Søndag den 29.10.2006 kl. 9.30

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Søndag den 29.10.2006 kl. 9.30

Post by Johnni JJ »

Hej Hustlere!

Jeg vil gerne invitere jer til Ølstykke på søndag. :D

Jeg havde tænkt mig at jeg ville give noget morgenmad og en tår kaffe og bagefter kører en tur fra mig rundt om Bastrup og Farum sø.
Turen tager ca. 2 ½ time. :lol:

Er der nogen der er friske, så giv besked :!:

PS. Husk vintertid og hvis det regner meget, bliver turen aflyst.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det lyder super hyggeligt, min søndagstur starter hos JJ :D
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hey JJ.God stil .. Ja der går rygter .... Du træner i smug 8) total undercover :wink: , efter en ældre gigtsvag Huster gav dig baghjul i Hillerrød... Kan være jeg kommer , til kaffen og triller med og tager lidt foto af Hustler træningen. :wink: Det ville være total hygge med morgen kaffe og træningstur.
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jeg er sgu frisk :-)
Så skal jeg op og lure. Der må være andet en blandet frugtsaft i din diæt :wink:
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hej JJ

Jeg er også på..dog har jeg nattevagtweekend..øv øv :cry: har fri kl. 06 søndag morgen... men sommertid slut betyder vel at kl. er 05.. :shock: det giver lige en time mere på øjet... :wink:

Plejede ikke at misse søndagsturerne hos dmk...så hvorfor ødelægge den gode stil... så jeg kommer men måske lidt træt..

Skal lige krakke Ølstykke..aner ikke hvor der er, evt. noget fælles et eller andet derop..nogen der kan guide?
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

Per Olsson wrote:Hey JJ.God stil .. Ja der går rygter .... Du træner i smug 8) total undercover :wink: , efter en ældre gigtsvag Huster gav dig baghjul i Hillerrød... Kan være jeg kommer , til kaffen og triller med og tager lidt foto af Hustler træningen. :wink: Det ville være total hygge med morgen kaffe og træningstur.
Per
Hej Per!
Ja, vi gigtsvage mænd må jo holde sammen. God bedring med dit nye laser syn. :D

Hej Bo!
Ja, du må op og se hvad vi spiser i Ølstykke......I Ølstykke træner vi ikke, men vi får godt med øl og vin i weekenden og så er jeg begyndt på et nyt kosttilskud, det hedder.......EPO :lol: Det ser ud som om det gik godt med din nye forgaffel i dag.

Ellers bliver det super hyggeligt, hvis I kan komme.
Det vil være godt hvis I kunne samles om noget fælles kørsel herud, men ellers går der toge hertil... :lol:
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Aijjj.. det ville bare være totalt hyggeligt - men jeg er rejser desværre på ferie i morgen og er først hjemme søndag eftermiddag. Damnit !! så jeg må springe over

Hmmm - Rigtig god fornøjelse - du må lave en revance tur ;)..

Kh - Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

LadyDi wrote:Hej JJ

Jeg er også på..dog har jeg nattevagtweekend..øv øv :cry: har fri kl. 06 søndag morgen... men sommertid slut betyder vel at kl. er 05.. :shock: det giver lige en time mere på øjet... :wink:

Plejede ikke at misse søndagsturerne hos dmk...så hvorfor ødelægge den gode stil... så jeg kommer men måske lidt træt..

Skal lige krakke Ølstykke..aner ikke hvor der er, evt. noget fælles et eller andet derop..nogen der kan guide?
Jeg er sikker på at du kan få lov til at ligge på hjul hos Dan. Der er vel ikke mere end 30-35 km til Ølstykke. Vi så jo at I havde kørt i "stille og roligt" tempo til Holte :lol:
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Lyder hyggeligt. Der er dog lige en anden aftale der skal falde på plads først - så jeg må vende tilbage lidt senere på ugen.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Peter Christensen wrote:
LadyDi wrote:Hej JJ

Jeg er også på..dog har jeg nattevagtweekend..øv øv :cry: har fri kl. 06 søndag morgen... men sommertid slut betyder vel at kl. er 05.. :shock: det giver lige en time mere på øjet... :wink:

Plejede ikke at misse søndagsturerne hos dmk...så hvorfor ødelægge den gode stil... så jeg kommer men måske lidt træt..

Skal lige krakke Ølstykke..aner ikke hvor der er, evt. noget fælles et eller andet derop..nogen der kan guide?
Jeg er sikker på at du kan få lov til at ligge på hjul hos Dan. Der er vel ikke mere end 30-35 km til Ølstykke. Vi så jo at I havde kørt i "stille og roligt" tempo til Holte :lol:
Jep. Mig & Niklas kører nok noget rulleskift derop, der kan du sagtens være med :P
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hey... vender tilbage mht. deltagelse i jeres rulleskift i "moderat" tempo... kommer jo næste direkte fra natarbejde..såååå det kommer an på om I lige kan være lidt flinke... og sætte tempoet lidt ned :roll: men ellers så er jeg frisk på at cykle derop...skal sørge for at møde med friske ben...så jeg ikke også skal pive over ømme lår.

Så udfra mit "overblik" ville et strategisk mødested være krydset Frederikssundvej/Borups Allé eller hva´?
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg er klar på lidt wienerbrød
User avatar
Bo Bernard
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 12 Oct 2006, 21:40
Location: 4040 Jyllinge

Post by Bo Bernard »

LadyDi wrote:Hey... vender tilbage mht. deltagelse i jeres rulleskift i "moderat" tempo... kommer jo næste direkte fra natarbejde..såååå det kommer an på om I lige kan være lidt flinke... og sætte tempoet lidt ned :roll: men ellers så er jeg frisk på at cykle derop...skal sørge for at møde med friske ben...så jeg ikke også skal pive over ømme lår.

Så udfra mit "overblik" ville et strategisk mødested være krydset Frederikssundvej/Borups Allé eller hva´?
Hej Lady.
Du kan da tage toget til ølstykke, så er der da sikkert en der viser vej derfra. undertegnede kan selfølgelig. Tag toget mod Frederikssund, Hvis ikke der er kørelejlighed.
Hil Bo
User avatar
Bo Bernard
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 12 Oct 2006, 21:40
Location: 4040 Jyllinge

Post by Bo Bernard »

Hej JJ.
Jeg Kommer, Det er kun et laaaangt stenkast herfra.
Hil Bo
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

LadyDi wrote:Hey... vender tilbage mht. deltagelse i jeres rulleskift i "moderat" tempo... kommer jo næste direkte fra natarbejde..såååå det kommer an på om I lige kan være lidt flinke... og sætte tempoet lidt ned :roll: men ellers så er jeg frisk på at cykle derop...skal sørge for at møde med friske ben...så jeg ikke også skal pive over ømme lår.

Så udfra mit "overblik" ville et strategisk mødested være krydset Frederikssundvej/Borups Allé eller hva´?
Det der med rulleskift var lidt af en joke :wink: ...hvis jeg kan komme til JJ-land på søndag bliver det bilen
Post Reply