Søndag den 29.10.2006 kl. 9.30

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

dan wrote:
LadyDi wrote:Hey... vender tilbage mht. deltagelse i jeres rulleskift i "moderat" tempo... kommer jo næste direkte fra natarbejde..såååå det kommer an på om I lige kan være lidt flinke... og sætte tempoet lidt ned :roll: men ellers så er jeg frisk på at cykle derop...skal sørge for at møde med friske ben...så jeg ikke også skal pive over ømme lår.

Så udfra mit "overblik" ville et strategisk mødested være krydset Frederikssundvej/Borups Allé eller hva´?
Det der med rulleskift var lidt af en joke :wink: ...hvis jeg kan komme til JJ-land på søndag bliver det bilen
og jeg skal med :lol:
Niels Jensen
Helt uden hænder!
Posts: 84
Joined: 11 Aug 2005, 18:51
Location: Tårnby

Post by Niels Jensen »

Hej JJ 8) Lyder som et kanon arrangement,jeg er vildt på skal dog lige have aftalt med fru Jensen da vi skal have gæster Fredag,Lørdag samt Mandag til spisning og div. :?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Hej JJ

Super tilbud - virkelig nice af dig. Desværre er odds dårlige for mig denne weekend :roll:

Men rigtig god fornøjelse til jer alle :D
Image
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

dan wrote:
Peter Christensen wrote:
LadyDi wrote:Hej JJ

Jeg er også på..dog har jeg nattevagtweekend..øv øv :cry: har fri kl. 06 søndag morgen... men sommertid slut betyder vel at kl. er 05.. :shock: det giver lige en time mere på øjet... :wink:

Plejede ikke at misse søndagsturerne hos dmk...så hvorfor ødelægge den gode stil... så jeg kommer men måske lidt træt..

Skal lige krakke Ølstykke..aner ikke hvor der er, evt. noget fælles et eller andet derop..nogen der kan guide?
Jeg er sikker på at du kan få lov til at ligge på hjul hos Dan. Der er vel ikke mere end 30-35 km til Ølstykke. Vi så jo at I havde kørt i "stille og roligt" tempo til Holte :lol:
Jep. Mig & Niklas kører nok noget rulleskift derop, der kan du sagtens være med :P
Hey... man joker da ikke med cykelture... kunne da godt være I var så friske.. aner sku´ikke hvor Ølstykke ligger... :twisted: men åbentbart for langt væk.. så seriøse er I så alligevel heller ikke... ok, tager alt fra nu at med en grand salt... :lol: Kan du have flere cykler?? eller er du fuldt booket?
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Jeg er også på JJ det lyder super :thumbsup:
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

LadyDi wrote:
dan wrote:
Peter Christensen wrote:
LadyDi wrote:Hej JJ

Jeg er også på..dog har jeg nattevagtweekend..øv øv :cry: har fri kl. 06 søndag morgen... men sommertid slut betyder vel at kl. er 05.. :shock: det giver lige en time mere på øjet... :wink:

Plejede ikke at misse søndagsturerne hos dmk...så hvorfor ødelægge den gode stil... så jeg kommer men måske lidt træt..

Skal lige krakke Ølstykke..aner ikke hvor der er, evt. noget fælles et eller andet derop..nogen der kan guide?
Jeg er sikker på at du kan få lov til at ligge på hjul hos Dan. Der er vel ikke mere end 30-35 km til Ølstykke. Vi så jo at I havde kørt i "stille og roligt" tempo til Holte :lol:
Jep. Mig & Niklas kører nok noget rulleskift derop, der kan du sagtens være med :P
Hey... man joker da ikke med cykelture... kunne da godt være I var så friske.. aner sku´ikke hvor Ølstykke ligger... :twisted: men åbentbart for langt væk.. så seriøse er I så alligevel heller ikke... ok, tager alt fra nu at med en grand salt... :lol: Kan du have flere cykler?? eller er du fuldt booket?
Min bil er på gule plader, så kun 1 ekstra passager. Jeg kan se Casper allerede har lagt sine klamme hånd på den (hvis jeg skal til Ølstykke)...sorry
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Tak for invitationen Johnny.

Det lyder smadder hyggeligt og jeg ville gerne havde deltaget, men jeg har meldt mig til Vintercuppen som starter samme dag kl. 1000 :(
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jan Lohmann wrote:Tak for invitationen Johnny.

Det lyder smadder hyggeligt og jeg ville gerne havde deltaget, men jeg har meldt mig til Vintercuppen som starter samme dag kl. 1000 :(
det er ikke sådan at være en gammel løbshaj :lol:
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

kommer desværre ikke, er som tidligere nævnt i London
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Hey

Denne tur kommer jeg desværre til at misse, men det kunne ellers være sjovt med en MTB tur i min fødeby, håber det gentager sig senere JJ.

Morten
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

LadyDi wrote:Hey... vender tilbage mht. deltagelse i jeres rulleskift i "moderat" tempo... kommer jo næste direkte fra natarbejde..såååå det kommer an på om I lige kan være lidt flinke... og sætte tempoet lidt ned :roll: men ellers så er jeg frisk på at cykle derop...skal sørge for at møde med friske ben...så jeg ikke også skal pive over ømme lår.

Så udfra mit "overblik" ville et strategisk mødested være krydset Frederikssundvej/Borups Allé eller hva´?
Mht at køre efter nattevagt,så går det faktisk helt OK,personligt havde jeg en af mine bedste Dust placeringer i Hillerød direkte fra Nattevagt.

Det er straks værre med at falde i søvn når man kommer hjem efter et par timer i skoven,og man har haft "systemet helt oppe at køre".

Nå men det var blot et indskud....god tur

/Niels H PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Du har ret.. har bare både haft gode og dårlige erfaringer med det.. så man kan ikke altid regne med, at det går godt uden søvn...

Men problemet er væk.. en lørdag nattevagt er attraktiv... så væk er den, der var faktisk 3 der ville tage den for mig...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Kommer også på søndag. Kører (i bil) fra Lyngby hvis der er nogen der mangler et lift.
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1098
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

Post by Søren K. »

Må desværre melde pas... skal til børnefødselsdag! - i Bruxelles... :?
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Hvorfor bliver det aflyst hvis det regner?
Post Reply