MTB: NiteRide.. torsdag for dem som ikke spinner....AFLYST!!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Peter Christensen wrote:Man kan jo også mødes på midten og køre onsdag aften da der jo ikke er spinning den dag 8)
Så gode ben har jeg ikke (endnu), altså til træning tirs, ons og tors, samt søndag :oops:
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

aargh...jeg springer fra den her tur. Jeg fik nærmest frostsår af at gå 200m hen til Metrostationen. Beklager.

Hanne, you're on your own :wink:
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

dan wrote:aargh...jeg springer fra den her tur. Jeg fik nærmest frostsår af at gå 200m hen til Metrostationen. Beklager.

Hanne, you're on your own :wink:
Vidste du ikke var mand nok ;).. var ude igår og køre - det var en fed tur.. men KOLDT.. Har fået plads på spinningholdet i aften, så jeg springer på det ..

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Re: NiteRide... torsdag for dem som ikke spinner....

Post by Diana »

LadyDi wrote:Har du ikke fået spinningplads om torsdagen...og er måske lidt trist over det?? Havde du lige glædet dig til at skulle slippe for at vaske cykel... Så er det bare ærgeligt...bare fordi man ikke kan spinne, skal man jo ikke fede den foran flimmerkassen.... nogen friske...

TORSDAG KL. 1800 på P-pladsen på toppen af Geels Bakke.


MED LYGTER

Jeg kommer... :wink:
Jeg springer fra...pga. en spinningplads.. Hanne er også på spinning, så der kun Dan... og det var vist noget med at det var for koldt
:wink: og korrekt, det er mega koldt...

Så turen bliver ikke til noget...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply