MTB: Tisvilde Fall Race 19/11

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hanne P wrote:
J-LO wrote:Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! Jeg vil ha' løbsref!!!! :twisted:

Er der ikke nogen som kan brygge en nyhed? Vi skal da have noget blær' på fosiden? GOGOGO!
Jeg skal nok lave det - men skal lige have ungerne til at sove - jeg sender det direkte til dig - er ikke "boardhaj" så du må lægge det på
SUPER ;)

Du skal bare oprette din nyhed i "Nyheds" forum, så kommer den på forsiden. Jeg skal nok smide et billed på hvis det er?
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Hanne P wrote:Hey everyone

Tusinde tak for den store applaus - ja - benene holdte til distancen i dag. Og så var det i dag at jeg kunne fejre mit 1 års løbsjubilæum. Fall Race 2005 kørte jeg som det allerførste løb overhovedet - Den korte rute - så det at komme først på skamlen i dag på den lange, var jo lidt vildt. :)

En KÆMPE tak skal lyde til Peter, som stod mig bi på de steder hvor kræfterne var lidt svære at finde - det var superfedt at du gad køre sammen med mig - håber at jeg har kunne give lidt retur på de flade stykker ;)
OG til alle jer andre - HUSTLERNE STYRER FOR VILDT - TAK FOR SUPPORTEN.. JEG ER SÅ GLAD !!!!!

/Hanne ;)
Jeg syntes at vi fik et godt samarbejde op at køre. Håber at jeg kunne hjælpe lidt på moralen og jeg kunne mærke på dig at du fik lidt ekstra energi da jeg fortalte at Kristine Nørgaard var bag os. Det var super kørt af dig og du fortjente din førsteplads.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tillykke til Peter, Hustlernes første officielle 'trækkerdreng' 8) Godt kørt!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Hustler Nikon Division presents

:arrow: :arrow: :arrow: Billeder fra Fallrace
8)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jan Lohmann wrote:Til lykke med de flotte resultater i damerækkerne.

Synd Morten, hvad er der med ham Lars?

se mere her
http://www.events4u.dk/results/index.php?racetype=2

Jeg er ked af at jeg kunne være med. Var måske blevet omkring no. 100 på den lange ;-))
Super flot kørt piger :thumbsup: Samlet 43 plads til Hanne - sejt.
Ja , Jonas ER kørt, ham henter jeg aldrig mere, det er nu mere end 1år siden jeg sidst har kørt fra ham .....

Joe, der skete det at jeg førte gruppettoen på 4 (Mig, Lars, Allan, Casper) .... de første 4-500meter, hvorefter Lars overhalede op ad stigningen, og da jeg allerede var i absolut max. omdregninger, kunne jeg ikke mere følge de 3, desværre. Selv Lars "brokkede" sig over min raket start :lol:

Så det var en kort førings glæde. Resten af de 20 km kørte jeg helt alene, og jeg synes selv at der blev trådt max igennem. Bakkerne føltes meget lettere end sidste år, og det tilskriver jeg faktisk "Grønnes-fantasi-bakker-træning, så tak for det. Men 1 1/2 min efter Lars Eghoff er jo heller ikke værst, så det indikerer faktisk fremgang.

NB. Casper som vandt er faktisk også hele 18år yngre end mig :!:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Casper skal vist snart udelukkes fra de korte ruter, han da da for hurtigt til dem.

Flot kørt Hartvigen, du vinder jo H40 klart ;)

Gode stemningsbilleder!

Her SUPER hustlerstil!

Image

Image

Terminator:
Image

Fede fede bilelder BO :lol: Tjek dem ud drenge og piger.

( Damn vilel gerne have været i Tisvilde i dag:) )
User avatar
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!
Posts: 1073
Joined: 24 Feb 2006, 18:06
Location: Værløse
Contact:

Post by jannik 'lordy' stuhr »

User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

RIGTIGT FEDT AT BO OG LORDY GIDER AT TAGE HELT DEROP FOR AT TAGE BILLEDER- TAK ER KUN ET FATIGT ORD :applaus:
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Morten Hartvigsen wrote:RIGTIGT FEDT AT BO OG LORDY GIDER AT TAGE HELT DEROP FOR AT TAGE BILLEDER- TAK ER KUN ET FATIGT ORD :applaus:
Det er det nemlig - de skal have en kæmpe fadbamse til julefroksten ;).. Tror også at "THOK" er interesseret i at få billederne linket op til deres side eller at man laver link til vores ;o)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Morten Hartvigsen wrote:RIGTIGT FEDT AT BO OG LORDY GIDER AT TAGE HELT DEROP FOR AT TAGE BILLEDER- TAK ER KUN ET FATIGT ORD :applaus:
Ja..virkelig prof-billeder... :applaus: :applaus: :applaus: :mrgreen:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, de billed-boyz er GULD værd.

TAAAAAAK!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Morten Hartvigsen wrote:RIGTIGT FEDT AT BO OG LORDY GIDER AT TAGE HELT DEROP FOR AT TAGE BILLEDER- TAK ER KUN ET FATIGT ORD :applaus:
Der var jo også kage... ;-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

BoS wrote:
Morten Hartvigsen wrote:RIGTIGT FEDT AT BO OG LORDY GIDER AT TAGE HELT DEROP FOR AT TAGE BILLEDER- TAK ER KUN ET FATIGT ORD :applaus:
Der var jo også kage... ;-)
Og vi kører jo for kagen .. ikk BO.. det har du selv lært mig ;).. så jeg skyndte mig jo alt hvad jeg kunne :)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

ynglings

Post by Fraser »

Image

Må nok kommentere at det yndlings eleven, som kørte et fantastisk løb, KANON kørt.


Keep up the good work, det kan kun gå frem ad


den mindre hurtig lyn
User avatar
Diana
Cykelmyg
Posts: 950
Joined: 19 Oct 2006, 23:40
Location: Valby Bakke

Post by Diana »

Hey Fraser..Sabrinski..ynglingstræner..hvordan går det? og tak.

Du skulle da være kommet forbi i lørdags Hanne og jeg hyggede os..med cykler i stuen...og bunker af sladder... :party:

Keep up! Hvornår skal du på bike igen? ellers må du jo med på Hustlerbar en aften...
Vi ses.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Post Reply