nogen vil sige den hårde kerne 8) , som trodsede det top fede vejr og den dejlige skov, for lige at få den sidste spinning time med...og det var jo det hele værd, det var hårdt, som bare f....., men super fedt, som det plejer at være...

Spinning er slut..Tak for en fed sæson...og på vegne af alle Hustlere, håber vi selvfølgelig på en ny...

...og som vi snakede om i går..er vejret jo mega fedt nu...og skoven er klar til masser af styrke, 5 min max og AT., så det er bar om at komme afsted på MTB´en...og forsætte den gode stil, som vi har kørt hele vinteren på spinningcyklen.

Vi ses til vinter igen...i det hyggelige spinninglokale laaaangt fra våde tæer og smadder...men til max fed træning.

Selvfølgelig havde J-LO sørget for en lille gave som tak...så han er lige og lige undskyldt for ikke at deltage..dårligt knæ... :roll:

Så var øllene gode.. :lol:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja det har været super fedt, tak til Grønnie og de grønne!

Jeg vil gerne komme igen næste år, men der skal vist snart noget service på de låger? ;)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Ja. Stor tak til Michael for indpiskning gennem vinteren. Det har virkeligt været fantastisk og gavnligt for formkurven. Jeg napper også en sæson mere med glæde.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Det har været super fedt , at spinne i et Hustler forum , og tak til Mic. som i den grad har været en super træner/spin Indst. "Verdensklasse" :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Ja - Mic - du er absolut lige så god til at spinne som du er til at drikke øl ;)..

Tak for nogle gode timer - dem jeg har kunne køre, har jeg ikke nydt for det har været pisse hårdt , men har haft mega meget gavn af dem.

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

ja, de timer jeg har deltaget i, var også meget motiverende og nok verdensklasse :D , men når man tilfældigvis dumper ind i en hård uge, med 10 max intervaller om tirsdagen, har jeg faktisk et par gange været mærket helt indtil torsdagen.. det er vel et godt tegn....altså fordi man har givet den en skalle ](*,)
User avatar
Mic
Punkteret
Posts: 107
Joined: 30 Mar 2005, 15:27
Location: Farum
Contact:

Post by Mic »

Selv tak for en super fed vinter..... På en måde lidt vemodigt at sige farvel til holdet for denne gang, på den anden side kan vi sige goddag til det ultimative.... Nemlig masser af fed udendørs træning i det danske sommervejr(samt måske et par konkurrencer.... )

Jeg spår den hårde kerne en super sæson(husk at bremse for enden af opkørslerne) :shock:
Post Reply