DWORAK 3. afd. KOM NU MED...VEJRET BLIVER TOP NICE...

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Det er sgu da vildt godt kørt af jer alle...1, 2 i damer og Jyden var flyvende hos herrerne.

Nice :thumbsup:
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

dan wrote:Det er sgu da vildt godt kørt af jer alle...1, 2 i damer og Jyden var flyvende hos herrerne.

Nice :thumbsup:
Det var han nemlig ja - stort tillykke til ham også ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Det er blevet lettere at finde mødestedet for de enkelte cup!

Adresserne på hjemmesiden http://www.nck.nu er blevet mere brugervenlige (~operationelle)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lettere hvor, er stadig samme død syge pdf fil`?!
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

J-LO wrote:Lettere hvor, er stadig samme død syge pdf fil`?!
Lettere på den måde at man nu på pdf. filen kan finde postnumrene så at man på de Gule sider eller Krak har mulighed for at spotte det rigtige mødested!

Jeg selv har haft problemer med at finde det næste mødested da det står som om det ligger i Ålsgårde, men det viste sig at det ligger langt nærmere Hornbæk!

Det samme gælder flere af de andre adresse så er man ikke genganger i vintercuppen eller lokalkendt så er man lidt på r.......
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jan Lohmann wrote:
J-LO wrote:Lettere hvor, er stadig samme død syge pdf fil`?!
Lettere på den måde at man nu på pdf. filen kan finde postnumrene så at man på de Gule sider eller Krak har mulighed for at spotte det rigtige mødested!

Jeg selv har haft problemer med at finde det næste mødested da det står som om det ligger i Ålsgårde, men det viste sig at det ligger langt nærmere Hornbæk!

Det samme gælder flere af de andre adresse så er man ikke genganger i vintercuppen eller lokalkendt så er man lidt på r.......
Godt så farmand/ senior ( må man kalde dig det ?? ) - takker.. de er ret så primitive må jeg sige !!! de der DWOARRRKKK ting..
Må prøve at finde det - ellers håber jeg at den bil jeg skal fragtes i har en god GPS

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hanne P wrote:
Jan Lohmann wrote:
J-LO wrote:Lettere hvor, er stadig samme død syge pdf fil`?!
Lettere på den måde at man nu på pdf. filen kan finde postnumrene så at man på de Gule sider eller Krak har mulighed for at spotte det rigtige mødested!

Jeg selv har haft problemer med at finde det næste mødested da det står som om det ligger i Ålsgårde, men det viste sig at det ligger langt nærmere Hornbæk!

Det samme gælder flere af de andre adresse så er man ikke genganger i vintercuppen eller lokalkendt så er man lidt på r.......
Godt så farmand/ senior ( må man kalde dig det ?? ) - takker.. de er ret så primitive må jeg sige !!! de der DWOARRRKKK ting..
Må prøve at finde det - ellers håber jeg at den bil jeg skal fragtes i har en god GPS

/Hanne
Hey Hanne...

Har også fri den søndag... til DDDDDWOOORAK etape 3...så skal vi gi´det en chance om vi kan finde det sammen... :lol: :lol: :lol: længe leve Krak.

Det går da ikke bare at sidde derhjemme en HEL søndag...så jeg melder klar til start...Denne gang online..og med bedre ben og helbred...nu er den undskyldning jo ligesom brugt....så den må ha´ "En over nakken" som Grønbech ville sige.

Vel mødt!!! (ad et nedern udtyk...stod altid på sedlerne, som man fik med hjem fra spejder)
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Man skal jo være optimist, så jeg forventer at køre næste omgang Vintercup om små 10 dage. Det er ruten ved Hornbæk/Ålsgårde.

Det betyder at der burde være transport til en eller to 'cykler' fra Farum. Hvis Jakob skal med så kan der desværre kun være en cykel mere.

Den endelige bekræftelsen på dette, kommer først næste fredag, når jeg har været til kontrol på Frederikssunds sygehus.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jan Lohmann wrote:Man skal jo være optimist, så jeg forventer at køre næste omgang Vintercup om små 10 dage. Det er ruten ved Hornbæk/Ålsgårde.

Det betyder at der burde være transport til en eller to 'cykler' fra Farum. Hvis Jakob skal med så kan der desværre kun være en cykel mere.

Den endelige bekræftelsen på dette, kommer først næste fredag, når jeg har været til kontrol på Frederikssunds sygehus.
Jeg har måske nok fået transport løsning, men jeg skal nok sige til - ellers må Jakob siddet på skødet ;o) og så stå og heppe istedet for at køre ;).. I mellemtiden krydser jeg lige alt hvad jeg kan krydse for at de på hospitaleren giver dig " go" for at køre igen.. DU SKAL BARE MED
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Jan Lohmann wrote:Man skal jo være optimist, så jeg forventer at køre næste omgang Vintercup om små 10 dage. Det er ruten ved Hornbæk/Ålsgårde.

Det betyder at der burde være transport til en eller to 'cykler' fra Farum. Hvis Jakob skal med så kan der desværre kun være en cykel mere.

Den endelige bekræftelsen på dette, kommer først næste fredag, når jeg har været til kontrol på Frederikssunds sygehus.

Hej Jan

Hvis lægerne siger ok :thumbsup: til hånden på fredag, og det håber vi da.....vil Niklas (som deltager denne gang :thumbsup: ) og jeg gerne gøre brug af de to ledige cykelpladser.....for der er virkelig laaaaangt derop...var inde og Krakke den... ikke fordi det er kompliceret toget går næsten til døren...men man skal mega tidligt op.. rejsetid 1t 40 min :cry: :cry: også ankommer man alt for tidligt i forhold til start :?

Diana
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Diana skrev
Hvis lægerne siger ok Thumbs Up til hånden på fredag, og det håber vi da.....vil Niklas (som deltager denne gang Thumbs Up ) og jeg gerne gøre brug af de to ledige cykelpladser.....for der er virkelig laaaaangt derop...var inde og Krakke den... ikke fordi det er kompliceret toget går næsten til døren...men man skal mega tidligt op.. rejsetid 1t 40 min Crying or Very sad Crying or Very sad også ankommer man alt for tidligt i forhold til start Confused
En aftale. Jeg skriver en mail fredag eftermiddag så at vi kan finde et tidspunkt på Farum station! Vi skal vel regne med en biltur på små 40 min?

Som det ses så tror jeg på at jeg kommer afsted :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hvem skal med? -tror vi bliver super heldige med vejret... 8) 8) 8)

Hanne, Jyden, Bo, Niklas, Jan, Diana
Flere???

Tror ikke det bliver så mudret....Ruten ligger jo i det sandede område lige som Tisvilde, og det var kanon...Vejrudsigten siger...sol og 14 grader..nice bike vejr :thumbsup:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Diana wrote:Hvem skal med? -tror vi bliver super heldige med vejret... 8) 8) 8)

Hanne, Jyden, Bo, Niklas, Jan, Diana
Flere???

Tror ikke det bliver så mudret....Ruten ligger jo i det sandede område lige som Tisvilde, og det var kanon...Vejrudsigten siger...sol og 14 grader..nice bike vejr :thumbsup:
Hva så Senior Lohmann ??? - hvad sagde de kloge på hospitalet ??? - vi venter med spænding !!!!!!

Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Hanne P wrote:
Hva så Senior Lohmann ??? - hvad sagde de kloge på hospitalet ??? - vi venter med spænding !!!!!!

Hanne ;)
Jeg er beæret over interessen da jeg ved at du ikke har brug for en chauffør :D :D

Min hånd kan belastes til smertegrænsen, så jeg har ingen undskyldning mere :oops:

Til Diana og Niklas: Vi aftaler mødetidspunket i Farum lidt senere på dagen! Jeg checker lige min GPS for at se hvad den skriver af køretid til 'Hornbæk', men jeg vil tro 08:32 i Farum nok er passende, for så er vi vel i 'Hornbæk' kl ca 0920

Jeg har set på min Garmin og det ta'r 40 min fra Farum station til mødestedet i Hornbæk, så jeg tror at kl 08:32 passer fint. Hvad siger I, mine 2 passagere?
Last edited by Jan Lohmann on 24 Nov 2006, 21:41, edited 1 time in total.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jan Lohmann wrote:
Hanne P wrote:
Hva så Senior Lohmann ??? - hvad sagde de kloge på hospitalet ??? - vi venter med spænding !!!!!!

Hanne ;)
Jeg er beæret over interessen da jeg ved at du ikke har brug for en chauffør :D :D

Min hånd kan belastes til smertegrænsen, så jeg har ingen undskyldning mere :oops:

Til Diana og Niklas: Vi aftaler mødetidspunket i Farum lidt senere på dagen! Jeg checker lige min GPS for at se hvad den skriver af køretid til 'Hornbæk', men jeg vil tro 08:32 i Farum nok er passende, for så er vi vel i 'Hornbæk' kl ca 0920
Vi Hustlere bakker jo hinanden op !!! - så selvfølgelig er jeg interesseret i at høre hvordan det er gået ;)

Godt gået Jan - super at du kommer.. glæder mig til at se dig ..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply