MTB: 1. afdeling SLUSHCUP....Hvem kommer???

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Lige et praktisk spørgsmål mht. i morgen....

Hvor tidligt skal man komme?? Har ikke været med før...med så mange deltagere skal man vel rimelig tidligt afsted...snork...

Så til andre i box 10, så ses vi der....har jo ikke kørt før...så det må være der jeg starter...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

gerne 45min -1time før, så er der også tid til 15-20min opvarmning, skal være tid til en opvarnmningsrunde + nummer udeling
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

nøj..368 tilmeldte, jeg håber ikke alle kommer imorgen. Ellers bliver der mega trængsel på sporet. Vi skal vel allesammen ha udleveret nummer, så 1 time før
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Er i München med Bill Gates....Hav et forrygende løb.... :D :D
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Jakob Skouboe wrote:Er i München med Bill Gates....Hav et forrygende løb.... :D :D
Det var en skam. Det er lang tid siden vi har set noget til dig Jacob. Er du gået helt i stå - lad nu ikke den gratisavis trække alt liv ud af dig :wink:
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Jeg har sg haft meningitis i en måned....har været indlagt og hele gøjemøget....Og man træder ikke maxwatt af at ligge i sengen så længe...:)

Var ude på lågen i dag og hold da kæft hvor er det bare forfra....styrtede flere gange alene fordi jeg ikke havde styrke til teknikken....så der skal fandeme trænes nu!
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jakob Skouboe wrote:Jeg har sg haft meningitis i en måned....har været indlagt og hele gøjemøget....Og man træder ikke maxwatt af at ligge i sengen så længe...:)

Var ude på lågen i dag og hold da kæft hvor er det bare forfra....styrtede flere gange alene fordi jeg ikke havde styrke til teknikken....så der skal fandeme trænes nu!
Føj da, go bedring... imellemtiden kan du dyrke Nokias nye GPS'er :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så blev Hanne alligevel 3'er hos pigerne, fandme noget lort at der var kuk i systemet, så vi missede billedet! :( MEN stort tillykke til Hanne alligevel, super kørt !!!

Også super at hilse på, mange som ikke har set hinanden, da der er kommet mange nye til. Velkommen til Søren, (som vist var den eneste jeg ikke har hilst på før nu:) )

Godt kørt af de fleste. Jeg er selv skidt kørende (målet er Dusten) men godt at se farten i stængerne hos mange af de grønne - en stor fornøjelse.

Og igen, FEDT med alle pigerne, det er bare smukt - i mere end 1 forstand:)

Tak for i dag gutter og gut'inder - Go Hustlers!
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Det er da totalt skod at Hanne ikke kom op på podiet...hvad sker der for Bo Falck?? og iøvrigt hvad er det for nogle lodtrækningspræmier? :?

Ellers tak for idag..det var tungt men sjovt.

J-LO, der er da lagt op til battle mellem dig og Rasmus?? :)
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Tillykke Hanne..sejt kørt :applaus: :applaus: Kunne heller ikke forstå, at hende med det blå tøj kunne køre så hurtigt op..fordi hun kørte forbi mig, da jeg styrtede....på 3. runde ca. halvejs...

Defekt bagbremse på hele 3. runde og kørte af sporet et par gange.. :cry: Tog den på hovedet på den eneste fede nedkørsel tilsidst..og spiste fem kg jord med blade....

Men den tidtagning er da helt mærkelig... Da Irene sagde, at hun stoppede efter to runder.. Kørte Alice overhovedet idag?? Hun står med en runde..

Tak til Hustlerne for en hyggelig dag...og tillykke til dem der selv synes, at det gik ok.. Vejret var ikke helt med os...øv.

Nogen der har erfaringer med Polar ure.. som har fået sand ned i kontakterne... kan ikke få mit til at virke...knapperne sidder fast..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

dan wrote:Det er da totalt skod at Hanne ikke kom op på podiet...hvad sker der for Bo Falck?? og iøvrigt hvad er det for nogle lodtrækningspræmier? :?

Ellers tak for idag..det var tungt men sjovt.

J-LO, der er da lagt op til battle mellem dig og Rasmus?? :)

Ja - det var lidt ærgeligt at udstyret var så vådt så de ikke kunne registrere mig - faktisk har jeg kørt ret stærkt, for jeg havde kun 2 min op til Marie ;(.. ( kan ses nu på events4you) NÅ men der er jo heldigvis flere løb og så må jeg bare gøre det lige så godt, eller bedre ;).. Nu har vi jo fall race at se frem til.

Iøvrigt - tak for i dag til Hustlerne.. I er sgu god opbakning. Og tak til Hartvigsen for lån af trøje - jeg vil gerne låne den til Fall race også ;)

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

LadyDi wrote:Defekt bagbremse på hele 3. runde og kørte af sporet et par gange.. :cry: Tog den på hovedet på den eneste fede nedkørsel tilsidst..og spiste fem kg jord med blade....
Du har da haft en sjov tur?! :D :D
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Tak for i dag alle sammen. Fed rute - desværre lidt mudret til sidst.
Tillykke Hanne. Sådan noget skod at du ikke kom på podiet. Det er sgu for dårligt.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

Godt kørt af alle under svære forhold

surt til hanne.... men næste gang !

GOD FART BO :=)
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

lordy wrote:Godt kørt af alle under svære forhold

surt til hanne.... men næste gang !

GOD FART BO :=)
Ja de kan vente sig kan de ;)..

/H :thumbsup:
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply