Slush d. 3/12

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Casper Ortvald
Set på landevejen!
Posts: 1741
Joined: 18 Nov 2006, 20:32
Location: Syvstjernen
Contact:

Slush d. 3/12

Post by Casper Ortvald »

Som helt grøn på området håbede jeg på ikke at være helt alene...
Eller er det bare for tidligt jeg tænker på det allerede ?

Gode råd modtags med kyshånd, i tilfældet der er noget specielt jeg bør tænke på :)

Casper

håber jeg når at få min chip inde da
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Du skal bare møde op, thats all ;) Lej evt. en chip første gang, med mindre du kan aftale med Claus ( claus@events4u.dk ) at han evt. kan tage den med til dig på dagen?

Du skal bare komme ca. 1 time før (minimum) specielt hvis du ikke når at betale online, og derfor skal betale i skoven.

Se efter de grønne Hustlerbannere (VI skal da ham dem med ikke?)

Jeg kommer, og triller med - det gør i andre også ikke?
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hej Casper...

Her er mine guidelines...

Hvis du har bestilt en chip, så har du den også inden slush 3 (ellers bestil den nu)

1: Du tilmelder dig til løbet med din chip med det chip nr. der står på den..online senest 4 dage før løbet hos www.events4U.dk
2: Indtaster dine generalia (programmet guider dig igennem)
3: Indtaster klubnavn som: Team Hustler - Rivette.

På dagen:
4: Cykel med smurt kæde og goe dæk.
5: Du placerer din chip om din ankel. HUSK det!!!
6: Min. en drikkedunk med vand. (drik min. en dunk inden)
7: Ekstra cykelslange + dækjern i lommen og en pumpe monteret på cykel el. i lomme/taske på ryggen.
8: Medbringer goe ben... :wink:

Du ankommer til løbet ca. 1 time før.
8: I start/målområdet får du udleveret dit startnr. som du monterer på dit cykelstyr med piberensere, som udleveres på stedet. (Startnr. skal gemmes og bruges til resten af Slushcup, hvis du kunne tænke dig at tilmelde dig flere)..og selvfølgelig vil du det, for det er jo mega sjovt og skide hyggeligt at være Hustler og starte løb....

8: Før starten går, placerer du dig i din gruppe/startbox...Nok startbox 10, hvis du er helt nybegynder.
9: Når starten går, giver du den bare max GAZZZZZ
10: Er der nice Hustler fotografer undervejs eller andre fotografer, så smiler du bare til dem, og faker din indre smerte 8)

11: Når du kommer i mål...vær glad, det er overstået.... du gisper, det hele bliver godt igen...spis et stykke kage...eller to... :lol: og gå efter de andre Grønne i skoven....så vi kan høre, hvordan det er gået...

Vi ses i skoven, håber du kan bruge dette til noget. Det har fungeret for mig indtil nu...og jeg har altså heller ikke været med særlig længe...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3304
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Re: Slush d. 3/12

Post by Jais »

Casper Ortvald wrote:Som helt grøn på området håbede jeg på ikke at være helt alene...
Eller er det bare for tidligt jeg tænker på det allerede ?

Gode råd modtags med kyshånd, i tilfældet der er noget specielt jeg bør tænke på :)

Casper

håber jeg når at få min chip inde da
Bare rolig :? Jeg skal nok holde dig med selskab bagerst i feltet. Jeg har p.t. kun kørt to løb i min ”karriere” :oops: Fall race (42) og Hillerød maraton (47km).. Så for mig bliver det første Slushcup løb og mit første løb som ”Hustler”(dog endnu ikke i grønt).. :D
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hej Jais :)

Velkommen til!! HIv lige fat i en af HUstlerne på søndag, så vi alle kan trykke hånd ;)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

held & lykke til jer begge

Jeg kommer da også, mudder er mit speciale.. aj.. det sagde jeg ikke.... sol kom igen.....tror sgu at formen er toppet endnu en gang :-) ... hvis man tør sige det ... :roll:

Morten
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Morten Hartvigsen wrote:
Jeg kommer da også Morten
Apropos, Hartvigsen, tager du mine nye dunke med??
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeps - det gør jeg da - tager du min trøje med :-) eller vil du bare købe den ?
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Morten Hartvigsen wrote:jeps - det gør jeg da - tager du min trøje med :-) eller vil du bare købe den ?
Hmm..ja, ville da gerne køre i den...men selvfølgelig får du den tilbage, hvis du mangler den.... :cry:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Diana wrote:
Morten Hartvigsen wrote:jeps - det gør jeg da - tager du min trøje med :-) eller vil du bare købe den ?
Hmm..ja, ville da gerne køre i den...men selvfølgelig får du den tilbage, hvis du mangler den.... :cry:
Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse :P
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Morten Hartvigsen wrote:
Diana wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse :P
Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne. :roll: Vi bytter tilbage :shock:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Jais
3000+ posts = spammer
Posts: 3304
Joined: 16 Nov 2006, 10:18
Location: Gentofte

Post by Jais »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Hej Jais :)

Velkommen til!! HIv lige fat i en af HUstlerne på søndag, så vi alle kan trykke hånd ;)
Yep det vil jeg gøre…
Hvad er udsigten til at der kommer nogle nye trøjer?? Jeg kan forstå at det er lidt mangel på de grønne trøjer..
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Der kommer nyt i Januar, klubben har købt 10 sæt, håber der er nok til alle de mange nye. Vi bestiller ca. hver 6. måned.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10105
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Diana wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
Diana wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Nej, skal ikke bruge den rigtigt før til foråret, men hvis jeg kan få en anden i str. M, når den nye bestiling kommer, kunne du jo bare købe min, jeg spørger lige JLO om jeg kan få én med bamse :P
Jamen, jeg får bare "min" tilbage fra Hanne...det var bare Hanne der syntes at din M var for lille...Har fået lov til at låne Casper´s L indtil min ejen bestilling kommer...så må du lige finde ud af det med Hanne. :roll: Vi bytter tilbage :shock:
du har ifølge JLO bestilt en M, så vi kan jo bare bytte ? så har du en trøje resten af vinter sæsonen
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

du har ifølge JLO bestilt en M, så vi kan jo bare bytte ? så har du en trøje resten af vinter sæsonen[/quote]

Ja..det er fint nok...men din trøje en ren og nyvasket, du får den tilbage ingen problemer der....har kun benyttet den én gang og tak for det.. Jeg mener kun jeg får 1 stk. kortærmet af den nye sending...og den vil jeg gerne selv have... :oops:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply