Søndagstur i skoven

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Hanne P wrote:
dan wrote:
BoS wrote:
Hanne P wrote:
BoS wrote:Jeg kommer
Hvis jeg måtte låne en låge, så er jeg der også ;)
Hartvigsen? :-)
Hahaha...godt han er på Teneriferie :D
Tror jeg måske kan låne en af Casper - såfremt vi bruger samme slags pedaler.. ;).. ellers trisser jeg forbi på Biancien og siger hej og drøner videre en tur ud af den store landevej ;)

Hanne ;)
Ellers kan du jo ofre en 20'er på nye klamper til dine sko - så har du dem til en anden gang :-)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

jeg må desværre melde fra , jeg har fået lave laser kirugi på begge øjne torsdag og fredag ,så slut med briller og kontaktlinser såååå fedt. jeg må naturlig vis ikke få noget i mine øjne så derfor er skovtr. udelukket de næste 14 dage , så den står på spindning.. :wink:

Hanne du må god låne min Gary fisher søndag der er spd pedaler på. Niels kan evt tage den med.
mvh Per O nu med laser syn...
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Hanne P skrev:
Tror jeg måske kan låne en af Casper - såfremt vi bruger samme slags pedaler.. Wink.. ellers trisser jeg forbi på Biancien og siger hej og drøner videre en tur ud af den store landevej Wink
Er Hustlerne endeligt ved at få en landvejshold? :D :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Må hellere komme med og hilse på nogle af de nye medlemmer.
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Jeg kommer søndag..

Var på det røde spor i dag (venstre side af motorvejen) og det var godt...lidt mudret men sjovt.. incl. en tur på "Kaffekanden"...så det kan anbefales, hvis nogen skal ud i morgen.. tager selv det blå i morgen tidlig.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Per Olsson wrote:jeg må desværre melde fra , jeg har fået lave laser kirugi på begge øjne torsdag og fredag ,så slut med briller og kontaktlinser såååå fedt. jeg må naturlig vis ikke få noget i mine øjne så derfor er skovtr. udelukket de næste 14 dage , så den står på spindning.. :wink:

Hanne du må god låne min Gary fisher søndag der er spd pedaler på. Niels kan evt tage den med.
mvh Per O nu med laser syn...
jeg går ud og køber et par spd klamper i morgen - hvis jeg ikke lige når at få fat i Casper..jeg vil sgu med ;)

/H.. ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Hanne P wrote:
Per Olsson wrote:jeg må desværre melde fra , jeg har fået lave laser kirugi på begge øjne torsdag og fredag ,så slut med briller og kontaktlinser såååå fedt. jeg må naturlig vis ikke få noget i mine øjne så derfor er skovtr. udelukket de næste 14 dage , så den står på spindning.. :wink:

Hanne du må god låne min Gary fisher søndag der er spd pedaler på. Niels kan evt tage den med.
mvh Per O nu med laser syn...
jeg går ud og køber et par spd klamper i morgen - hvis jeg ikke lige når at få fat i Casper..jeg vil sgu med ;)

/H.. ;)
Har fundet en cykel - OG klamper skaffer jeg.. så jeg skal med på hustlertur på søndag - JUBIIIIII !!!
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg er nok nødt til at melde pas :( :( da min cykel er til service , og ikke når at blive klar :?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Hanne P wrote:
Har fundet en cykel - OG klamper skaffer jeg.. så jeg skal med på hustlertur på søndag - JUBIIIIII !!!
Var det ikke lettere blot at tage dine egne pedaler med, - det tager jo kun et øjeblik!
Image
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Stephan Bak wrote:
Hanne P wrote:
Har fundet en cykel - OG klamper skaffer jeg.. så jeg skal med på hustlertur på søndag - JUBIIIIII !!!
Var det ikke lettere blot at tage dine egne pedaler med, - det tager jo kun et øjeblik!
JO - det ville være meget nemmere.. men cyklen er til service så det er desværre umuligt. Så derfor - må jeg skaffe nogle klamper

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hanne P wrote:
Stephan Bak wrote:
Hanne P wrote:
Har fundet en cykel - OG klamper skaffer jeg.. så jeg skal med på hustlertur på søndag - JUBIIIIII !!!
Var det ikke lettere blot at tage dine egne pedaler med, - det tager jo kun et øjeblik!
JO - det ville være meget nemmere.. men cyklen er til service så det er desværre umuligt. Så derfor - må jeg skaffe nogle klamper

/H
Hi H hvis du skal bruge mtb ring lige . og Bo niels tagermine sko med hjem.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Yep, my låge bliver ikke klar til i morgen :( Hvem har en XL'er? ekstra... :twisted:

God tur til jer andre.
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

J-LO wrote:Yep, my låge bliver ikke klar til i morgen :( Hvem har en XL'er? ekstra... :twisted:

God tur til jer andre.

aIJJJ.. Hvor er det bare øv.. nå.. men så må vi håbe cyklen har det super når du få den tilbage..
/Hanne ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Per Olsson wrote: Hi H hvis du skal bruge mtb ring lige . og Bo niels tagermine sko med hjem.
ok Per.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Hanne fik du SPD klamper??

Jeg har et gammelt sæt som jeg evt. kan ta' med (inklusive en nøgle til) Søndag
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply