DWORAK 3. afd. KOM NU MED...VEJRET BLIVER TOP NICE...

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Ja tak for i dag. Jeg synes godt nok, at der var meget mudder... :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Var lige inde og se resultat listen :thumbsup: det var en god dag for Hustlerne. :wink: :thumbsup: godt kørt.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

LadyDi skrev
Tak for i dag..og tillykke til de seje...
og tak til 2xLohmann for transport.....
Det gør vi gerne igen! Hvad med på næste søndag hvis du da skal til Tisvilde?

La' os tales ved. Jeg styrtede på skråningen ned i mod søen og fik en forhåbentlig mild forstuvning i højre hånd, så den forhåbentlig klar inden næste søndag.

Tak for en dag uden regn. Skønt måske mest for de med briller for det var jo stadig mudret visse steder :!:

Rettelse, mest til Diana

Efter en tur på skadstuen, så skal jeg holde hånden i ro i 14 dage, så Diana, der bliver desværre ingen transport til Tisvilde næste Søndag!!
Last edited by Jan Lohmann on 13 Nov 2006, 12:21, edited 1 time in total.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jan Lohmann wrote:LadyDi skrev
Tak for i dag..og tillykke til de seje...
og tak til 2xLohmann for transport.....
Det gør vi gerne igen! Hvad med på næste søndag hvis du da skal til Tisvilde?

La' os tales ved. Jeg styrtede på skråningen ned i mod søen og fik en forhåbentlig mild forstuvning i højre hånd, så den forhåbentlig klar inden næste søndag.

Tak for en dag uden regn. Skønt måske mest for de med briller for det var jo stadig mudret visse steder :!:
Tak for en dejlig dag i skoven - igen ;).. hård tur - JA - men det var en fed rute.. Lige som jeg kan lide det ;).. kunne dog godt have undværet noget af alt det mudder. Og godt at hilse på nogle af de nye i klubben samt supporterne.. ;) Nu er det kun mine sko som skal til rep - det var ikke kun klampen der på første omgang røg af - hele undersiden af skoen har det ikke for smart - sgu godt de ikke er mere end 2 mdr gamle ;)..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hanne P wrote:
Jan Lohmann wrote:LadyDi skrev
Tak for i dag..og tillykke til de seje...
og tak til 2xLohmann for transport.....
Det gør vi gerne igen! Hvad med på næste søndag hvis du da skal til Tisvilde?

La' os tales ved. Jeg styrtede på skråningen ned i mod søen og fik en forhåbentlig mild forstuvning i højre hånd, så den forhåbentlig klar inden næste søndag.

Tak for en dag uden regn. Skønt måske mest for de med briller for det var jo stadig mudret visse steder :!:
Tak for en dejlig dag i skoven - igen ;).. hård tur - JA - men det var en fed rute.. Lige som jeg kan lide det ;).. kunne dog godt have undværet noget af alt det mudder. Nu er det kun mine sko som skal til rep - det var ikke kun klampen der på første omgang røg af - hele undersiden af skoen har det ikke for smart - sgu godt de ikke er mere end 2 mdr gamle ;)..
Hæ hæ ja, lige en rute til dig....det tænkte jeg nok... og så længe Marie ikke har den grønne trøje på, ser vi jo gerne at du napper hende...og du var så tæt på... :wink: Når I begge kører grønt, ja, så er vi jo glade bare en af jer vinder....men sejt kørt af jer begge to... :lol: :lol: :lol: Tillykke herfra...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »


Hæ hæ ja, lige en rute til dig....det tænkte jeg nok... og så længe Marie ikke har den grønne trøje på, ser vi jo gerne at du napper hende...og du var så tæt på... :wink: Når I begge kører grønt, ja, så er vi jo glade bare en af jer vinder....men sejt kørt af jer begge to... :lol: :lol: :lol: Tillykke herfra...
Tak for det Lady Di ;).. og tak for supporten - blev godt nok overrasket over at se dig på sidelinien lige pludselig.. men fedt du heppede ;) Også tak til jer andre som jeg hørte men ikke nåede at se ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Super gået de grønne :)

Jeg skulle nok have holdt mig hjemme, jeg er stadig ikke på toppen, efter 1½ uge :( Dumt at stå og fryse i vådt cykeltøj i dag... ****!

Nå. Tillykke til Marie, som i går også nappede SM i cross :D SÅÅDAN!
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Tak for turen idag 8) 8) Anders og J-Lo
håber I kom godt hjem :P :P
det var rart at hilse på nogle af hustlerne
:thumbsup:
Tilykke med placeringerne til Marie og Hanne 8) 8)
eneR
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Selv tak Rene, håber at have lidt mere i benerne næste gang.... Håber du kom godt til Holbæk?
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

Tak for idag, rart at se nogen af de grønne ved mål...
Her mener jeg ikke pils, for dem så jeg ikke nogen af trods rygter om sådanne :) Man havde vist også fået rigeligt igår :mrgreen:

Tillykke til Hanne og Marie.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

J-LO wrote:Selv tak Rene, håber at have lidt mere i benerne næste gang.... Håber du kom godt til Holbæk?
HOLBÆK!!
Jeg bor sgu i køge, men jeg skulle til holtehallen for at hente bilen..
måske jeg ikke har udtrygt mig klart nok :wink:
men ellers tak... jeg fandt tilbage og kom godt hjem 8)
eneR
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja ja... Køge. Sorry ;) Alt syd for KBH er det samme i min bog... :D Ved da godt du ikke skulle cykle hele vejen! :idea:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

J-LO wrote:Ja ja... Køge. Sorry ;) Alt syd for KBH er det samme i min bog... :D Ved da godt du ikke skulle cykle hele vejen! :idea:
*LOL* Tjae, du burde sgu' have nogle skolepenge tilbage, J-Lo! Holbæk er præcist lige så meget nord for København, som det er syd for Kbh! :lol:....De fleste ville nok bare sige stik vest for København :lol:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja jeg er med, men joken "Syd fra Køge" (Monrad og Rislund) holdt jo ikke her, måtte finde på noget andet ;)
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

J-LO wrote:Ja jeg er med, men joken "Syd fra Køge" (Monrad og Rislund) holdt jo ikke her, måtte finde på noget andet ;)

Troede det var Kim Larsen der sang om "Syd for Køge...?"
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply