Vigtigt Spinning Optart

Forum udelukkende omhandlende hustlernes Spinning / Indoor eks. Zwift. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Stephan Bak wrote:Hmmm. Jeg føler mig nu ikke overbevist om at der kan sættes Look klamper på MTB-sko. Og at skulle
skifte klamper hver gang holder bare ikke! :roll:
Jeg ville ringe ind og sprøger. Grønbech har nok at se til tror jeg. Han kigger ikke på forummet når han er på arbejde.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Kunne de der har problemet evt få ov at sætte deres ogne pedaler på? Det tager ca 28 sekunder? Evt bare denne gang???

NB. Husk i givet fald at MTB sko skal være helt rene da man ofte sveder så meget at gulvet kommer til at se rigtig svinet ud ellers!
Image
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hey, der står i Michaels´s indlæg, at man kan spænde nogle klamper på alm. sko..ved godt det ikke er optimalt..men første gang indtil man finder ud af, hvordan den "skal skæres"..havde tænkt mig lige at tage et lille opvarmningsløb derind, også spænde disse dingser på løbeskoene :?: :?:

Har ikke hørt fra Michael, om jeg må få Dan´s plads... "Muss mann winnen, muss mann satsen"... Kan jo bare løbe hjem igen.. :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

J-LO wrote:Nemlig. Look klamper er også STORE, så der er ofte ikke plads for de knopper som ofte sidder under mtbsko....
Jeg ved det !!! medbringer løbesko, sutsko, stilletter og et par svømmefødder...der må de STORE padaler da kunne sidde fast et eller andet sted :)
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Cocio wrote:
J-LO wrote:Nemlig. Look klamper er også STORE, så der er ofte ikke plads for de knopper som ofte sidder under mtbsko....
Jeg ved det !!! medbringer løbesko, sutsko, stilletter og et par svømmefødder...der må de STORE padaler da kunne sidde fast et eller andet sted :)
Fnis.... :P
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Cocio wrote: Jeg ved det !!! medbringer løbesko, sutsko, stilletter og et par svømmefødder...der må de STORE padaler da kunne sidde fast et eller andet sted :)
Mums! Hustlertøj og stilletter - det er noget vi ka' lide! Image
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Føj for en fin spinningtime, tak til Grønbech og alle I andre som var med, det var super fedt :twisted: Glæder mig allerede til på tirsdag.

TAK!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

J-LO wrote:TAK!
Grønbech er hardcore spinning instruktør...! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg synes benerne er lidt tunge her til morgen
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Tak for en fed spind time . :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Alice 'Cooper'
Yndlingsfarve: Grøn
Posts: 490
Joined: 15 Oct 2006, 18:13
Location: ølstykke
Contact:

Post by Alice 'Cooper' »

Casper Fabricius wrote:Jeg synes benerne er lidt tunge her til morgen
Jamen vi gav den og osse ekstra gas ovre i det fjerneste hjørne :wink:

Men cooool time, glæder mig allerede til næste.
Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Charlotte

Post by Charlotte »

Hi....hvis der er nogen der har en spin.time om torsdagen de slet ikke kan komme af med, hopper jeg gerne på cyklen, hvis jeg da ikke selv underviser den dag :lol: ud over det kan jeg evt. tílbyde lidt x-tra spin til bentøjet,fredag,lørdag og søndag i lige uger...alt efter aftale kan det blive i Solrød eller Værløse..
tju bang Chokolademand...
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Charlotte wrote:Hi....hvis der er nogen der har en spin.time om torsdagen de slet ikke kan komme af med, hopper jeg gerne på cyklen, hvis jeg da ikke selv underviser den dag :lol: ud over det kan jeg evt. tílbyde lidt x-tra spin til bentøjet,fredag,lørdag og søndag i lige uger...alt efter aftale kan det blive i Solrød eller Værløse..
tju bang Chokolademand...
Der plejer altid at være et par ledige cykler om torsdagen, så mød du bare op
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Charlotte wrote:Hi....hvis der er nogen der har en spin.time om torsdagen de slet ikke kan komme af med, hopper jeg gerne på cyklen, hvis jeg da ikke selv underviser den dag :lol: ud over det kan jeg evt. tílbyde lidt x-tra spin til bentøjet,fredag,lørdag og søndag i lige uger...alt efter aftale kan det blive i Solrød eller Værløse..
tju bang Chokolademand...
Jeps, det kunne måske godt blive aktuelt, i så fald i Værløse, arbejder du i træningscentret, kirkeværløsevej 24 ? det er jo 100meter fra mig. Er der faste tider, eller er det noget der skal aftales på forhånd?
Charlotte

Post by Charlotte »

[quote="Morten Hartvigsen"][quote="Charlotte"]Hi....hvis der er nogen der har en spin.time om torsdagen de slet ikke kan komme af med, hopper jeg gerne på cyklen, hvis jeg da ikke selv underviser den dag :lol: ud over det kan jeg evt. tílbyde lidt x-tra spin til bentøjet,fredag,lørdag og søndag i lige uger...alt efter aftale kan det blive i Solrød eller Værløse..
tju bang Chokolademand...[/quote]

Jeps, det kunne måske godt blive aktuelt, i så fald i Værløse, arbejder du i træningscentret, kirkeværløsevej 24 ? det er jo 100meter fra mig. Er der faste tider, eller er det noget der skal aftales på forhånd?[/quote]

Ja det på Kirkeværkløsevej 24...men det skal aftales på forhånd, da der er mange spin.timer der nede p.t.....men sig til og jeg skal se hvad jeg kan gøre... :D
Post Reply