MTB: 1. afdeling SLUSHCUP....Hvem kommer???

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hanne P wrote:
dan wrote:Det er da totalt skod at Hanne ikke kom op på podiet...hvad sker der for Bo Falck?? og iøvrigt hvad er det for nogle lodtrækningspræmier? :?

Ellers tak for idag..det var tungt men sjovt.

J-LO, der er da lagt op til battle mellem dig og Rasmus?? :)

Ja - det var lidt ærgeligt at udstyret var så vådt så de ikke kunne registrere mig - faktisk har jeg kørt ret stærkt, for jeg havde kun 2 min op til Marie ;(.. ( kan ses nu på events4you) NÅ men der er jo heldigvis flere løb og så må jeg bare gøre det lige så godt, eller bedre ;).. Nu har vi jo fall race at se frem til.

Iøvrigt - tak for i dag til Hustlerne.. I er sgu god opbakning. Og tak til Hartvigsen for lån af trøje - jeg vil gerne låne den til Fall race også ;)

/Hanne ;)

Ja ja! Du skal bare med til spinning, så tager du hurtigt endnu et skridt op på podiet Hanne :)

Dan, du har ret. Man tør jo ikke komme med undskyldninger, for der er mange af dem i cykling, men jeg har ikke været på toppen siden vi drak øl i torsdags, den tynde mave og kriller og slim (sorry, det lyder ikke så lækkert) i halsen - jeg håber at komme igen inden længe, det er noget kedeligt at ligge bagerst... MEN jeg sagde målet var Dust, så det må jeg prøve at leve op til ;)

Jeg glæder mig stadig over de første par afdelinger i Duten Afd. 1, Geels 2 timers mm), der fik i jo baghjul så det sang... de dage kommer igen boys!
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

J-LO wrote:
Hanne P wrote:
dan wrote:Det er da totalt skod at Hanne ikke kom op på podiet...hvad sker der for Bo Falck?? og iøvrigt hvad er det for nogle lodtrækningspræmier? :?

Ellers tak for idag..det var tungt men sjovt.

J-LO, der er da lagt op til battle mellem dig og Rasmus?? :)

Ja - det var lidt ærgeligt at udstyret var så vådt så de ikke kunne registrere mig - faktisk har jeg kørt ret stærkt, for jeg havde kun 2 min op til Marie ;(.. ( kan ses nu på events4you) NÅ men der er jo heldigvis flere løb og så må jeg bare gøre det lige så godt, eller bedre ;).. Nu har vi jo fall race at se frem til.

Iøvrigt - tak for i dag til Hustlerne.. I er sgu god opbakning. Og tak til Hartvigsen for lån af trøje - jeg vil gerne låne den til Fall race også ;)

/Hanne ;)

Ja ja! Du skal bare med til spinning, så tager du hurtigt endnu et skridt op på podiet Hanne :)

Dan, du har ret. Man tør jo ikke komme med undskyldninger, for der er mange af dem i cykling, men jeg har ikke været på toppen siden vi drak øl i torsdags, den tynde mave og kriller og slim (sorry, det lyder ikke så lækkert) i halsen - jeg håber at komme igen inden længe, det er noget kedeligt at ligge bageret... MEN jeg sagde målet var Dust, så det må jeg prøve at leve op til ;)

Jeg glæder mig stadig over de første par afdelinger i Duten Afd. 1, Geels 2 timers mm), der fik i jo baghjul så det sang... de dage kommer igen boys!
Ja..øl og træning er ikke en go´ kombi... :cry:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO, de detaljer behøves vi ikke.. :D

Det var jo også bare gas...du kan ta' det!! :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

dan wrote:J-LO, de detaljer behøves vi ikke.. :D

Det var jo også bare gas...du kan ta' det!! :wink:
Ja ja... men det PINER mig, det STINKER ;) HADER at få baghjul... især af de grønne :shock:
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

J-LO wrote:
Hanne P wrote:
dan wrote:Det er da totalt skod at Hanne ikke kom op på podiet...hvad sker der for Bo Falck?? og iøvrigt hvad er det for nogle lodtrækningspræmier? :?

Ellers tak for idag..det var tungt men sjovt.

J-LO, der er da lagt op til battle mellem dig og Rasmus?? :)

Ja - det var lidt ærgeligt at udstyret var så vådt så de ikke kunne registrere mig - faktisk har jeg kørt ret stærkt, for jeg havde kun 2 min op til Marie ;(.. ( kan ses nu på events4you) NÅ men der er jo heldigvis flere løb og så må jeg bare gøre det lige så godt, eller bedre ;).. Nu har vi jo fall race at se frem til.

Iøvrigt - tak for i dag til Hustlerne.. I er sgu god opbakning. Og tak til Hartvigsen for lån af trøje - jeg vil gerne låne den til Fall race også ;)

/Hanne ;)

Ja ja! Du skal bare med til spinning, så tager du hurtigt endnu et skridt op på podiet Hanne :)
Jamen - jeg springer gerne på, der hvor jeg kan ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:
dan wrote:J-LO, de detaljer behøves vi ikke.. :D

Det var jo også bare gas...du kan ta' det!! :wink:
Ja ja... men det PINER mig, det STINKER ;) HADER at få baghjul... især af de grønne :shock:
Ja det er det værste...

PS: Til Dusten får du sefølgelig baghjul...det er klart :P
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

NO WAY - så melder jeg mig ud af klubben!!!!! :o
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Hvor er det bare dejligt at være grøn.
Vi sender den ene podiemand til London, og straks popper der en ny op. TIL LYKKE Hanne :applaus: Nu skal du bare holde stilen. I samtlige løb hvor der har været Hustlerinder til start har det resulteret i en podie plads. Det er da klasse.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Carsten Graff wrote:Hvor er det bare dejligt at være grøn.
Vi sender den ene podiemand til London, og straks popper der en ny op. TIL LYKKE Hanne :applaus: Nu skal du bare holde stilen. I samtlige løb hvor der har været Hustlerinder til start har det resulteret i en podie plads. Det er da klasse.
Tak tak.. ja det var også hårdt tiltrængt efter alle sommerens 4 pladser ;).. Nu får vi at se hvordan det går de næste løb ... Men FEDT AT KØRE I GRØNT..
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

Tillykke hanne !!! :applaus:

Godt kørt, synd med podie pladsen, jeg kan sagtens føle med dig.
Det er ærgeligt, du må bare kører ligeså godt næste gang.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Cocio wrote:Tillykke hanne !!! :applaus:

Godt kørt, synd med podie pladsen, jeg kan sagtens føle med dig.
Det er ærgeligt, du må bare kører ligeså godt næste gang.
Tak - ja du kender det jo desværre også - mig bekendt skulle du vist have været på podiet i Gribben.. Jeg skal gøre hvad jeg kan for at holde dampen oppe ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Niklas Freydberg
Cykelmyg
Posts: 963
Joined: 16 Jan 2005, 22:57
Location: København NV

Post by Niklas Freydberg »

Stort tillykke til Hanne...........sku godt kørt!!

Godt at høre at der er massere af grønne på sporet.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvem skriver en fed lang løbsraport til forsiden? ;)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

J-LO wrote:Hvem skriver en fed lang løbsraport til forsiden? ;)
Ja, jeg er i hvert fald ved at være træt af at se på Rust :-)

:arrow: Ps. der er billeder i galleriet
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=138

Image
Jonas havde givet den gas i dag :-)
Last edited by BoS on 05 Nov 2006, 18:26, edited 1 time in total.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tillykke Hanne godt kørt :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply