MTB: NiteRide.. torsdag for dem som ikke spinner....AFLYST!!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

MTB: NiteRide.. torsdag for dem som ikke spinner....AFLYST!!

Post by Diana »

Har du ikke fået spinningplads om torsdagen...og er måske lidt trist over det?? Havde du lige glædet dig til at skulle slippe for at vaske cykel... Så er det bare ærgeligt...bare fordi man ikke kan spinne, skal man jo ikke fede den foran flimmerkassen.... nogen friske...

TORSDAG KL. 1800 på P-pladsen på toppen af Geels Bakke.


MED LYGTER

Jeg kommer... :wink:
Last edited by Diana on 02 Nov 2006, 10:57, edited 2 times in total.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

kan ikke
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Re: NiteRide... torsdag for dem som ikke spinner....

Post by Stephan Bak »

LadyDi wrote: Jeg kommer... :wink:
Øhh...skal du ikke spinne torsdag? Er du ikke på torsdagsholdet længere?
Image
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Re: NiteRide... torsdag for dem som ikke spinner....

Post by Diana »

Stephan Bak wrote:
LadyDi wrote: Jeg kommer... :wink:
Øhh...skal du ikke spinne torsdag? Er du ikke på torsdagsholdet længere?
Nix.. torsdagsholdet er fuldt booket...var faktisk overbooket... var bare en enkelt gang fordi Dan ikke var der :wink: Så den står på mega mudder karma om torsdagen for mit vedkommende... men sved I bare.. hæ hæ.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God ide med lygter tirs og tors for de som ikke spinner. Skal jeg rette Træningslinket til?

http://www.teamhustler.dk/topic.php?t=1044&s=Træning

?
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

J-LO wrote:God ide med lygter tirs og tors for de som ikke spinner. Skal jeg rette Træningslinket til?

http://www.teamhustler.dk/topic.php?t=1044&s=Træning

?
Øhh..hvilket link... er jo comp. spadser... men gør bare det, hvis det er rigtigst sådan.. :wink:


Nååå..fandt ud af det... :oops: Ja, det kunne da være nogen, der ville cykle med lygter... jeg er med, men kun om torsdagen...
Last edited by Diana on 30 Oct 2006, 18:17, edited 1 time in total.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

jeg er på med mindre vejret bliver ad h.. til. Hvad siger du til Geel Skov istedet?? Den er langt mere tør istedet for mudderbannen ude i Hareskoven. Jeg kan nogle rigtigt sjove spor derude :P og bare rolig der går også nedad engang imellem :wink:
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

dan wrote:jeg er på med mindre vejret bliver ad h.. til. Hvad siger du til Geel Skov istedet?? Den er langt mere tør istedet for mudderbannen ude i Hareskoven. Jeg kan nogle rigtigt sjove spor derude :P og bare rolig der går også nedad engang imellem :wink:

Top... hvor er mødestedet så? Så retter jeg det lige...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Skal jeg evt. skrive 18.00 torsdage ved holtehallen og tirsdage helmsvej med lygter? Eller skal vi droppe den officielle vintertræning minus søndage, nu da vi spinner?

Synes vores træningslink skal være op to date, ogsp for evt. nye medlemmer som gerne vil køre med...

Feedback...
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

J-LO wrote:Skal jeg evt. skrive 18.00 torsdage ved holtehallen og tirsdage helmsvej med lygter? Eller skal vi droppe den officielle vintertræning minus søndage, nu da vi spinner?

Synes vores træningslink skal være op to date, ogsp for evt. nye medlemmer som gerne vil køre med...

Feedback...
Klart skal det være et fast sted, så alle kan finde ud af det...netop derfor skrev jeg Helmsvej som forslag.. vælges der nyt sted, så må man holde fast..og sige, så er det der...i stedet for at komme med nye forslag..hver gang... selvfølgelig er det bedst der, hvor føret er tørrest som Dan er inde på.... og ja, det røde spor er fedtet... men ærgeligt..hvis der står en person og venter...et sted og to andre et andet..

Måske er det bare svært at få folk ud om efteråret/vinter... der skal ikke laves noget om for min skyld...lad vintertræningen være som den plejer, så kan folk jo bare sige til eller fra..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

J-LO wrote:Skal jeg evt. skrive 18.00 torsdage ved holtehallen og tirsdage helmsvej med lygter? Eller skal vi droppe den officielle vintertræning minus søndage, nu da vi spinner?

Synes vores træningslink skal være op to date, ogsp for evt. nye medlemmer som gerne vil køre med...

Feedback...
Synes ikke vi skal droppe den ugentlige vintertræning - der er jo nok nogle der kører - jeg er desværre heller ikke på spinningholdet, så jeg kan også køre tirsdag og torsdag ( hver anden uge)
Lady DI - I'll be there ;o).. Hvor blev vi enige om ?? - Holtehallen ??

/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hanne P wrote:
J-LO wrote:Skal jeg evt. skrive 18.00 torsdage ved holtehallen og tirsdage helmsvej med lygter? Eller skal vi droppe den officielle vintertræning minus søndage, nu da vi spinner?

Synes vores træningslink skal være op to date, ogsp for evt. nye medlemmer som gerne vil køre med...

Feedback...
Synes ikke vi skal droppe den ugentlige vintertræning - der er jo nok nogle der kører - jeg er desværre heller ikke på spinningholdet, så jeg kan også køre tirsdag og torsdag ( hver anden uge)
Lady DI - I'll be there ;o).. Hvor blev vi enige om ?? - Holtehallen ??

/Hanne ;)
Øhh..tja... er mest til Helmsvej.. men skal vi lige afvente og se, hvor det "officielle" sted bliver...?? :lol:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO, skal vi ikke bare holde fast i tirsdag som ugentlig lygtetræningsdag?? Så kan vi altid aftale fra gang til gang om torsdagen.

Så på torsdag mødes vi på P-pladsen på toppen af Geels Bakke kl 18.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

dan wrote:J-LO, skal vi ikke bare holde fast i tirsdag som ugentlig lygtetræningsdag?? Så kan vi altid aftale fra gang til gang om torsdagen.

Så på torsdag mødes vi på P-pladsen på toppen af Geels Bakke kl 18.
Klart, vare bare en ide, hvis nu torsdage bliver noget 'fast'.
God tur;)
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Man kan jo også mødes på midten og køre onsdag aften da der jo ikke er spinning den dag 8)
Post Reply